Unihalvaukset - onko sulla ollut?
Unihalvaukset ovat mukavia, et voi liikuttaa kuin silmiä! Voit joko sulkea ne tai avata tai päättää mihin päin katsot.
Sitten näet ja kuulet kaikenlaista, on kuin halpa kannabis trippi!
Riittävän usein kun niitä on, kykenet rauhoittumaan ja laskemaan kauan unihalvaus kestää.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tätä ei haluta uskoa, kyse on aidosta demonisesta kokemuksesta. Miksi näihin muuten aina liittyisi voimakkaasti pahuuden läsnäolo? Miksi ei ikinä voisi olla hyvyyden kokemista? Ja miksi nämä oliot tuntuvat kavahtavan Jeesuksen nimeä?
Oon myös miettinyt tätä, että miksi se on yleensä joku demoni. Tosin mulla oli nuorena ihan erilaisia, enkä ole ikinä ajatellut uskovani noihin. Esim, olen kuullut puheensorinaa ja tuntenut että joku paina tyynyä kasvoilleni. Varmaan jollain alkuasukasheimolla ne on erilaisia?
En mä tajunnut itse ainakaan mitään Jeesusta huutaa avuksi. Unihalvaukset loppui siihen kun hermostuin niihin totaalisesti ja käänsin unessa osat niin, että se demoni sai itse pelätä mua.
Se mikään demoni ole. Sinä itse luot sen mitä näet. Ymmärrätkö mikä on hallusinaatio? Kaikki perustuu omaan päähäsi.
Useimmiten se hahmo on vain musta hahmon näköinen olento.
Jos nukut valot päällä ja saat unihalvauksen niin pimennysverhot raidat ja rypyt muuttuvat hahmonkaltaiseksi. Sen mekanismin ymmärtää kun on valot päällä tai päikkäreillä ja saa unihalvauksen. Heti kun heräät kunnolla, se verho palautuu normaaliksi.
Porukka näkee vaan painajaisia. Unihalvaukseen liittyy aina pahansuovan olennon läsnäolo.
Ei halvauksia mutta pään rajähdyksiä unessa on ollut
Sellaisia unihalvauksia minulla on ollut että olen ollut hereillä mutta en pysty liikkumaan enkä edes avaamaan silmiä. Yleensä aina yritän huutaa mutta sekään ei onnistu. Sitten hetken päästä hätkähdän voimakkaasti ja sitten se loppuu ja pystyn liikkumaan. Puhdasta kauhuahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Porukka näkee vaan painajaisia. Unihalvaukseen liittyy aina pahansuovan olennon läsnäolo.
Niin unihalvauksiahan nuo kaikki ovat. Ja ei liity jos olet positiivinen, ajattelet kaikkea söpöä yms. niin näät sitten söpöjä olentoja. Ja tunnelma muuttuu samanlaiseksi.
Ihan samanlailla toimii painajaisen mekanismi, mikä tahansa uni muuttuu painajaiseksi jos ajattelet sillä tapaa.
Kerran tuli painajainen, jossa sain luodin silmien väliin enkä voinut liikkua herätessä. Toisen kerran ei herätessä muuten vain saanut helpolla raajoja liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tätä ei haluta uskoa, kyse on aidosta demonisesta kokemuksesta. Miksi näihin muuten aina liittyisi voimakkaasti pahuuden läsnäolo? Miksi ei ikinä voisi olla hyvyyden kokemista? Ja miksi nämä oliot tuntuvat kavahtavan Jeesuksen nimeä?
En tiennytkään että halvaantuneena voit puhua.
Olet yksinkertainen. Kyse on mielesi tuotoksesta, riippuvainen siitä mitä ajattelet. Ihminen on luonnostaan paniikissa ja peloissaan kun herää tuolla tapaa, siksi se muuttuu "painajaiseksi".
Ei tarvi puhua. Riittää että mielessään saa sanottua: Jeesus auta.
Te yliluonnollisen kieltäjät olette yksinkertaisia. Mistä sinä tiedät, että kyse on vain mielen tuotoksista? Mistä tiedät, ettei ole olemassa muutakin kun se mitä välittömästi näemme/koemme. On suurta ylimielisyyttä luulla tietävänsä.
Takavuosina noita oli satunnaisesti. Eräs tapaus jäi mieleen siitä, että tuntemuksen aikana päälläni istunut olento kuristi kurkkuani, ja kun sitten heräsin, kaulani oli yhä kipeä, aivan kuin sitä olisi juuri puristettu lujaa. Ei siis ollut kyse kipeästä kurkusta tai varsinaisesta hengenahdistuksesta, ainoastaan sellaisesta tunteesta että juuri oli pidetty käsiä tiukasti siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että halvaantuneena voit puhua.
Olet yksinkertainen. Kyse on mielesi tuotoksesta, riippuvainen siitä mitä ajattelet. Ihminen on luonnostaan paniikissa ja peloissaan kun herää tuolla tapaa, siksi se muuttuu "painajaiseksi".
Ei tarvi puhua. Riittää että mielessään saa sanottua: Jeesus auta.
