Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?
Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.
Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?
Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.
Kommentit (773)
Ei kai se rahasta voi olla kiinni, etteikö voisi mennä treffeille kahvilaan. Jos ajatellaan, että esim. kaakao+kakkupala maksaa yht. 12€, niin jos tuo on liian iso summa sijoittaa ensitreffeillä, niin antaa olla. Etsiköön jonkun yhtä köyhän tai pihin naisen. Ja jos mies on oikeasti tosi kiinnostunut, niin ei hän ala nirsoilla treffipaikan valinnassa.
LouLou kirjoitti:
Ei kai se rahasta voi olla kiinni, etteikö voisi mennä treffeille kahvilaan. Jos ajatellaan, että esim. kaakao+kakkupala maksaa yht. 12€, niin jos tuo on liian iso summa sijoittaa ensitreffeillä, niin antaa olla. Etsiköön jonkun yhtä köyhän tai pihin naisen. Ja jos mies on oikeasti tosi kiinnostunut, niin ei hän ala nirsoilla treffipaikan valinnassa.
Hyi maksaa 24 euroo jostain ksakaosta ja kakkupalasta. Samaan hintaan se melkein koko kakun ostettua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotin kerran tätä tinder miehelle joka halusi että minä päätän mitä tehdään. Itse ei keksinyt mitään. Ei käynyt koska hällä ei ollut ulkoiluvaatteita. 😌 Tosin mikään muukaan vaihtoehto ei käynyt kun hänellä oli rahat vähissä ja näkemisen piti olla ilmaista. Hänen luo ei voinut mennä koska siellä oli sotkuista eikä tietty jaksa siivota. Hän sit kävi mun luona pikaisesti kahvilla ja aika tylsä lyhyt tapaaminen oli. Nykyään en kutsu kotiini enää ketään ensi tapaamiselle. Ja joo, tota deittiä en nähnyt toiste vaikka hän koitti roikkua ja mustasukkaisesti tivasi viesteissä näänkö muita miehiä.. Huoh.
Et ole tasokas nainen niin miksi mies vaivautuisi näkemään vaivaa?
Onko tuo mies mielestäsi tasokas? Ja päätellen si
Öh, jos se nainen halusi tavata jo persaukiseksi tietämänsä miehen niin tuskin etsi miehestä elättäjää? Gold digger olisi nauranut ja blokannut.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se selvästi:
- Nolla panostusta miehen puolelta, ei tarvitse stressata että pitäisi edes se 1,50 kahvikupponen tarjota.
- Haluaa nähdä naisen heti ilman meikkiä ja varmistua naisen kropan tilasta.
- Antaa itsestään muka-sporttisen vaikutelman jossa piiloviestinä on että odottaa naisen olevan "liikunnallinen" = hoikka. Oikeasti liikunnallisuus ei kiinnosta heitä pätkääkään, kunhan pääsee toteuttamaan pakkomiellettään naisen hoikasta kropasta sanomatta sitä suoraan koska tietää, että ääneen sanomalla karkottaa myös ne ideaalikroppaiset naiset.
Jaa. Kun olin yhden punaisen sekunnin tinderissä ja sovin yhdet treffit, sovin ne nimenomaan metsälenkille. Koirat oli meillä yhteistä, joten kuljimme koirien kanssa metsässä. Huomattavasti vähemmän kiusaannuttavaa kuin joku kahvittelu
Ihanaa ku ei tarvii ekoille deiteille sitten feikata jollain meikillä ku muutenki meen naama naturell koko ajan :) Voin mä juhliin vähän laittautua jos tulee sellainen fiilis, muuten en jouda vaikka hyvinvoinnista ihan superkiinnostunut olenkin. Enemmän henkisestä ja sisäisestä tosin. N33
Vierailija kirjoitti:
Kävelytreffit on sellaiset matalan kynnyksen treffit. Vähän tylsää juu, mutta eipä se kahvilakaan mikään mielikuvituksellinen paikka ole. Tuskin kukaan mihinkään hikilenkille haluaa treffeillä kuitenkaan, vaan rauhallista tahtia että voi jutella.
Minä ainakin vein uuden tapailukumppanin sellaiseen itselle tärkeään paikkaan jossa hän ei ollut koskaan käynyt ja josta on kaunis näkymä läheiseen kaupunkiin. Olin paluumuuttaja lapsuuden kotipaikkakunnalle ja sain samalla kerrottua lapsuuden tarinoita tämän lenkin varrelta.
Kai se sitten on tylsää.
Välillä tuntuu siltä, että olipa ekat deitit missä tahansa, niin aina se on jonkun mielestä sopimatonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä ketju, kun just joku aika sitten luki somessa pitkää ketjua jossa naiset valittivat kuinka mielikuvituksetonta, tylsää ja jopa loukkaavaa on pyytää treffeille kahvilaan. Sitten nämä samat haaskat ihmettelevät että miten alkaa ikä lähestyä jo neljääkymmentä eikä pitempi aikaista kumppania ole vieläkään löytynyt.
