Nordnet kaatunut - Lehti: Ihmiset päätyneet väärille tileille
Nordnet tiedottaa viestipalvelu X:ssä, että sen palveluissa on tällä hetkellä teknisiä ongelmia. Tanskalaismedian mukaan kyse on suuresta tietoturvavuodosta.
https://www.talouselama.fi/uutiset/nordnet-kaatunut-lehti-ihmiset-paaty…
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
En usko, että täällä on Nordnetin asiakkaita.
olen nordnetin asiakas ja ollut joskus jopa töissä siellä :D
Vierailija kirjoitti:
Sehän on se tanskalaislafka. Nytkö on otettu kovemmat keinot käyttöön Grönlannin saamiseksi 🤣?
Onko bigballs asialla?
ruotsalainen
Kyl mun salkulle sais joku taikoa vihreää plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdin siirtää rahaa omalle tilille kun huomasin aamulla, olin varovainen ja otin vaan 21 000€. Nyt rahat on jo S pankissa, tuskin löytävät.
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä ollut lukuisia Nordnetiä hehkuttavia ketjuja.
Olen ihmetellyt niitä, kun taas muualta netistä lukee kokemuksia, niin ei ole aivan yhtä ruusuisia arvioita Nordnetin toiminnasta. Ja nyt sitten tämä.
Ai että olisi ollut noloa jos tälläkin palstalla miljoonasijoituksilla uhkuneiden ja puhkuneiden mammojen tilit olisivat paljastuneet ja siellä todellisuudessa vain muutama kymppi jotka nekin laitettu paskoihin sijoituksiin😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen nordnetin asiakas ja ollut joskus jopa töissä siellä :D
Sen siitä saa kun nordnetti palkkaa niitä someprinsessoja kehuskelemaan etteivät muuta osaa kuin indeksisijoittaa, mutta porvarirouvan elämä on tavoita, eikä keskitytä siihen, että palvelut oikeasti toimisivat:DD
Sit vaan pahoittelut ja kaikki hyvin, vaikka kaupaa ei ole voinut käydä 11.20 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sit vaan pahoittelut ja kaikki hyvin, vaikka kaupaa ei ole voinut käydä 11.20 jälkeen.
Mä aion ainakin vaatia niiltä tän jälkeen ees lahjakorttia korvaukseksi. Sinänsä hyvä, että tänään ei toimi, kun jenkkilässä näyttää miinuspäivä olevan muutenkin, mutta kun ei pääse ostamaankaan. Kalliisiin meklarilinjoihin en soita
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys miten on mahdollista?
Koodaamalla bugin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys miten on mahdollista?
Koodaamalla bugin.
Halvalla kun koodi ostetaan Intiasta, niin jälkikin on sen mukaista
Läpällä pääsi kerrankin myymään halvalla!
Vierailija kirjoitti:
Enempi olisin huolissani siitä että joku muu on voinut käydä kauppaa sun sijoituksilla ennen sitä katkoa.
Millainenhan on korvausprosessi näissä nyt sitten? Joku satunnainen nöönöö laittaa toisen vaikka kassan kokonaan älyttömään viputuotteeseen ja pääoma menetetään? Tai ihan vaan myy omistuksia.
Moni tienasi mukavasti myymällä ja ostamalla alehintaan.
Aika moni täälläkin on varmaan Nordnetin asiakas. 600 000 suomalaisella siellä tili. Ei tarvi olla varakas, että voi tuolla sijoittaa tai säilöä rahojaan paremman tuoton kuin säästötilillä toivossa. 15 euroa kertatalletuksena riittää.
Pohjoismaat on myyty jenkeille.
Ei enää pelkästään Suomi. 🤣
Viddu ei hyvältä näytä. Nordnet ajetaan alas. Nokia ja muu yritysmaailma Suomessa jenkki tai muun maalaisten johtamana. Joukkopako alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enempi olisin huolissani siitä että joku muu on voinut käydä kauppaa sun sijoituksilla ennen sitä katkoa.
Millainenhan on korvausprosessi näissä nyt sitten? Joku satunnainen nöönöö laittaa toisen vaikka kassan kokonaan älyttömään viputuotteeseen ja pääoma menetetään? Tai ihan vaan myy omistuksia.
Ei muuta kun Kempower Bull x10 sertifikaatteja ostelemaan niin siinä menee toisen kaikki rahat
Pohjoismaat on myyty jenkeille.
Ei enää pelkästään Suomi. 🤣
Viddu ei hyvältä näytä. Nordnet ajetaan alas. Nokia ja muu yritysmaailma Suomessa jenkki tai muun maalaisten johtamana. Joukkopako alkanut.
JA häiriötilanteita pankeilla jatkuvasti, sijoittaako ne suuria summia johonkin maailman tietoon yön yli?
En ole huolissani. Mikään ei saa niin pahaa jälkeä aikaiseksi salkussani kuin minä. Käytän rahaa kuin sitä printattisiin taivaasta lisää ja jälki on sen näköistä.