Mielipide Nelli nimestä? (:
Aiempi kysymykseni poistettiin epäasiallisten kommenttien takia. Pidetäänhän keskustelu asiallisena :) Mutta mitäs mieltä olette? Aion antaa sen ehkä lapseni nimeksi.
Kommentit (59)
Jos olisin lapsi, kiusaisin sen nimistä.
Vierailija kirjoitti:
Tosta väännetään vaikka mitä!
Kyllä, meidän Nelli (mahdollisesti) pitää pitää turvassa. Voitko selventää, koska en missään tapauksessa antaa sellaista nimeä, josta kiusataan koko loppuikä.
Vierailija kirjoitti:
Munansaannos=sananmuunnos.
Minkä sananmuunnoksen Nelli nimestä saa..
Toisaalta kaikista saa varmaan jonkun jos yrittää..
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Näen lellityn saparopäisen pikkuvanhan lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tosta nimestä voi muka vääntää, tohon sananmuunnos juttuun.
Sitä, mäkin mietin
Ei se mihinkään väänny muuten kuin sellaisen suussa, jolla on rivo mielikuvitus. Minulla ei ole, koska en myöskään tajua, mitä väännöstä siitä edes saa.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Ikävää, että aikuiset ajattelee noin. Mikä teitä vaivaa?! Hyvät ihmiset. Kyllä minun lähipiirissä arvostetaan ihan kaiken nimisiä-ja laisia ihmisiä...
Lelli-Nelli. Ällö-Nelli. Kulli-Nelli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, mäkin mietin
Ei se mihinkään väänny muuten kuin sellaisen suussa, jolla on rivo mielikuvitus. Minulla ei ole, koska en myöskään tajua, mitä väännöstä siitä edes saa.
Isot pojat kertoo sitten välkällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala. Ikävää, että aikuiset ajattelee noin. Mikä teitä vaivaa?! Hyvät ihmiset. Kyllä minun lähipiirissä arvostetaan ihan kaiken nimisiä-ja laisia ihmisiä...
👵🏻: Miun piirissä kukkaa ei kiussaa kettää.
Vierailija kirjoitti:
Lelli-Nelli. Ällö-Nelli. Kulli-Nelli.
Im speecheless
Mun mielestä kiva nimi vaikkakin aika tavallinen. Mutta parempi tavallinen kuin liian erikoinen. :)
Musta Nella olisi kivempi :) Ei mun mielestä vaikuta nimeltä joka provosoisi kiusaajia.
Kutsuisin Nelliä Kulliksi jos olisin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, mäkin mietin
Ai kiva! Olen itse jo 56-v., joten minkähän koulun välkällä näen niitä minua isompia poikia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, mäkin mietin
Suosittelen sitten valitsemaan sellaisen asuinalueen ja koulun jossa lapsille on opetettu edes alkeelliset käytöstavat..
Imelä nimi. Kuun nekku ja melli yhdistettynä. Ikuisen kakaran nimi, ei tulevan aikuisen.
Vierailija kirjoitti:
Symppis laulaja Nelli.
Eikä ole ku uhan saatanan ärsyttävä!
Kuugerin Nelli