Olen kotiäiti ja mieheni haluaa minun näyttävänkin siltä :(
Kurjaa kettuilua aina jos olen vähänkään meikannut tms.
" Ollaanpas sitä hienona" jne. Äänensävy on sama kuin jos olisin vieraisiin lähdössä! En tiedä johtuuko siitä, että nykyisin todella harvoin jaksan/viitsin laittautua. Hitto soikoon, tästä lähties alan tälläytyä joka päivä!! En muiden miesten, vaan ITSENI takia.
Enkä panis pahakseni vaikka joku mieskin minut huomaisi.. ;)
Kommentit (7)
meikkaa ja laittaidu vain kauniiksi. Kivahan se on kun mieskin huomaa, mutta itsellehän siitä tulee hyvä olo.
että jos on jotakin muuta kun positiivista sanottavaa, varsinkin ulkonäöstä, kannatta pitää suunsa kiinni. Ihmettelin yhtenäpäivänä miehelle että kuinka meillä aina menee niin hyvin, ja se kertoi tän asian, yli 20 vuotta oltu yhdessä.
itse kuitenkin näkee eritavalla muita naisia, kun on työelämässä. eli silmänruokaa muualla, niin ei tartte sitä enään kotona :)
ei siinät sen kummempaa, haluaa pitää sut muiden katseiden ulottumattomissa.
itse kotiäiti, lapset 4v ja 1v ja joka päivä meikkaan itseni takia, olen tehnyt niin koko aikuisiän, niin en tietenkään muuta sitä jäätyäni kotiin :)
lisäksi olen timmimpi kun 18 vuotiaana :)
eli pidä vain huoli itsestäsi ja näytä hyvältä, sanokoon miehesi mitä vaan!!
mihinkään ei saisi lähteä meikattuna, ettei kukaan vie tätä kaunokaisat. Sairasta mustasukkaisuutta - en voisi kyllä itse elää tuollaisen omistushaluisen mihen kanssa!!