Te yliluonnollisen kieltäjät olette yksinkertaisia. Mistä sinä tiedät, että kyse on vain mielen tuotoksista? Mistä tiedät, ettei ole olemassa muutakin kun se mitä välittömästi näemme/koemme. On suurta ylimielisyyttä luulla tietävänsä.
Jos sellaista on, sen näkisi selvänä ja joka päivä sekä on mitattavissa eli voidaan todistaa tieteellisesti!
Se ei ole ylimielisyyttä vaan fakta. Ihmisen tunteet, tietoisuus ja kaikki perustuu monimutkaiseen kemiallisiin reaktioihin. Ihminen on kuin robotti mutta biologisena olentona.
Sinä voit kieltää tieteen mutta se tekee sinusta vain hörhön.
Vierailija kirjoitti:
Takavuosina noita oli satunnaisesti. Eräs tapaus jäi mieleen siitä, että tuntemuksen aikana päälläni istunut olento kuristi kurkkuani, ja kun sitten heräsin, kaulani oli yhä kipeä, aivan kuin sitä olisi juuri puristettu lujaa. Ei siis ollut kyse kipeästä kurkusta tai varsinaisesta hengenahdistuksesta, ainoastaan sellaisesta tunteesta että juuri oli pidetty käsiä tiukasti siinä.
Niin, kyseessä on psykologinen kipu. Aivot saa aiheutettua vaikka minkälaisia oireita, siksi on hallusinaatioita ja vastaavia äänelle, kivulle jne.
Kun heräät oikeasti kunnolla eli vähintään sen tunti-kaksi heräämisestä, kipu on kadonnut. Normaali kipu ei poistuisi päivän aikana kuristamisen jälkeen.
On ollut unihalvaus ..eli olen hereillä mutta en pysty liikkumaan...yritän nousta ylös mutta kädet ja keho ei tottele...
Siinä on kuin elävä kuollut ja voin kuvitella että koomassa ihminen on samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Oli demoni!!
Keskustelkaapa ystävienne kanssa. Unihalvauksia ei ole tavattu kirkon tiloissa tai huoneissa, joissa on ristejä tai Jeesuksen kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Usein kylkiasennossa herään ja en voi liikkua. Kauheen voiman vaatii et saa vaihettuu kylkee ja sit siellä kattoo joku demoni. Sit se onkin muuttunu jo uneks ja lähen pomppii painovoimattomassa tilassa pitkin asuntoa. Kerran uskalsin ulos asti. Se oli siistiä nähdä kotipiha yläilmoista. Lähin kohti ihastuksen kotia, mutta kaupungin sillalla putosin alas ja heräsin.
Hereillä olin taas sen demonin luona asunnossa, mut tällä kertaa selällään. Silmät kiinni ja heräsin ja en uskaltanu käydä nukkumaan sen jälkeen. Sitä oli sekasi ku ei tienny onko unta vai ei
Ei ollut unta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin unihalvauksiahan nuo kaikki ovat. Ja ei liity jos olet positiivinen, ajattelet kaikkea söpöä yms. niin näät sitten söpöjä olentoja. Ja tunnelma muuttuu samanlaiseksi.
Ihan samanlailla toimii painajaisen mekanismi, mikä tahansa uni muuttuu painajaiseksi jos ajattelet sillä tapaa.
Painajaisissa aivot ovat aktiivimillaan. Siksi painajaista on helpoin ohjata. Jos huomaat kesken painajaisen olevasi unessa, voit ohjata unta haluamaasi suuntaan. Helpoin tapa huomata uni on, jos ihmiset ovat väärännäköisiä. Esimerkiksi kerran huomasin äitini vartalon olevan väärinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelkaapa ystävienne kanssa. Unihalvauksia ei ole tavattu kirkon tiloissa tai huoneissa, joissa on ristejä tai Jeesuksen kuvia.
No shit Sherlock.
Ehkä ei sen takia kun siellä ei nukuta?
Kyllä siellä niitä tulisi kun nukuttaisiin samalla tapaa kuin kotona eli joka yö!
Minä näin inihalvauksessa meidän kissan nukkumassa huoneessa jossa se ei koskaan ollut.. kissa lähti liikkeelle pois huoneesta kun katsoin sitä ja kun katsoin uudestaan samaan nurkkaan kissa edelleen nukkui siinä ja lähti uudestaan samalla tavalla ulos huoneesta ja uudestaan ja uudestaan.
Kun käyttää monena päivänä alkoholia ja sit lopettaa niin silloin niitä tulee useammin. Joku kai liskojen yöksi sitä kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No shit Sherlock.
Ehkä ei sen takia kun siellä ei nukuta?
Kyllä siellä niitä tulisi kun nukuttaisiin samalla tapaa kuin kotona eli joka yö!
Eiköhän sielläkin joku ole nähnyt Jeesuksen nukahdettuaan saarnan aikana
Yhteen aikaan koin melko useinkin unihalvauksia. Herätessä katossa näkyi liikkuvia fraktaalikuvioita, kunnes sain raajat liikkumaan ja kuviot samalla hävisi. Parin kerran jälkeen aloin jopa nauttia kuvioiden katselusta.