Jos sinun olisi PAKKO ottaa pikku tatuointi....
...niin mikä se olisi?
En itsekään kannata tatuointeja eikä minulla ole yhtään, enkä toivoisi tapaavani ihmistä jolla sellaisia olisi. Mutta tapasin kerran yhden oikein, oikein pitkän linjan japaniharrastajan joka harrasti judoa ja puhui Japania melko hyvin kai ja eli merilevillä, hänellä oli pieni yin ja jang-tatska ja ajattelin että se oli ok. Hän oli tosi sitoutunut kuitenkin.
Onko sinulla joku tuollainen symboli minkä suostuisit laittamaan?
Kommentit (34)
No mulla on jo tatuointi, ei mitenkään iso mutta ei mikroskooppisen pienikään. :D
Jos nyt kuvitellaa, että ei olisi sitä, ja ottaisin sen sijaan pienen tatuoinnin, niin : ampiaisen. Tai kimalaisen. Merkitys on mutta en lähde avaamaan. Tai sitten merkityksellinen Raamatun jae.
HMV logo, jossa koira kuuntelee torvigrammaria
Mä ottaisin jonkun uniikin tatuoinnin jota ei oo muilla kuten leijonan tai perhosen. Sitten ylpeilisin sillä kaikille
Ehkä suorakulma ja harppi. Olen sitoutunut vapaamuurari.
Carpe diem ja live love laugh käsivarsiin. Kaunokirjoituksella
Violetti orvokki. Isoäitini lempikukka, ja myös minun.
Klassinen kylpyankka ja hieman vettä ranteeseen, ulkoranteeseen siis. Toinen vaihtoehto olisi etunimeni vaikka thaiksi. ;)
Ottaisin tekstin jossa lukee jotain Jeesusta ylistävää. Jeesus on Herra tms.
Piste keskelle jalkapohjaa, mutta vain, jos olisi ihan pakko.
Mun ei ole pakko tehdä mitään. Olisihan se mielenkiintoinen tilanne jos tuollainen pakko tulisi. Olisi varmaankin mun vankinumero sitten
Ei tatskoja, mutta ottaisin varmaan jonkun superkliseen, kuten rauhanmerkin tai juurikin Ying/Yang- merkin - olkapäähän.