Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan korkeasti koulutettu nainen haluaisi seurustella matalasti koulutetun miehen kanssa?

Vierailija
13.02.2025 |

Näkisin, että puheenaiheet ovat hyvin erilaisia näillä kahdella. Mies puhuisi moottoriurheilusta, jääkiekosta ja remppahommista kun nainen taas yhteiskunnasta, kulttuurista ja syvällisistä aiheista.

Kommentit (251)

Vierailija
21/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on yliarvostettua.

Vierailija
22/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on niitä, jotka eivät osaa tai halua puhua kovin monesta aiheesta. Se ei riipu koulutustasosta. Mutta jotkut kylläkin osaavat. Itsellä on silti yleensä keskimäärin hauskemmat jutut naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät korkeakoulutetut naiset mitään kovin mielenkiintoisia keskustelukumppaneita pääasiassa ole hekään, harva ihminen on. Sillä taas ei ole juurikaan tekemistä koulutuksen kanssa.

Vierailija
24/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee mitä se korkeakoulu tekee aivoille😁

Vierailija
25/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai siinä on sellainen lady Chatterley's lover tyyppinen asetelma. Seksi on sopivan rouheaa, ja sit ei taatusti  tarvi puhua työasioista kotona ja valta-asetelmat pysyy selvinä. Kieltämättä esineelistää miestä aika pahasti.

Toinen vanhempani oli korkeastikoulutettu, toinen matalasti koulutettu. Oli siinä ihan näkyviä eroja. Toinen luki paksuja kirjoja ja toinen ei juurikaan lukenut kirjoja, ei ainakaan paksuja 

kirjoja. Korkeastikoulutettu oli harkitsevaisempi jahkailija ja mietti jokaista päätöstä pitkään,

matalasti koulutettu teki nopeita päätöksiä eikä miettinyt liikaa. Matalasti koulutetulle riitti, jos hyvä perustelu löytyi vaikka raamatusta tai ei kai niitä perusteluja tarvinnut, kun asiat vaan

oli niin kuin hän määräsi. Perusteluja ei kannattanut kysellä. 

Vierailija
26/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään halua.

Miehiä taasen ei kiinnosta naisen koulutus ollenkaan.

Sukupuolet ovat joissain asioissa täysin erilaisia.

Ootko joku persu? Ei sukupuolten välillä ole eroa vuonna 2025.

Vierailija
27/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeintä oli, että vaimoni on myös älykäs. En jaksa tyhmiä ihmisiä pitkään. Koulutus ei ole älykkyyttä

Vierailija
28/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaljan kanssa lätkää seuraavat, joilla on hampaatkin hoitamatta saa enää ketään, kyllä ne on inceleitä kaikki, ei noita enää katso edes rumat naiset.

Eikö miehetkään enää jaksa vastaavasti jotain kiroilevaa ja maahan sylkevää keravalaista pissistä, että nämäkin saavat tyytyä yhden yön baarijuttuihin.

Vierailija
29/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väitellyt fyysikko. Yrittäjä. Useat luulevat koulutukseni olevan ammattikoulu kun niin surutta likaan käteni ja tartun toimeen. Keskustelen mieleeäni mistä vain. Kiinnostaisi kyllä lähteä treffeille ja nähdä miten korkeasti koulutettu nainen reagoi jos asenteet ovaty moisia. Voisin hyvin vetää matalakoulutetun roolia. Lienen ristiriitainen ja riittävän itsevarma pitääkseni päällä Lidlin reikäisiä verkkareita ja Motonetistä ostamaani flaneelipaitaa samalla ostaen 100 BlackRockin osaketta. Tiedän, että tein väärin niin monella tasolla ;)

M52

Vierailija
30/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeastikoulutettu ? Tarkoitatko Ammattikorkeaa ? Onko mielestäsi korkeastikoulutettu, kiinnostaa.

Naiset pitää jo sairaanhoitajia "korkeasti" koulutettuna.

Vierailija
31/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka iso kulli. 

Vierailija
32/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuollaista seurustelusuhdetta kukaan edes odottaisi. Voisin kyllä  n u s s i a   säännöllisesti jotain akateemista naista, mutta parisuhteeseen sellainen on aivan liian tylsä.

Tykkäätkö jännänaisista?

Vierailija
33/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan vähän koulutetut miehet ovat konservatiivisia, eivätkä sen vuoksi pidä naisia missään arvossa. Tällä palstalla todetaan, että naisen arvo on miehen tottelemisessa ja palvelemisessa. Naisen kotiin tuoma palkka tietenkin on hyvä asia, mutta siitä ei puhuta, jottei nainen luulisi mitään olevansa.

