Miltä tuntuu olla vanha?
Kommentit (34)
Samalta kuin nuorena, elämä on ihanaa, koska mieli eivät vanhene koskaan.
EI harmita. Miksi harmittaisi? Harmittaako sua kun tiedät joku päivä olevasi vanha ?
Ihmetyttää, että nuoremmilla on tuollainen EGO- asenne, ihan kuin te ette koskaan vanhenisi? Sen sijaan, että auot täällä päätäsi vanhemmillesi, get a life
Ei. Olen nyt vasta alkanut saamaan osumia kun olen harmaantunut.
M
Oletan, että olen ap:n mielestä vanha, täytän just 58.
En oikeastaan ole mitään mieltä asiasta, lähinnä ällistynyt, että mihin se aika on mennyt. Vastahan sitä oli 27 vee ja kohta 60 :O.
Vierailija kirjoitti:
Olen 70-vuotias, terve, ei lääkkeitä käytössä. Iloa tuo lapsenlapset, ystävät, harrastukset, matkustelu, vapaus.....rahaa sen verran, että pärjään hyvin....joka päivä uusi seikkailu...
Olen 29-vuotias, sairas, kahdeksan eri lääkettä, ei lapsia, ystäviä, harrastuksia eikä matkustelua. Tulona työkyvyttömyyseläke jolla ei pärjää. Joka päivä on samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa. Alkaa tulla remppaa eikä ole varaa hoitaa pienellä eläkkeellä.
Se on sitten oma valinta. Saan työkyvyttömyyseläkettä tonnin kuussa. On varaa käydä lääkärissä, ja hoitaa sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun on suht terve ja toimintakykyinen, tämä on LEPPOISAA JA MUKAVAA OLLA 77v.
Jos paikkoja särkee koko ajan ja olet muiden armoilla , haluat kuolla, olet sit nuori tai vanha.
Minulla on kipuja enkä halua missään tapauksessa kuolla. Hiiteen eutanasian puuhaajat!
Musta on ihanaa olla vanha kohta 43 ja ikää saisi tulla lisää. Se on ylipäätään ihme, että oon elossa. Kaksi elinsiirtoa takana ja mun eteen on tehty paljon eteen että oon saanu pitää Henkikultani. Mulla tavoite ainakin 70 saavuttaa mutta jos mahdollista niin 80. Tiedän, että 100 on aika vaika näillä sairauksilla saavuttaa kun tiedän että tuo viimeisin elin ei montaa kymmentä vuotta toimi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsisin nivelrikkoleikkaukseen kaikki olisi taas hyvin. Jono on pitkä eikä särkyläkeet auta kipuun.
Myös yksityiset lääkäriasemat tekevät tekonivel-leikkauksia. Esim. Coxa.
Hyvältä tuntuu, ei harmita lainkaan, olen tyytyväinen. Nuorempien elämässä on niin paljon turhia paineita, kateutta ja häslinkiä nykyään että en sellaista elämääni kaipaa.
Nyt sattuu selkään ja väsyttää. Mut ei harmita.
Hyvältä. Ei harmita
N59v