Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa olet käynyt sukupuolitautitesteissä?

Vierailija
12.02.2025 |

Miksi kävit? Ja oliko tulos positiivinen vai negatiivinen?

Itse olen käynyt vain kerran, kun vanha, pitkä parisuhde oli päättynyt ja uusi kumppani löytynyt. Olin varma, että olen tauditon ja testi myös kertoi samaa.

Montako kertaa sp-tautitesteissä?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan. En usko, että minulla on koskaan ollut sukupuolitautia.

Vierailija
22/29 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa. Näin naisena tulee harrastettua yhden illan juttuja melko paljon ja yleensä haluan ilman kortsua, niin käyn melko säännöllisesti että tiedän varmasti että olen terve ja en tietämättäni levitä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta kertaa. Näin naisena tulee harrastettua yhden illan juttuja melko paljon ja yleensä haluan ilman kortsua, niin käyn melko säännöllisesti että tiedän varmasti että olen terve ja en tietämättäni levitä mitään.

Häiritseekö se kondomi niin paljon?

Vierailija
24/29 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin häiritsee. Viimeksi olen käyttänyt kortsua joskus 2001, kun esikoinen oli syntynyt, eikä vaimolla ollut vielä kierukkaa. Never again.

Vierailija
25/29 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa käynyt testeissä, puhdas olin kummallakin kerralla. Eka kerran kävin oman mielenrauhani takia, kun oli oltu paljaalla täysin random miehen kanssa. Toisen kerran kävin, kun olin aloittamassa vakavaa suhdetta miehen kanssa ja halusin olla varma että olen puhdas, ja oli mahdollista vaikka epätodennäköistä, että testi olisi ollut pos 

Vierailija
26/29 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ikinä ja tuskin tulen menemäänkään. Ei kiinnosta asia niin paljon, enkä deittaile lorttoja.

Vierailija
27/29 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin häiritsee. Viimeksi olen käyttänyt kortsua joskus 2001, kun esikoinen oli syntynyt, eikä vaimolla ollut vielä kierukkaa. Never again.

No kyllähän se nyt ilman kortsua tuntuu ehdottomasti paremmalta ja mikään ei voita tunnetta kun sperma tulee ihan mihin reikään vaan.

Vierailija
28/29 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerta, kun on ollut jokin suojaamaton känniseksitilanne. Eli yhteensä n. 8 kertaa. Kumin kanssa jos on peuhattu, niin sitten en. 

Vierailija
29/29 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut vaihtoehtoa nolla kertaa. Olen ollut vain vaimoni kanssa ja hän vain minun kanssani. Ellei luottamusta ole petetty, eipä ole testeillekään ollut tarvetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä