Seksi/fwb-suhteen löytämisen vaikeus
Tai no, vaikeaahan se ei ole, jos varattu kelpaa.
Olen jo jonkin aikaa etsinyt uutta (edellinen pitempiaikainen "suhde" muutti turhan kauas) suhdetta, joka perustuisi hyvälle seksille, mutta muutenkin kemiat natsaisi ja voisi tehdä asioita yhdessä. Kuten saunoa (kotona tai vaikka avantosaunoilla), käydä syömässä, leffassa jne.
Aikuisena, pitkästä suhteesta jo aikaa sitten eronneena naisena sitä haluaa elämäänsä hyvää seksiä ja ihanaa erotiikkaa, joka perustuu hyvään ja avoimeen kommunikaatioon, luottamukseen, vapauteen olla oma itsensä, kokeilla uusia asioita, antaa ja saada nautintoa. Kuitenkin itselleni ei mitkään yhden illan jutut sovi, koska olen huomannut, että seksi on sitä parempaa mitä paremmin toisen tuntee. Olen myös jossain määrin "demi", eli minun pitää aidosti pitää vastapuolesta, koska seksissä myös henkinen aspekti on tärkeä.
En kuitenkaan halua parisuhdetta, en usko että tulen haluamaan vuosiin, eli tuollainen suhteiden välimuoto olisi kaikista paras ja yhdestä tällaisesta hyvin toimineesta suhteesta onkin jo kokemusta.
Minulla oli ilmoitus Tinderissä, mutta ongelmaksi tuli miesten epärehellisyys. Vaikka selkeästi ilmaisin, etten sekaannu varattuihin, lähes jokainen paljastui ennemmin tai myöhemmin viestitellessä "jollain tavalla" varatuksi. Yksikin mies sanoi, että suhde on "harkintavaiheessa", mutta lopulta selvisi, että vain mies harkitsi, vaimo ei tiennyt mitään. En ota mitään riskiä, että olisin tietämättäni "toinen nainen" ja osallisena jonkun toisen parisuhdesotkuun.
Onko joku onnistuneesti löytänyt tällaista saman tyylistä suhdemuotoa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei halua vahdevuotista wanhusnaista millään tavalla, mihinkään tarkoitukseen.
Yllättävästi nuoret ja viriilit miehet haluaa. Onhan pokessakin milffit ja maturet haetuimmissa
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei halua vahdevuotista wanhusnaista millään tavalla, mihinkään tarkoitukseen.
Ai? Kerro se niille miehille jotka jopa valehtelevat suhdestatuksensa päästäkseen suhteeseen kanssani. He eivät halua millään tavalla, mutta kuitenkin haluavat keinoja kaihtamatta? Kovin ristiriitaista.
Ja olen 43v, enkä vielä vaihdevuosi-iässä ja vaikka olisikin tilanne tuskin olisi millään lailla erilainen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Kukaan mies ei halua vahdevuotista wanhusnaista millään tavalla, mihinkään tarkoitukseen.
Ai? Kerro se niille miehille jotka jopa valehtelevat suhdestatuksensa päästäkseen suhteeseen kanssani. He eivät halua millään tavalla, mutta kuitenkin haluavat keinoja kaihtamatta? Kovin ristiriitaista.
Ja olen 43v, enkä vielä vaihdevuosi-iässä ja vaikka olisikin tilanne tuskin olisi millään lailla erilainen
Ap
Missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Kukaan mies ei halua vahdevuotista wanhusnaista millään tavalla, mihinkään tarkoitukseen.
Ap
Missä asut?
Niin ja millaisia miehiä olet tavoitellut Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei sun kanssa suhteeseen haluta, vaan köyrimään.
Näin miehenä voin kertoa, että on tosiaan vaikeaa löytää nainen, joka vain haluaisi tapailla seksin merkeissä. Nyt on käynyt vuosien aikana kolmesti niin, että muutaman kuukauden seksisuhteen jälkeen nainen on joko ilmoittanut hänelle syntyneen syvempiä tunteita tai sitten asian olen itse vain huomannut. Itse en halua parisuhdetta, joten sitten nämä kivat tapailut on pitänyt lopettaa mikä on aina ollut sääli.
Rento ja luotettava fwb tai fb suhde olisi mukava löytää mutta ei ole kyllä helppoa. Välillä jopa äärimmäisen turhauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä asut?
Olen "tavoitellut" sellaisia jotka tuntuu etsivän suunnilleen samaa mitä itsekin. Toki suhteen laadusta voidaan aina keskustella tarkemmin ja lopulta ihmiset muodostaa sen suhteen ja siitä tulee sen näköinen mitä yhdessä halutaan, eli kuinka usein tavataan, miten kommunikaatio tapaamisten välillä, mitä kaikkea muuta halutaan touhuta ym.
Suurin ongelma on tosiaan se, ettei miehet ole rehellisiä, eli suurin osa on ennemmin tai myöhemmin paljastunut varatuksi. Sitä sitten selitellään mitä sydäntä särkevimmillä tarinoilla seksittömästä avioliitosta jossa ollaan vain lasten takia. Ja ymmärrän, se on hankala tilanne, mutta minä en halua olla osallisena sellaisessa kuviossa.
