Tuliko se hätäviestikokeilu koko maahan äsken?
Kommentit (74)
Mun puhelin on liian vanha eikä siihen saa 112 sovellusta
Minulle tuli puhelimeen tänne Pohjois Pohjanmaalle.
Loput saavat vissiin kadota maaimakartalta, missä ei tiedotettu.
Pitikö tuon muka liittyä 112-sovellukseen?
En ole saanut mitään viestiä, Hki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä kokeilu :D
Ei oo tullu mtn
Enkä ole nähnyt tiedotetta, että tulisi
112-sovellukseen.
Ei tullut. Ei tekstiviestiä, ei sähköpostia eikä ilmoitusta 112-äppiin. Tosin tuon äppin ilmoitukset onkin mulla estettynä, laitan ne päälle vain niihin joissa tarvitaan.
Eikä ole ikinä ennenkään tullut. Korona-aikana tuli yksi tai kaksi tiedote-tekstaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä kokeilu :D
Ei oo tullu mtn
Enkä ole nähnyt tiedotetta, että tulisi
112-sovellukseen.
Ae... Ei oo älykännykkää.
Ai oliko se vaan kokeilu! Ei perhana, soitin pomolle että loppu on tullut, en tule enää töihin ja haistatin pasckat sille. Kai täytyy täältä väestönsuojasta sitten tulla pois..😡
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut mitään viestiä, Hki.
Ei hajuakaan mistään vaarasta. Turvallista on. Samoin Hki.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitten tullut. YLE llä ollut TV auki aamuviidestä ja sisällä itse ollut.
Mummon elämää. 🤣
Hämeenlinnassa tuli, radiota kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi iPhonessa enää 112-sovellus
Kyllä mulla vaan toimii. Tarkista oletko sallinut ilmoitukset kyseisestä sovelluksesta. Tarkista itse sovelluksessa ja sitten vielä puhelimen asetuksista sallit kyseisen sovelluksen lähettää ilmoituksia. Kai sulla on netti siinä puhelimessa?
Jos ei edelleenkään toimi, niin oletko päivittänyt puhelimeen uusimmat ohjelmistopäivitykset? Tarkista puhelimen asetuksista. Entäs onko siitä sovelluksesta sulla uusin päivitys? Sen näet kun etsit sovelluksen appstoresta ja jos ei ole päivitä-nappia vaan avaa-nappi niin sinulla on uusin versio.
Jyväskylässä katson telkkarista Haluatko miljonääriksi -ohjelmaa ja tuli hätäviestikokeilu.
Iphoneen tuli, Suomi 112 -sovellus
taitaa olla ruotsalaisia hakkereita taas liikkeellä, siellä ovat pahimmat rikolliset
Ei toimi iPhonessa enää 112-sovellus