Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä mieltä Erika Vikmanin äiti on tyttärensä esityksestä: "Olen ylpeä ja iloinen Erikan voitosta"

Vierailija
11.02.2025 |

Saija-äidin mielestä hänen tyttärensä esitys oli nappisuoritus.

Erikan esitys oli onnistunut ja siinä näkyi esiintymiskokemuksen myötä tullut varmuus ja taito ottaa lava haltuun. Lentävä mikki tulisuihkuineen oli nerokas päätös Ich komme -biisille, Saija arvioi.

Kisa oli jännittävä loppuun asti, koska kaikki artistit olivat taitavia esiintyjiä ja kisapaikkansa ansainneet. Jokaisella oli hyvät biisit ja edellytykset voittaa kisa, vaikkakin Erika oli ennakkosuosikki. Olen ylpeä ja iloinen Erikan voitosta ja uskon, että hän vetää hyvän shown Baselissa, hän jatkaa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7b0bf8f8-c58f-441c-a84a-bf8f42…

Kommentit (426)

Vierailija
1/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
2/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku täältäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮

Vierailija
4/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttärestäni tulisi Erikan kaltainen, olisin syvästi häpeissänk

Tyttäresi saattaa kasvettuaan olla syvästi häpeissään sinusta.

Vierailija
5/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Erika Vikman? Never heard. 

Vierailija
6/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan joo.

Vierailija
7/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäreni pukeutuisi ja käyttäytyisi kuin katuh***a ja eikä osaisi laulaa muusta kuin seksistä, häpeäisin silmät päästäni. Mahtaa olla melkoinen roskaperhe kun äitikin on ylpeä.

Vierailija
8/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Erikan vanhemmat ovatkin ihmisiä. Lapsi on omaa elämäänsä elävä yksilö, eikä mikään sinun toiveitasi ja ennakkoluulojasi toisentava automaatti. 

Vierailija
9/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole äidin rima turhan korkealla. :D

Vierailija
10/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttäreni pukeutuisi ja käyttäytyisi kuin katuh***a ja eikä osaisi laulaa muusta kuin seksistä, häpeäisin silmät päästäni. Mahtaa olla melkoinen roskaperhe kun äitikin on ylpeä.

Minä en ikipäivänä häpeäisi ikiomaa lastani.

Vierailija
11/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi niin varma

Vierailija
12/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi niin varma

Kyllä olen. Jos häpeäisin, niin en rakastaisi, vaan kohdistaisin jotain egoistisia toiveita häneen.

Vierailija
13/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi niin varma

Kyllä olen. Jos häpeäisin, niin en rakastaisi, vaan kohdistaisin jotain egoistisia toiveita häneen.

Et edes silloin, jos hän riehuisi kännissä ihmisten ilmoilla tai polttaisi jonkun rakennuksen maan tasalle? Tai pahoinpitelisi jonkun?

Vierailija
14/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan tekee tästä maailmasta pahemman paikan, Erika vai täällä oksentelevat, lapsiaan tuomitsevat ja kaiken maailman sontaa suustaan työntävät sankarit? Katsokaa nyt helvetti soikoon sinne peiliin joskus ja ajatelkaa ihan itse.

Vierailija
15/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän äidit yleensä aina.

Vierailija
16/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea mimmi, joka uskaltaa mennä suomalaisten häpeä-kulttuuria vastaan. Seksi ja seksuaalinen nautinto on elämän perusasioita

Vierailija
17/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä häpeäisit, jos hän nolaisi itsensä ja perheensä lisäksi vielä kotimaansa koko Euroopan edessä. Lisäksi vielä kasikymppisen papparaisen panopuu*a olo.

Vierailija
18/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi niin varma

Et edes silloin, jos hän riehuisi kännissä ihmisten ilmoilla tai polttaisi jonkun rakennuksen maan tasalle? Tai pahoinpitelisi jonkun?

En häpeäisi, vaan auttaisin ja tukisin. Ja ihanko tosissasi sinä vertaat jotain artistin mielestäsi ah-niin-kamalan-seksuaalista tyyliä mainitsemiisi rikoksiin? 

Vierailija
19/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin hierominen toisten naamaan on aina vastenmielistä.

Vierailija
20/426 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sisarukset on helppo erottaa toisistaan. Toisella on vaatteet päällä, Erikalla ei. 

Erika ei kauaa enää pinnalla keiku, alkaa tulemaan tuo p0rnotyyli jo korvista ulos. Max 2 v ja se oli siinä.