Asun Tampereella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Köyriminenhän on ihanaa, mutta varattuihin en sekaannu ja jos luit aloituksen, miehistä ei tosiaan ole pulaa, mutta rehellisistä miehistä on. Yllättyisit, miten moni varattu mies haluaa vaan päästä naisen kainaloon vaikka edes varsinaista seksiä ei olisi. Todella moni tuntuu elävän suhteissa/liitoissa joissa ei ole läheisyyttä ollenkaan. Se on todella surullista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Köyriminenhän on ihanaa, mutta varattuihin en sekaannu ja jos luit aloituksen, miehistä ei tosiaan ole pulaa, mutta rehellisistä miehistä on. Yllättyisit, miten moni varattu mies haluaa vaan päästä naisen kainaloon vaikka edes varsinaista seksiä ei olisi. Tod
Sitä tuntuu olevan paljon liikkeellä, molemmilla sukupuolilla. Mennään kai liian kevyin perustein yhteen ja koetetaan kärvistellä siinä, tehtään lapsia jos vaikka se auttaisi ja sitten tehdään erotilanteista vielä vaikeampia.
Vierailija kirjoitti:
Minun rakastajani haluaa minua. Hänkin ikääntyy vuoden etumatkalla.
Ystäväni on kaveri, jonka kanssa pelkkä sormitus ja pussailu ovat taivaallisia. Toisissa olosuhteissa olisimme pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Kaada vaan itsellesi. Jos olisin vielä vapailla markkinoilla vaan olisin ehkä APn kanssa jotain koittanut viritellä. Vaan kun kerkesin jo tutustua oikein mukavaan 45v naiseen pari vuotta sitten niin näillä mennään.
M52
Oon varattu, sexittömäs suhteej ja kaipaan FWB, m58 02a 187 102
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä asut?
Olen "tavoitellut" sellaisia jotka tuntuu etsivän suunnilleen samaa mitä itsekin. Toki suhteen laadusta voidaan aina keskustella tarkemmin ja lopulta ihmiset muo
Miltä alueelta haet seuraa?
Mulla olisi esittää käräjäoikeuden avioeropäätös tammikuulta, jos ei pelkkä sana riitä.
M50+
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin kertoa, että on tosiaan vaikeaa löytää nainen, joka vain haluaisi tapailla seksin merkeissä. Nyt on käynyt vuosien aikana kolmesti niin, että muutaman kuukauden seksisuhteen jälkeen nainen on joko ilmoittanut hänelle syntyneen syvempiä tunteita tai sitten asian olen itse vain huomannut. Itse en halua parisuhdetta, joten sitten nämä kivat tapailut on pitänyt lopettaa mikä on aina ollut sääli.
Rento ja luotettava fwb tai fb suhde olisi mukava löytää mutta ei ole kyllä helppoa. Välillä jopa äärimmäisen turhauttavaa.
Olen sitten varmaan löytänyt sen säännön vahvistavan poikkeuksen, josta löytyy avaamani tuore viestiketjukin täältä seksipalstalta. Etsin Tinderistä naista parisuhteeseen, sain vastauksia, joista valitsin parhaalta tuntuneen. Nyt sitten tapaamme noin kerran viikossa muutaman tunnin ajan, seksi on mahtavaa, mutta parisuhteeksi tämä on minun makuuni aivan liian etäinen.
Siinä AP vakiseuraa mutta ei-vakavaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5880507/mista-vakituisempaa-panoseuraa
N40
Joo, nykyään on vaikeaa löytää, kun itsellä ikää 41 ja katselen vain 18-28 -vuotiaita naisia. Nyt löytyy yksi vuodessa, kun 5 vuotta sitten löytyi jatkuvasti uusia. M41
Vierailija kirjoitti:
Joo, nykyään on vaikeaa löytää, kun itsellä ikää 41 ja katselen vain 18-28 -vuotiaita naisia. Nyt löytyy yksi vuodessa, kun 5 vuotta sitten löytyi jatkuvasti uusia. M41
Noh, mä en edes tiedä mistä ihmeestä keskustelisin 18-28 vuotiaan kanssa, mun lapset on parikymppisiä, eli lapsia minun näkökulmastani, täysin kypsymättömiä ihmisen alkuja. Haluan olla myös henkisesti samalla tasolla toisen kanssa eikä sellaista elämänkokemusta mikä itseäni viehättää saa kuin elämällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, mä en edes tiedä mistä ihmeestä keskustelisin 18-28 vuotiaan kanssa, mun lapset on parikymppisiä, eli lapsia minun näkökulmastani, täysin kypsymättömiä ihmisen alkuja. Haluan olla myös henkisesti samalla tasolla toisen kanssa eikä sellaista elämänkokemusta mikä itseäni viehättää saa kuin elämällä.
Ap
Eikös ollut puhe seksisuhteesta? No, viime vuonna oli muutaman kuukauden mittainen fwb-juttu 20-vuotiaan naisen kanssa, ja yhden illan juttu 19-vuotiaan kanssa. Kummankin kanssa juttelin pääsääntöisesti yo-kirjoituksista, jatko-opinnoista jne. mitä siihen ikään kuuluu, koska olen minäkin ne samat asiat käynyt läpi ja selkeästi nuori nainen arvostaa, kun joku kuuntelee ja haluaa antaa neuvoja. Yli 18-vuotias on täysi-ikäinen ja aikuinen. Omat lapseni on alle 10-vuotiaita, joten eivät ole samaa ikäryhmää tapailemieni naisten kanssa.
M41