Naisena pidän duunareita seksikkäämpinä kuin konttori herroja.
Kumpi teidän mielestä seksikkäämpi vaihtoehto? Sytyn miehistä, joilla on esim riipputaskulliset työhousut ja työpaita päällä, autokorjaajat ja käsivarret nams tai raksa ukot. Myös osaavat kaikenlaista, toisinkuin konttori tyypit.
Kommentit (93)
Ulkoisesti duunarimies mutta sisäisesti sivistynyt ja koulutettu. Tällaisen löysin, on käynyt yliopistoa mutta kuitenkin päätyi duunarialalle. Ei ole lainkaan rasvaiset juntit duunarijutut, mutta hyvä fysiikka.
Vierailija kirjoitti:
Duunarit on lähes 90 % alkoholia paljon käyttäviä jännäleukoja. Ottaisitte naiset meilummin itsestään huolta pitävän DI:n 🤗
Dippainskat on 99% homoja tai kaappihomoja. Peukalokin on keskellä kämmentä, jos jotain niillä käsillä pitäs tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarit on lähes 90 % alkoholia paljon käyttäviä jännäleukoja. Ottaisitte naiset meilummin itsestään huolta pitävän DI:n 🤗
Dippainskat on 99% homoja tai kaappihomoja. Peukalokin on keskellä kämmentä, jos jotain niillä käsillä pitäs tehdä.
pötypuhetta. suuri osa di:stä myös kohtuukäytännöllisiä
No duunarit nyt onkin niitä ihmisiä parhaimmillaan. Ne on just niitä ketä ne on.
mutta nämä konttori satiaiset! Ne on just niitä sähköautoilla ajavia hajuvesipellejä jotka asmuisin poikkoilee tossa liikenteessä ja aiheuttaa niitä vaaratilanteita.
Ne on niitä kyynisiä gusipäitä jotka ovat kyynisiä ja esittävät aivan muuta mitä ovat ja ovat itseään täynnä olevia narratiivejä!
Näppäimistön naputtelu ei sovi miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaah kun pääsis astumaan tuollaisen haaveilijan takaapäin ja antaa hänen nauttia isosta, suonikkaasta oikeasta kyrvästä. Herättäisin sut haavemaailmasta todellisuuteen. Sen jälkeen voitais mennä mun purjeveneelle jatkoille. T. Armoitettu kynämies purjeveneen kannelta.
Mielummin otan osaavan duunarin, kun limasta konttorirottaa.
JOo, jotenkin kun on yhteinen koulutustaso niin löytyy enemmän yhteistä keskusteltavaa. Ja pyöritään samoissa mestoissa. Ei tarvitse jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaah kun pääsis astumaan tuollaisen haaveilijan takaapäin ja antaa hänen nauttia isosta, suonikkaasta oikeasta kyrvästä. Herättäisin sut haavemaailmasta todellisuuteen. Sen jälkeen voitais mennä mun purjeveneelle jatkoille. T. Armoitettu kynämies purjeveneen kannelta.
JOo, jotenkin kun on yhteinen koulutustaso niin löytyy enemmän yhteistä keskusteltavaa. Ja pyöritään samoissa mestoissa. Ei tarvitse jännittää.
haha sieltä tulin koiraspuolisen konttoristin hienovarainen sivallus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pötypuhetta. suuri osa di:stä myös kohtuukäytännöllisiä
Ihan yhtä paikkansa pitävä väittämä kun toi aiempi duunariletkautus.
No siis olis hyvä jos mies on hyväkuntoinen ja älykäs, duunarit on usein pallomahoja ja koulukirjat on jääneet kesken ja usein harrastusoimta rajoittuu pilkkimiseen ja viinanjuontiin.
Vierailija kirjoitti:
No siis olis hyvä jos mies on hyväkuntoinen ja älykäs, duunarit on usein pallomahoja ja koulukirjat on jääneet kesken ja usein harrastusoimta rajoittuu pilkkimiseen ja viinanjuontiin.
Korkeakoulutetut on yleensä sairaalloisen ylipainoisia urpoja, joilta puuttuu normaalit ihmissuhdetaidot. Usein kuvittelevat itsestään aivan liikoja, ja nostavat itseään jalustalle, jotta saavat katsoa duunareita nenänvarttaan pitkin.
Hauska hakea esim bauhausista remppa tarvikkeita duunikuteet päällä ja samalla joku itseään täynnä konttori heppu pyörii hyllyjen välissä peukalo keskellä kämmentä etsimässä ruuvaria.
Vierailija kirjoitti:
Hauska hakea esim bauhausista remppa tarvikkeita duunikuteet päällä ja samalla joku itseään täynnä konttori heppu pyörii hyllyjen välissä peukalo keskellä kämmentä etsimässä ruuvaria.
Hauskaa huomata sinun kirjoittavan tuollaisista fantasioista seksipalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin Pasi.
Joku alemmuudentunteinen duunariukko näitä kirjoittelee. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä rakennuksilla. Saan päivät pitkät katsella raavaita raksamiehiä. Työn etuja!
Ootko Osmo?
Entäs minä, olen loka auton kuljettaja, harrastan dartsia ja biljardia, asun kerostalossa ja autona on opel astra. Oletteko naiset näistä spekseistä ihan kiimassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä rakennuksilla. Saan päivät pitkät katsella raavaita raksamiehiä. Työn etuja!
Ootko Osmo?
En. Osmo ei sitä paitsi ole naisen nimi. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt sattuu tarvitsemaan ruuvarin niin sitten ostaa ruuvarin. Vai olisiko pitänyt varmuuden vuoksi ostaa vähän raudoitusverkkoa niin olisi tullut äijä olo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt sattuu tarvitsemaan ruuvarin niin sitten ostaa ruuvarin. Vai olisiko pitänyt varmuuden vuoksi ostaa vähän raudoitusverkkoa niin olisi tullut äijä olo?
Konttoriheppu oli hyllyjen välissä pikkumeisseli kädessä...