En halua tällaista suhdetta. Moni ensimmäisen polven akateeminen hyväksyy työläismiesten ajattelutavan, siksi näitä suhteita syntyy.

Vierailija
34/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse korkeakoulutettuna naisena haluan puhua yhteiskunnallisista asioista ihmisten kanssa, mutta eihän se kaikkien kanssa ota luonnistuakseen eikä siinä mitään. Puhutaan sitten muusta heidän kanssaan. Tämä pätee myös korkeakoulutettuihin. Mulla on yksi naispuolinen opiskelukaveri, joka ajattelee yllättävän yksinkertaisesti, jopa naiivisti yhteiskunnasta, eikä se hänenkään kanssaan oikein onnistu. Tällä henkilöllä on puolisonaan matalasti koulutettu mies, ja oikein hyvin heillä pyyhkii. Yhdessä on oltu varmaan 30 vuotta ja lapset on kasvatettu aikuisiksi.

Vierailija
35/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on fakta, että matalasti koulutetuilta miehiltä saa parempaa seksiä eivätkä he yliajattele seksin aikana tai muutoinkaan.

T: korkeasti koulutettu nainen

Höpö höpö! Matalasti koulutetut miehet ajattelevat monesti vain omaa orgasmiaan!

Kyllä. Matalasti koulutetut miehet eivät ole oppineet edes sitä, että naisella on klitoris. 

Dippainsseillähän on tästä kurssi, koska miesvaltaisessa koulussa asia voisi jäädä muuten pimentoon. Sillä todistuksella helppo sitten päteä Tinderissä, ja naista tulee kuin sellua sateella. 👍

Vierailija
36/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tärkeintä oli, että vaimoni on myös älykäs. En jaksa tyhmiä ihmisiä pitkään. Koulutus ei ole älykkyyttä

No kun menee yliopistoon, yllättyy kuinka vähän niitä "erityisen fiksuja" on. Siellä on paljon ihmisiä, jotka pärjäsi lukiossa hyvällä muistilla ja ulkoluvulla sekä yliopistossa he osaavat käydä pitkiä keskusteluja kirjoista siis mitä muut ovat kirjoittaneet. He osaavat siteerata. Mutta kun kysyy heidän omaa näkemystään, sitä ei tule. Sitä ei ole. Oman näkemyksen muodostaminen on yliopistossakin monille vaikeaa. Heilläkin se oma näkemys voi olla mediasta poimittu valmiiksi tarjoiltu mielipide. En minä opiskeluaikana viihtynyt noiden kanssa. Mieluummin juttelin tutkijoiden kanssa, koska heillä oli omia mielipiteitä. 

Vierailija
37/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen väitellyt fyysikko. Yrittäjä. Useat luulevat koulutukseni olevan ammattikoulu kun niin surutta likaan käteni ja tartun toimeen. Keskustelen mieleeäni mistä vain. Kiinnostaisi kyllä lähteä treffeille ja nähdä miten korkeasti koulutettu nainen reagoi jos asenteet ovaty moisia. Voisin hyvin vetää matalakoulutetun roolia. Lienen ristiriitainen ja riittävän itsevarma pitääkseni päällä Lidlin reikäisiä verkkareita ja Motonetistä ostamaani flaneelipaitaa samalla ostaen 100 BlackRockin osaketta. Tiedän, että tein väärin niin monella tasolla ;)

M52

Oletko akateemisesta perheestä?

Vierailija
38/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on vain amiksen käynyt. Minä kävin yliopiston ja olen ollut korkeassa virassa 15 vuotta. Miehelläni taisi olla rahaa 200 euroa kun tavattiin eli ei mikään rikas.  Pyysin miestäni muuttamaan luokseni 3 viikon tuntemisen jälkeen.3 Taisin olla vähän yksinäinen silloin ja baarissa kun tavattiin niin pyysin miestä heti luokseni. 14 vuoden jälkeen meillä on lapsikin joka on  7 luokalla.

Vierailija
39/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kivasti pätäkkää ja pitkä muna.

T: autonkorjaaja

Vierailija
40/251 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään halua.

Miehiä taasen ei kiinnosta naisen koulutus ollenkaan.

Sukupuolet ovat joissain asioissa täysin erilaisia.

Ootko joku persu? Ei sukupuolten välillä ole eroa vuonna 2025.

Onko naisia heitetty nyt sitten urakalla linnaan jotta tämäkin olisi saatu tasaarvoiseksi