Vastaus löytyy ketjujen aloituksista, kahvi- ja kävely on Suomi-ukkojen mielikuvituksen raja. Lisäksi miehistä on tullut feminiinisiä, kukaan nainen ei halua sellaista miestä, ellei ole itse maakuliininen. Huvittavaa on katsoa, kuinka paljon sinkkumiehiä on appit täynnä +30 v..
Just kävin treffeillä nuoremman miehen kanssa, joka tarjosi deitit ihan omasta aloitteestaan🤷🏿.
Tarko
"Eiku perus miesten mielikuvitus ei riitä muuhun"
Mikä sulla on hätänä?
Toisaalta ollaan niin sukupuoletonta ja tasavertaista, toisaalta odotetaan että joku mies tulee ja tekee ohjelmaa tylsään, rahattomaan arkeen.
Mulla on omat rahat, oma mökki, oma auto, omat harrastukset. Jos nyt treffailisin, olisi vaikka hiihtoretki tai lyhyt patikka oikein hyvä ohjelmanro eikä istua vieraan ihmisen kanssa ravintolassa. Ostan itse omat ruokani for crying out loud.
N45
Monella "liikunnallisella" naisella on ollut treffeillä ihan kunnon pelasturengas. Siinä olisi hiki irronut ja posket punoittaneet naisella taatusti jos olisi tehty pieni lenkki. Jostain syystä yli 30v naisilla. Niilläkin jotka ovat oikeasti harrastaneet liikuntaa on melkein järestään vararengas. Sitä sitten peitellään pitkillä paidoilla ja takeilla. Yksi nainen oli suorastaan liikuttava kun t-paita joka oli varmaan aikaisemmin ollut juuri sopiva. Paljasti vähän selkää oikaistessa farkkujen vyön päällä olevan makkaran.
LouLou kirjoitti:
12 euroa aika ensitreffeillä. Samalla rahalla saa K-kaupasta melkein 5 x 0,5l lonkeroa tai siideriä. Lisäksi treffiseuran laadusta ei vielä mitään takeita.
Suosittelen pääkaupunkiseudun miehille lämpimästi tinderkartan uudelleen kohdistamista Vantaalta vähintään 100km pohjoiseen-koilliseen päin. En itsekään haluaisi tapailla pkseutulaista (tai turkulaista) naista.
N45
Vierailija kirjoitti:
Monella "liikunnallisella" naisella on ollut treffeillä ihan kunnon pelasturengas. Siinä olisi hiki irronut ja posket punoittaneet naisella taatusti jos olisi tehty pieni lenkki. Jostain syystä yli 30v naisilla. Niilläkin jotka ovat oikeasti harrastaneet liikuntaa on melkein järestään vararengas. Sitä sitten peitellään pitkillä paidoilla ja takeilla. Yksi nainen oli suorastaan liikuttava kun t-paita joka oli varmaan aikaisemmin ollut juuri sopiva. Paljasti vähän selkää oikaistessa farkkujen vyön päällä olevan makkaran.
Niitä kutsutaan love handleksi syystä, mutta ilm. et päässyt ikinä niin pitkälle?
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu siltä, että olipa ekat deitit missä tahansa, niin aina se on jonkun mielestä sopimatonta
Näinhän se on. Ihmisillä tuntuu olevan hirveän tiukat säännöt, miten asioiden pitää edetä. Näitä sääntöjä ei kuitenkaan voi kertoa sille treffikumppanille.
Mikä siinä kävelyssä muka on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja silloin kun deittailen pyydän lenkille. Otan koirankin mukaan. Siinä näkee onko mies eläinrakas. En voisi kuvitellakaan mieskaveria, joka ei tykkäisi koirastani. Mutta koirani ei olekaan mikään räksyttävä pölyhuisku.
Haukut sitten kuitenkin muiden koirat ja emännät siinä samalla. Pick me!
Enhän hauku. En vain pidä kouluttamattomista pienistä koirista jotka juoksevat pitkän flexin päässä polkupyörien eteen. Ja oletan ettei mieskään tykkäsi sellaisesta kävelystä.
Vierailija kirjoitti:
Talvella sää ja liukkaus on ongelma sekä kaupungilla muu liikenne, kun pitää kiinnittää huomiota muihin kulkijoihin ja autoihin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei pääse hyötymään miehen rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo "missä tahansa" kertoo juuri siitä ettei halua panostaa. Ei ne ihan missä tahansa voi olla.
Itse tykkään mieluummin käydä lenkillä kuin jossain kahvilassa. Mun mielestä mies ei ansaitse mua, jos en kelpaa myös kulahtaneissa treenivehkeissä, hikisenä ja meikittä. En aio panostaa ulkonäkööni 24/7 seuraavan 20 vuoden ajan, joten miksi uskottelisin miehelle muuta?
Jotkut etsii koiranhoitajaa eikä puolisoa.