Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vauvapalstan lopettaminen vaikuttaisi elämääsi?

Vierailija
12.02.2025 |

Mitä tekisit ajalla joka jäisi vapaaksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan positiivisesti. Jäänyt aika täyttyy nopeasti kaikella kivalla ja hyödyllisellä. Mielestäni 3 tuntia seinään tuijottamista on viisaampaa kuin täällä käyminen. Koska täällä on niin negatiivinen ja lannistava energia, että se vaikuttaa mielialaan.

Etenkin tuon aivopesijä-pupan jutut ja winnerin, ym. jutut hyppään yli lukematta, koska en halua kyseisen ihmisen vaikuttavan alitajuntaani pa*kansa toistoilla. Hän tekee sitä tietoisesti, tarkoituksenaan aiheuttaa pahaa oloa.

Käyn täällä enää harvoin.

Ou jee! Maistapas mumman👵silakkalooraa🐟, niin mielikin paranee, se on meinaa herkkua! Terveisin Puppa👴🥳

Lääkkeet. 

Vierailija
22/28 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kokoontuu kaikki mt kuntoutujat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyisin Redditiin

Vierailija
24/28 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin että apua, mistä nyt löydän sosiaalisia kontakteja? 

Vierailija
25/28 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joskus kyllä sellasia juttuja, et pakko on nauraa ääneen. Saanpahan hyvän mielen, nukkumaan mennessä! :)

Kääntöpuoli on juurikin, se ilkeily ja siksi pysyttelen ajoittain poissa. Tilalle katson tubesta kissa- ja papukaijavideoita. .... Ehkä olen idari, mutta jos yöllä, nukkuessaan kuolee, niin ainakin sai nauraa (ja toisaalta nukun koht. hyvin; kivut ei ainakaan herätä, klo. 2-4), (jos niin käy, niin toivon, et löydettäisiin hymy huulilla :) voihan se kuolinvirnistys tulla, niinkuin joku sanoi).

Vierailija
26/28 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sairaiden paikka 5 min vkossa riittää 

Vierailija
27/28 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti palsta korvaantuisi toisella, uudella. Siis että tehtäisiin uusi palsta.

Mutta se voisi olla hyväkin asia. Minua oikeasti karmii sekopäiden määrä palstalla. Enkä tarkoita niitä, jotka selkeästi trollaavat, vaan sellaisia, jotka kirjoittelevat sekavasti ja todella psyk00ttisesti, täysin aiheeseen liittymättömiä asioita, hyök.käävät aloittajan kimppuun täysin tyhjästä ja spämmäävät sellaista ihan sekopäistä vìhantäyteistä pas.kaa, oli aihe ihan mikä tahansa. Sellaista ihan selkeästi mt-potilastason juttua. Minua v!tuttaa ja karmii olla tuollaisten kanssa samalla foorumilla voimatta tehdä asialle itse mitään.

Suomi on maa, jossa ei ole juurikaan psykiatrisia sairaalapaikkoja. Se on käsittämätöntä. Edes Venäjällä jne. jne. ei ole tälläistä, jenkeistä puhumattakaan. En nyt tarkoita tässä ahdistuneita, vaan oikeasti mielisairaita. 

Vierailija
28/28 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti palsta korvaantuisi toisella, uudella. Siis että tehtäisiin uusi palsta.

Mutta se voisi olla hyväkin asia. Minua oikeasti karmii sekopäiden määrä palstalla. Enkä tarkoita niitä, jotka selkeästi trollaavat, vaan sellaisia, jotka kirjoittelevat sekavasti ja todella psyk00ttisesti, täysin aiheeseen liittymättömiä asioita, hyök.käävät aloittajan kimppuun täysin tyhjästä ja spämmäävät sellaista ihan sekopäistä vìhantäyteistä pas.kaa, oli aihe ihan mikä tahansa. Sellaista ihan selkeästi mt-potilastason juttua. Minua v!tuttaa ja karmii olla tuollaisten kanssa samalla foorumilla voimatta tehdä asialle itse mitään.

Joillekin netissä melkein koko valveillaoloaikansa viettävien sekopäisyys ihmetyttää. Pelkkää vihaa ja sepittelyä.