Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyisin tinder-aikana todella tapana, että suunnilleen ekoilta treffeiltä mennään sänkyyn?

Vierailija
11.02.2025 |

Minusta ajatus on vaikea. Minne hävisi tutustuminen? Jotkut saattoivat odotuttaa jopa vuoden.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Riippuu mitä on etsimässä. Jos haluaa jotain pysyvää ja hyvää, on ainakin minulle tärkeää että vastapuoli on minusta myös fyysisesti aidosti kiinnostunut, eikä niin että hän vaan esittää tai suostuu ns viran puolesta läheisempään tuttavuuteen, kun nyt muuten kaikki palaset osuu kohdalleen. On tarpeeksi noita kokemuksia jossa ensin odotetaan ja "edetään rauhassa", ja sitten kun vihdoin pitäisi olla kaikki ns kunnossa ja suhde hyvällä pohjalla, huomaatkin että eihän se toinen nyt oikein syty, on vaan sellaista kädenlämpöistä läheisyyttä joskus harvoin. Jos ei ole tarkoitus yrittää rakentaa mitään syvällisempää vaan pidetään homma kevyenä, ei ole niin väliä miten nopeasti tai hitaasti edetään, tai miten kuumaa se meno nyt on tai on olematta.

Olen eri, ja ymmärrän pointtisi, mutta koetko tosiaan niin, että jos ei ensimmäisillä treffeillä ole seksiä, niin sitten kemiaa ja kiinnostusta seksiin ei ole? Aika jyrkkä asenne. Luulisi, että ekoilla treffeilläkin huomaa toisesta, onko tällä kemiaa - miten puhuu, elehtii, ilmehtii, suudellaanko, jne. Ainakin itse näkisin, että hitaan viikkokausien odottelun ja ekoilla treffeillä seksin harrastamisen väliin jää aika paljon muitakin vaihtoehtoja.

Kuulostaa vähän, että pelkäät hysteerisesti jotain seksitöntä ja intohimotonta suhdetta, mutta et myöskään osaa lukea toista ihmistä. Pahimmassa tapauksessa sinulla menee joku intohimoinen tyyppi ohi, kun torppaat hänet vain siksi, että ei kahvilatreffeillä pantu.

En ihan noin jyrkkä ole, asia jäi selventämättä. Sanoisin että muutamat treffit ilman mitään sen kummempaa puhettakaan mistään fyysisestä on OK, mutta ei tosiaan viikkokausia ja toistakymmentä treffiä voida mennä ilman että jotain tapahtuu. Ja siis juu, takana on avioliitto joka alkoi juuri noin hitaasti, ja 3-4 vuoden sisään se olikin sitten fyysisesti aika kuollut, joten kyllä siitä jotain pelkoja jäi, valitettavasti.

Vierailija
42/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ennen kai parisuhteet alkoivat useimmiten yökerhosta ja aika monesti varmasti meni niin, että yökerhosta saatille ja sitten jos vielä aamullakin toisen naama miellytti, oli suhteen alku valmis. Että aikalailla ensi kohtaamisesta silloinkin mentiin sänkyyn. Nykyään sentään viestitellään tinderissä jo etukäteen, ja saatetaan jopa tavata selvinpäin ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ihan noin jyrkkä ole, asia jäi selventämättä. Sanoisin että muutamat treffit ilman mitään sen kummempaa puhettakaan mistään fyysisestä on OK, mutta ei tosiaan viikkokausia ja toistakymmentä treffiä voida mennä ilman että jotain tapahtuu. Ja siis juu, takana on avioliitto joka alkoi juuri noin hitaasti, ja 3-4 vuoden sisään se olikin sitten fyysisesti aika kuollut, joten kyllä siitä jotain pelkoja jäi, valitettavasti."

Ok, no nyt ymmärrän paremmin, ja aika lailla samoilla linjoilla olen kanssasi. Ja olen siis nainen, se mainittakoon. Kyllähän se niin on, että jos tapailu tuntuu siltä kuin olisi jonkun työkaverin seurassa, ja jos mitään kemiaa ei tunnu olevan, ei se mitenkään lupaavalta vaikuta. Enemmän siitä tulee kaverilliset fiilikset.

Vierailija
44/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis selvennyksenä: minä en miehenä ole se, joka alkaa puskemaan sitä seksiä kohti. En ota asiaa puheeksi, en yritä vääntää joka juttua jotenkin kaksimieliseksi tai ole ehdottamassa "miten ois". Haluan nähdä että se tulee luonnostaan toiselta, että minussa on sitä jotain joka saa toisen hyrräämään. Jos ei ole muutamien treffien sisään, saa koko homma mun puolesta olla, eipä siinä ole edellytyksiä kuin kaveruuteen.

Siis jos juttu toimii, ei seksiin edetä ehdottelujen ja puheiden kautta, vaan kemia ja vetovoima ihan itsestään vievät seksuaalisempaan suuntaan. Silloin se ei tule yksipuolisesti kummaltakaan, vaan ihan molemminpuolisesti kummaltakin.

