Osaatko paistaa jauhelihaa?
Nyt ollut monena päivänä juttua lehdissä jauhelihan paistamisesta. Ei sitä oikein väärin voi paistaa, pannulle vaan paistumaan ja levy kutoselle.
Kommentit (10)
Tietysti, mutta osaatko sinä paistaa jauhenlihaa?
Konalan jauhelihamies 👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻👴🏻
Mä olen kanssa aina paistanut väärin.
Ostan kokin keittämää jauhelihaa kotiinkuljetettuna.
Kutoselle? Mulla on liedessä ainakin 15 tasoa
Vierailija kirjoitti:
Kutoselle? Mulla on liedessä ainakin 15 tasoa
Aatamin aikaisissa liesissä on tuo 6 tasoa. AP on köyhä
Äiti jo sanoi että ei ikinä levyä kutoselle. Hella ja paistinpannu vaan menevät pilalle. No se jauheliha vaan pannulle ja levy neloselle tai vitoselle ja suola ja pippuri sekaan. Heleppoo.
Asteikolla 1-6 oleva perushella laitetaan kolmoselle/neloselle ja liha paistuu maltillisesti siinä.
Vierailija kirjoitti:
Asteikolla 1-6 oleva perushella laitetaan kolmoselle/neloselle ja liha paistuu maltillisesti siinä.
Keittyy.
Olenko tehnyt aina kaikki väärin? No ihan taatusti!!! Ja tulen tekemäänkin!!!