Joko täällä on käsitelty uutisotsikko: alakouluikäiset myy huumeita
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa tämä rajattomuus ja woke!
Tätähän te olette halunneet!
Sitä saa mitä tilaa!
Miten woke tähän nyt liittyy?
Woke tarkoittaa valveutuneisuutta tai henkilön yhteiskunnallista tiedostamista.
Woke tarkoittaa yleistä aivottomuutta!
Eikä mitään muuta.
Eli sinä olet mitä suurimmassa määrin woke. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa!
Käytännössä oman hyvyytensä poseeraamista. Oikea tiedostaminen taas on eri asia. Siksi woke ei puutu vaikeisiin ongelmiin (vaikkapa mustien keskuudessa rehottavaan homofobiaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa!
Käytännössä oman hyvyytensä poseeraamista. Oikea tiedostaminen taas on eri asia. Siksi woke ei puutu vaikeisiin ongelmiin (vaikkapa mustien keskuudessa rehottavaan homofobiaan)
Ai sä et ymmärrä, mikä ero on asioiden tiedostamisella ja niihin puuttumisella. No eipä siinä sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset täällä ihmettelee jotain kurin puutetta kun todellisuudessa ma tulapset niitä myyvät. Niille on ihan kunnia-asia tappaa vääräuskoisia lapsia.
Kurilla ne toisen värisetkin lapset saadaan asioihin. Ei kuri ole valkoisen lapsen yksinoikeus.
ikinä palstalla ollu?
Olin täällä jo ennen kuin synnyit, sinä kirjoitustaidoton lapsonen.
Silti et tiedä palstan kantaa etnisten kuritukseen? T: minä niuhotushaluton aikuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa!
Ai sä et ymmärrä, mikä ero on asioiden tiedostamisella ja niihin puuttumisella. No eipä siinä sitten mitään.
sorry, en näemmä osaa ilmaista itseäni tarpeeksi yksinkertaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset täällä ihmettelee jotain kurin puutetta kun todellisuudessa ma tulapset niitä myyvät. Niille on ihan kunnia-asia tappaa vääräuskoisia lapsia.
Kurilla ne toisen värisetkin lapset saadaan asioihin. Ei kuri ole valkoisen lapsen yksinoikeus.
ikinä palstalla ollu?
Silti et tiedä palstan kantaa etnisten kuritukseen? T: minä niuhotushaluton aikuinen
Keskustelupalstalla on tarkoitus esittää OMIA mielipiteitä, ei toistella mitään "palstan kantaa". Paljon on sinulla vielä opittavaa, lapsonen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa!
sorry, en näemmä osaa ilmaista itseäni tarpeeksi yksinkertaisesti.
Ei se haittaa. Ei kaikkea voi ymmärtää. Se on ihan ok, kun et näköjään osaa edes kirjoittaa.
Woke kerää vain turvallisia ja helppoja sädekehäpisteitä egoaan pönkittääkseen.
Ehkä siksi niin sekopäistä toimintansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ikinä palstalla ollu?
Keskustelupalstalla on tarkoitus esittää OMIA mielipiteitä, ei toistella mitään "palstan kantaa". Paljon on sinulla vielä opittavaa, lapsonen
"aihe vapaa"- ei "sinä sanelet miten saa" ja sinällään outoa myös tuo toisten leimaamisyritys näkemättä ja tuntematta, vaikka yleistä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ikinä palstalla ollu?
Keskustelupalstalla on tarkoitus esittää OMIA mielipiteitä, ei toistella mitään "palstan kantaa". Paljon o
Lukutaitokin sinulta näköjään hukassa. Voivoi.
"aihe vapaa"- ei "sinä sanelet miten saa" ja sinällään outoa myös tuo toisten leimaamisyritys näkemättä ja tuntematta, vaikka yleistä onkin.
Mitä sä sönkkäät? Kukaan ei ole sanellut mitään eikä varsinkaan leimannut ketään. Sinulle vain kerrottiin, mikä on keskustelupalstan TARKOITUS. Tarkoitus on eri asia kuin "pakko tehdä näin". Ja "aihe vapaa" on eri asia kuin "pitää pysyä palstan yleisessä mielipiteessä". Yllättikö?
Pahoinvointi lisääntyy mitä enemmän on porukkaa Suomessa. Ei riitä rahat. Ei riitä työt. Ja lopulta ei riitä ruoka.