Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pyytävät ekoilla deiteillä lenkille?

Vierailija
12.02.2025 |

Aika tylsä eka tapaaminen. Nainen sillon ei ole erityisen laitettu ja puitteet ovat yleensä loskainen maasto. Kaverini deittasi italialaista miestä ja sanoi ei voi olla totta tämä yleinen käytäntö.

Miksi jotain noin tylsää, epäromanttista ja ällön arkipäiväistä?

Kahvin vielä ymmärtää, jos ei matchaa niin molemmat voi helposti jatkaa matkaa. Silti tääkin aika low effort.

Kommentit (773)

Vierailija
461/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lenkille pyytäjät vaan haluaa nähdä sen naisen takamuksen. Lähes kaikki lenkkeilee persetrikoissa. Kävelytreffit jotenkin menee, jos on kivat maisemat. Mutta lenkki? Eihän juostessa voi edes puhua.

Tämä totta. Yksi olisi ilmeisesti halunnut että olisin pukeutunut johonkin nahkamekkoon ja sexysaappaisiin (poiminta omista puheistaan muussa yhteydessä) sinne luontokävelylle. En enää muista millä sanalla mua haukkui kun olikin käytännölliset ulkoiluvaatteet poislaskettuna persetrikoot 311😆

Vierailija
462/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdotin kerran tätä tinder miehelle joka halusi että minä päätän mitä tehdään. Itse ei keksinyt mitään. Ei käynyt koska hällä ei ollut ulkoiluvaatteita. 😌 Tosin mikään muukaan vaihtoehto ei käynyt kun hänellä oli rahat vähissä ja näkemisen piti olla ilmaista. Hänen luo ei voinut mennä koska siellä oli sotkuista eikä tietty jaksa siivota. Hän sit kävi mun luona pikaisesti kahvilla ja aika tylsä lyhyt tapaaminen oli. Nykyään en kutsu kotiini enää ketään ensi tapaamiselle. Ja joo, tota deittiä en nähnyt toiste vaikka hän koitti roikkua ja mustasukkaisesti tivasi viesteissä näänkö muita miehiä.. Huoh. 

Et ole tasokas nainen niin miksi mies vaivautuisi näkemään vaivaa? 

Onko tuo mies mielestäsi tasokas? Ja päätellen siitä että hän jäi kitisemään naisen perään tuo nainen oli varmaan hänelle tarpeeksi tasokas. Olisi varmaan kannattanut edes vähän panostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu siltä, että nämä loskalenkkimiehet haluaa vaan testata naisia. Ei pidä alentua lähtemään sellaiseen testiin. Katsotaan, mikä kunto naisella on, haittaako jos meikit leviää vai onko reipas tyttö... kunnon napakymppi meininki.

Pitää vaivautua keksimään jotain järkevää tekemistä. Lapset juoksee pitkin puistoja. Aikuiset osaa istua alas ja jutella järkeviä, syödä, katsoa elokuvia ja käydä näyttelyissä ja keikoilla. Tekemistä on vaikka kuinka, eikä ole rahasta kiinni. 

Vierailija
464/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne lenkille pyytäjät vaan haluaa nähdä sen naisen takamuksen. Lähes kaikki lenkkeilee persetrikoissa. Kävelytreffit jotenkin menee, jos on kivat maisemat. Mutta lenkki? Eihän juostessa voi edes puhua.

Tämä totta. Yksi olisi ilmeisesti halunnut että olisin pukeutunut johonkin nahkamekkoon ja sexysaappaisiin (poiminta omista puheistaan muussa yhteydessä) sinne luontokävelylle. En enää muista millä sanalla mua haukkui kun olikin käytännölliset ulkoiluvaatteet poislaskettuna persetrikoot 311😆

Oli varmasti pettymys. Loppuiko treffit heti miehen huomattua?

Vierailija
465/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet täälä tekee jotain ihmeellisiä temppuratoja naisille ja sitten ihmettelee miksei nappaa?? Kyllä se nainen on se joka joko hyväksyy miehen tai sitten ei. Miehet naisille lähtökohtasesti vaarallisisia jos päästää elämäänsä väärän tyypin. Ni eiköhän se ole ihan ymmärrettävää näin päin että nainen valitsee itselleen sopivan.

Vierailija
466/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en deittaile. 

Vierailija
467/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sellaisen naisen jonka kanssa voi lähteä lenkille. 

Vierailija
468/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdotin kerran tätä tinder miehelle joka halusi että minä päätän mitä tehdään. Itse ei keksinyt mitään. Ei käynyt koska hällä ei ollut ulkoiluvaatteita. 😌 Tosin mikään muukaan vaihtoehto ei käynyt kun hänellä oli rahat vähissä ja näkemisen piti olla ilmaista. Hänen luo ei voinut mennä koska siellä oli sotkuista eikä tietty jaksa siivota. Hän sit kävi mun luona pikaisesti kahvilla ja aika tylsä lyhyt tapaaminen oli. Nykyään en kutsu kotiini enää ketään ensi tapaamiselle. Ja joo, tota deittiä en nähnyt toiste vaikka hän koitti roikkua ja mustasukkaisesti tivasi viesteissä näänkö muita miehiä.. Huoh. 

Et ole tasokas nainen niin miksi mies vaivautuisi näkemään vaivaa? 

Onko tuo mies mielestäsi tasokas? Ja päätellen siitä että hän jäi kitisemään naisen perään tu

Höpöhöpö. Mies väisti luodin. Selvästi nainen vaan etsii elättäjää ja jotain alfaa vaikka oma taso ei riitä edes tavikseen. 

Vierailija
469/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja silloin kun deittailen pyydän lenkille. Otan koirankin mukaan. Siinä näkee onko mies eläinrakas. En voisi kuvitellakaan mieskaveria, joka ei tykkäisi koirastani. Mutta koirani ei olekaan mikään räksyttävä pölyhuisku.

Vierailija
470/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa sellaisen naisen jonka kanssa voi lähteä lenkille. 

Tämä on varmasti totta ja sikäli hyvä idea, mutta ensitreffeille voisi suunnitella jotain muuta. Myöhemmin lenkille.

Vierailija
471/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja silloin kun deittailen pyydän lenkille. Otan koirankin mukaan. Siinä näkee onko mies eläinrakas. En voisi kuvitellakaan mieskaveria, joka ei tykkäisi koirastani. Mutta koirani ei olekaan mikään räksyttävä pölyhuisku.

Haukut sitten kuitenkin muiden koirat ja emännät siinä samalla. Pick me!

Vierailija
472/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kahvikuppineuroosin takia Kahvitreffeillä ujouteni paljastuisi liian aikaisin.

T. Urheilullinen, mutta ujo M28v

Vierailija
473/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet täälä tekee jotain ihmeellisiä temppuratoja naisille ja sitten ihmettelee miksei nappaa?? Kyllä se nainen on se joka joko hyväksyy miehen tai sitten ei. Miehet naisille lähtökohtasesti vaarallisisia jos päästää elämäänsä väärän tyypin. Ni eiköhän se ole ihan ymmärrettävää näin päin että nainen valitsee itselleen sopivan.

On vähän hölmöä lähteä treffeille johonkin kahvilaan, jos ei muutenkaan käy koskaan kahviloissa.

Vierailija
474/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu siltä, että nämä loskalenkkimiehet haluaa vaan testata naisia. Ei pidä alentua lähtemään sellaiseen testiin. Katsotaan, mikä kunto naisella on, haittaako jos meikit leviää vai onko reipas tyttö... kunnon napakymppi meininki.

Pitää vaivautua keksimään jotain järkevää tekemistä. Lapset juoksee pitkin puistoja. Aikuiset osaa istua alas ja jutella järkeviä, syödä, katsoa elokuvia ja käydä näyttelyissä ja keikoilla. Tekemistä on vaikka kuinka, eikä ole rahasta kiinni. 

Jos eukko ei  yhtä lenkkiä kestä, miten on muut asiat jotka tulevat elämässä vastaan.Tuskin siellä  treffilenkillä   maratonia juosta tarvitsee. Jos on niin kermaperse, saakin jäädä            pois.    On hyvä  keino testata onko halua ja tahtoa 

Nimim. Nainen, lenkillä käynyt treffeillä

Vierailija
475/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän hölmöä lähteä treffeille johonkin kahvilaan, jos ei muutenkaan käy koskaan kahviloissa.

En minäkään kahviloissa istuksi, muuta kahvilassa treffasin ihanan miehen sovitulla treffeillä. Mukavasti meni monta tuntia

Vierailija
476/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun italialainen" alkoi lähettää meilejä tanskaksi. Katsos , hänellä oli useampi käynnissä. Käänsi googlella viestit. Vieläkin yrittää , italialainen. 

Arrivederci!

Vierailija
477/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kylläkin kysymys lenkkeilystä, ei sinun koirasta. 

Vierailija
478/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää jaksaa polkea 10 km 25 minuutissa. Muuten on huono kunto.

Häh. Mä olen ihan rapakunnossa ja läski. Mutta tohon kyllä pystyn

Vierailija
479/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sisältää oletuksen, että miehelle kelpaa nainen kuin nainen. Ei voisi olla kauempana totuudesta. Ennen nykyistä vakituista parisuhdetta, aika monta tapausta joutui heivaamaan, kun ei vain natsannut. 

Vierailija
480/773 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai lenkille, jos ei muutenkaan koskaan käy lenkillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi