Miksi somessa pitää aina kehua kauniiksi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä haukun sinua rumaksi tästä lähtien joka päivä. Kerro sitten 2 kuukauden kuluttua miltä tuntuu.
Anssi Kela soitti helsingin sanomiin, koska sitä kutsuttiin rumaksi.
Ei kenenkään olisi tarvinnut mennä haukkumaan Anssia rumaksi. On hienoa, että Anssi avautui asiasta. Meitä suomalaisia ei ole kuin 5 miljoonaa. On ihan käsittämätöntä, että pieni kansa vihaa toisiaan noin. Ei ole pakko katsoa tai kuunnella, jos ei tykkää.
Mutta onhan se ruma. Ihme liru tukkakin. Leikkaisi lyhyeksi, kun ei kasva kunnolla. Eikä se naamakaan mikään komistus ole.😁
Vierailija kirjoitti:
No minäpä haukun sinua rumaksi tästä lähtien joka päivä. Kerro sitten 2 kuukauden kuluttua miltä tuntuu.
Eikö ihmisessä ole mitään muita ominaisuuksia kuin hänen ulkonäkönsä?
Miksi somessa pitää aina kehua kauniiksi?
Voihan sitä jättää kokonaan kommentoimatta jos kyseessä on jonkun henkilkohtainen sometili.
En ole myöskään tätä koskaan ymmärtänyt. Eikä kukaan koskaan minua somessani nimitä kauniiksi, jos ei sen paremmin rumaksikaan! Olen itseni näköinen. Se, että onko se sitten rumaa vai kaunista kenenkin mielestä, niin ei kyllä kiinnosta tuon taivaallista!
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia pitää sanoa MITÄÅN, kuuluu kysymys.
Vastaus aloitukseen on tietysti se, että halutaan kehuja itse. Eli kehutaan oman hyödyn tavoittelun takia.
Tätä paskaa ihmiset sitten jaksaa ja teeskentelee, että siinä on jotain aitoa. Naiset tekee itsestään täysiä pellejä somessa.
Sain bannit jodeliin kun kävin "jumalattaret" kanavalla kertomassa totuuksia kaiken se nam nam herkku ootpa kaunis hyvä perse lässytyksen sekaan. 🤣 No ei se lattana lankku perse ole kaunis ja luuranko on luutanko ei siitä mihinkään pääse. Lissut veti porot torveen kun kaikki ei vaa kehu 🤣