Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkanmaalaisen kylpylän vesihierontapiste

Vierailija
11.02.2025 |

Kävin ystäväni kanssa pitkästä aikaa Pirkanmaalla kylpylässä(nimeä en tähän laita). Voi hyvä tavaton, kun siellä on vesihieronta pisteen ne jutut, mistä vesi tulee juuri oikealla korkeudella. Voin kertoa, että vesi tulee siellä kovalla voimalla ja tuntuu todella hyvältä. Ensin hieroin siinä etureiden lihaksia ja olin vaihtamassa jalkaa, kun suihku osui suoraan haaroväliin. siirsin hieman uimapuvun haaraa sivuun, niin naama punaisena sai yrittää olla, ettei ääntä tulisi. Tästä lähtien tiedän mihin mennä, kun haluan huikealta tuntuvan käsittelyn. Yksikään mies ei pysty samaan. Suosittelen kaikkia naisia kokeilemaan tätä. Kylpylä on Hämeenkyrön lähellä. N52

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hierojaan saa yhteyden? Minuakin kiinnostaisi!

N57

Vierailija
82/90 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina kokeileen vesihierontaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta...

Vierailija
84/90 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkiäispä viikonloppuna kokeilemaan. Jos kerkiän, niin kerron heti kokemuksestani.

PS. Tuo hieroja on testattu. Voin sanoa, että oli hänellä näppärät soittajan sormet ;)

- Marjut

Vierailija
85/90 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjut, millainen daami olet 🤗

Vierailija
86/90 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi pääsispä joskus osalliseks tollasesta.

Vierailija
87/90 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

En kerennyt viikonloppuna vesihierontaan, mutta hieroja kävi taas luonani. Muu perhe lähti katsomaan itsenäisyyspäivän paraatia.

Olen sellainen daami, joka nauttii elämästä,  olen naimisissa ja minulla on upea perhe.

Katsotaan, jos tulevana viikonloppuna sit olis vesihieronnan aika...

- Marjut

Vierailija
88/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjut voisi hieman avata tuota hierojan hommaa.

Miten muka soittajan sormet? oliko sillä hierojalla joku soitin mukana?

Vierailija
89/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tiedätte että kylpylöissä on vedenalaiset kamerat niiden kattokameroiden lisäksi...eli joku valvoja nyt ainakin näkee mitä puuhaatte. Tosin sehän voi vielä vain kiihottaa lisää?

Vierailija
90/90 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä altaan vesihierontapisteessä on myös hyvä runkata, koska veden virtaukset estää näyn veden alle. Bonuksena se, että voimakas virtaus vie spermat tehokkaasti pois ja pirstoo sen laajalle alueelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan