Naisena pidän duunareita seksikkäämpinä kuin konttori herroja.
Kumpi teidän mielestä seksikkäämpi vaihtoehto? Sytyn miehistä, joilla on esim riipputaskulliset työhousut ja työpaita päällä, autokorjaajat ja käsivarret nams tai raksa ukot. Myös osaavat kaikenlaista, toisinkuin konttori tyypit.
Kommentit (93)
Fyysisesti duunarit yleensä paremmassa kunnossa. N42
Pidä ihan mitä vain, ap, mutta opettelepa joutessasi kirjoittamaan.
Duunarit ovat Suomen selkäranka, arvostan.
- ex- ylempi toimihenkilö-
Vierailija kirjoitti:
Fyysisesti duunarit yleensä paremmassa kunnossa. N42
Tämä nyt ei pidä paikkaansa tutkimusten perusteella.
Minä tykkään duunarimiehistä yli kaiken!!!! Reisitaskuhousut, työvaatteet, kroppa jolla tehty fyysistä työtäahhh!!!!
Siis asfalttityöntekijät , tietyötyypit, raksatyypit
He on aivan mielettömän upeita joista fantasioin ja ihailen!
Joskus kun saisi sellaisen miehen niin kyllä pitäisin hyvänä.
Älykkyys on seksikästä. Oli se sitten duunari tai konttorirotta. Lisäksi mä tykkään ujoista miehistä. Seksi sellasen yhden kans olis unelmien täyttymys.
Suurin osa konttoriväestä on ankean harmaata, täysin väritöntä ja mautonta tusinatavaraa, mutta suurin osa duunareista älyllisesti heikkolahjaisia vit*n hokijoita, mikä mielestäni vielä pahempi asia.
Oikeanlainen tilanteeseen sopiva huumorintaju on myös seksikästä. Se, että mies saa naisen hymyilemään.
Raksatyypeistä vielä kroppa joka on fyysisen työn muokkaama, on jotain tajuttoman seksikästä. Työvaatteet joissa tuoksuu mies sekoitettuna johonkin hyvään tuoksuun/saippuaan Tämä nainen menee aivan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa konttoriväestä on ankean harmaata, täysin väritöntä ja mautonta tusinatavaraa, mutta suurin osa duunareista älyllisesti heikkolahjaisia vit*n hokijoita, mikä mielestäni vielä pahempi asia.
Mulle saisi hokea vtua, jos samlla tulis sitä ottamaan, kun kerran on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeanlainen tilanteeseen sopiva huumorintaju on myös seksikästä. Se, että mies saa naisen hymyilemään.
Raksatyypeistä vielä kroppa joka on fyysisen työn muokkaama, on jotain tajuttoman seksikästä. Työvaatteet joissa tuoksuu mies sekoitettuna johonkin hyvään tuoksuun/saippuaan Tämä nainen menee aivan sekaisin.
Ne työvaatteet haisee kyllä vanhalle hielle ja paskalle. Mutta makunsa kullakin.
Yhdyssanat osaavat naiset ovat seksikkäämpiä
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs mies työhaalareissa jotka vähän auki, nam. N24
Nämä N24, N41 jne on sama tyyppi. Tod.näk mies.
Vierailija kirjoitti:
Hajuveteen?
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä :)
Vaikkapa mies, joka vaihtaa rengasliikkeessä renkaita haalarit päällä. Vs. pukumies, joka ajaa autonsa sinne renkaiden vaihtoon....
Minä otan tallista keliin sopivan auton, mitä niistä renkaista vaihtelee.
Insinööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa mies, joka vaihtaa rengasliikkeessä renkaita haalarit päällä. Vs. pukumies, joka ajaa autonsa sinne renkaiden vaihtoon....
Insinööri
Niin kun ei edes sitä osaa kunnolla tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinööri
Nykyään tosiaan on niin, että noissa rengasliikkeissä ne ei osaa vaihtaa niitä renkaita oikein. Yllättävän paljon kuulee, että on ollut ongelmia liikkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinööri
Nykyään tosiaan on niin, että noissa rengasliikkeissä ne ei osaa vaihtaa niitä renkaita oikein. Yllättävän paljon kuulee, että on ollut ongelmia liikkeissä.
No näinhän se on, vaikkei kovin vaativasta hommasta kyse olekaan.
Kieli ruskeana jokainen konttorin ukko