Tämä juuri. Minulla menisi heti fiilikset, jos ennen tapaamista sovittaisi erikseen, että harrastetaan seksiä. Täytyy olla sellainen pieni jännitys, vaikka kemiaa on, ja sitten tehdä siirto oikealla hetkellä. Paras keino käydä ulkona treffeillä ja ehdottaa jatkoja toisen luo. Siinä intiimissä tilassa vaikka sohvalla on hyvä hetki mennä lähemmäs. M41

Vierailija
45/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa on just se, että kaikilla deittisivustoilla tuntuu miehillä olevan vain seksi mielessä. Minä haluan ensin tutustua mieheen kunnolla

Mietit liikaa sitä, mitä miehillä on mielessä. Kun annat painoarvoa vain sille, mitä itselläsi on mielessä ja toimit sen mukaan, homma menee haluamallasi tavalla. Ei miesten toiveet velvoita sinua mihinkään.

Ei tietenkään velvoita, enkä seksiin suostukkaan. On vain niin turhauttavaa, kun keskustelu alkaa lupaavasti ja sittenpä sieltä taas alkaa tulla ehdotuksia seksiin. Siihenhän se tietty tyssääkin sitten. 

Tämä. Mulla loppuu kiinnostus heti, jos aletaan ehdottelemaan seksiä liian aikaisin. Siitä tulee niin esineellistetty olo, että se mies alkaa ällöttää. Toinen on koskeminen ilman lupaa. Näpit irti, en tunne sua, älä koske. 

Vierailija
46/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin treffeille mutta en suhdetta. enn edes oikeastaan seksiä M51

Vierailija
47/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista, että seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla ensimmäinen IRL tapaaminen päättyy peuhaamalla, sitten tiedetään halutaanko jatkaa yhdessä. Jos ei peuhata niin mies siirtyy seuraavaan "profiiliin".

Wanhat menopausaaliset naiset rumbauttavat heikkolahjaisia miehiä tarjoilemaan ja ostamaan vaikka mitä, siinä toivossa että joskus myöhemmin olisi sitten seksin vuoro, wanhusnaisilla on näille miehille nimitys "tapailumies".

Vierailija
48/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tavallista, että seksuaalisilla parinvalintamarkkinoilla ensimmäinen IRL tapaaminen päättyy peuhaamalla, sitten tiedetään halutaanko jatkaa yhdessä. Jos ei peuhata niin mies siirtyy seuraavaan "profiiliin".

Wanhat menopausaaliset naiset rumbauttavat heikkolahjaisia miehiä tarjoilemaan ja ostamaan vaikka mitä, siinä toivossa että joskus myöhemmin olisi sitten seksin vuoro, wanhusnaisilla on näille miehille nimitys "tapailumies".

Tuo on totta! https://www.google.com/search?q=%22tapailumies%22&lr&as_qdr=all

Vierailija
49/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ihan noin jyrkkä ole, asia jäi selventämättä. Sanoisin että muutamat treffit ilman mitään sen kummempaa puhettakaan mistään fyysisestä on OK, mutta ei tosiaan viikkokausia ja toistakymmentä treffiä voida mennä ilman että jotain tapahtuu. Ja siis juu, takana on avioliitto joka alkoi juuri noin hitaasti, ja 3-4 vuoden sisään se olikin sitten fyysisesti aika kuollut, joten kyllä siitä jotain pelkoja jäi, valitettavasti."

Ok, no nyt ymmärrän paremmin, ja aika lailla samoilla linjoilla olen kanssasi. Ja olen siis nainen, se mainittakoon. Kyllähän se niin on, että jos tapailu tuntuu siltä kuin olisi jonkun työkaverin seurassa, ja jos mitään kemiaa ei tunnu olevan, ei se mitenkään lupaavalta vaikuta. Enemmän siitä tulee kaverilliset fiilikset.

Tell me about it.. olen itse kuvaillut tuollaista nihkeää tapaamista sanalla "kollegiaalinen", mikä kuvaa mielestäni sitä hyvin. Olet nähtävästi kokenut jotain samankaltaista. Ei siinä, ihan mukavia päivällisiä ne ovat voineet olla, kunhan itse pitää kirkkaana mielessä että tässä EI nyt ole kyseessä mikään orastava suhde. Odotusten hallintaa, siis.

Vierailija
50/50 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Romania tai Albania. Kummastakin maasta löytyy konservatiivisiin arvoihin uskovia miehiä. "

Konservatiivisissa maissa se kulttuuri on yleensä kyllä sellainen että sen siveyden säilyttämisestä on vastuussa lähinnä nainen ja mies voi tehdä mitä tykkää. Ja jos se nainen erehtyy antamaan niin häpeä on vain naisen eikä miehen.

Joten ei kannata liikaa idealisoida noita tuon alueen miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi