Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkanmaalaisen kylpylän vesihierontapiste

Vierailija
11.02.2025 |

Kävin ystäväni kanssa pitkästä aikaa Pirkanmaalla kylpylässä(nimeä en tähän laita). Voi hyvä tavaton, kun siellä on vesihieronta pisteen ne jutut, mistä vesi tulee juuri oikealla korkeudella. Voin kertoa, että vesi tulee siellä kovalla voimalla ja tuntuu todella hyvältä. Ensin hieroin siinä etureiden lihaksia ja olin vaihtamassa jalkaa, kun suihku osui suoraan haaroväliin. siirsin hieman uimapuvun haaraa sivuun, niin naama punaisena sai yrittää olla, ettei ääntä tulisi. Tästä lähtien tiedän mihin mennä, kun haluan huikealta tuntuvan käsittelyn. Yksikään mies ei pysty samaan. Suosittelen kaikkia naisia kokeilemaan tätä. Kylpylä on Hämeenkyrön lähellä. N52

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvisydämmen kylpylästä on ihania muistoja. Vasta tapaamani nainen halusi testata noita vesihierontapisteitä. Touhu näytti niin kiimaiselta että olihan niitä itsekin kokeiltava. Hyvältähän vesipaine näin miehenäkin tuntui. Pakkohan sitä oli mennä sinnen kutuluolaan mikä siinä keskellä on. Kameroita ei näkynyt missään joten panemiseksihan se meni. Siin vaan ei voi mennä loppuun saakka mutta ihanalta se tuntui. Vieläkin muistelen lämmöllä sitä reissua.

Vierailija
142/153 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina kokeilemaan ikaalisten poreita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja löytyy suomi24 treffit sivustolta. 

Vierailija
144/153 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin suomea hieroja toimii?

Vierailija
145/153 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella/Pirkanmaalla

Vierailija
146/153 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesihieronta kuulostaa mielenkiintoiselta.

Parin viikon päästä voisi mennä ikaalisiin kokeilemaan. 

Vierailija
147/153 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee ne keksii

Vierailija
148/153 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoranaisesti ketjun aihetta, mutta olin joskus jo monia vuosia sitten "eräässä pirkanmaalaisessa" kylpylässä työporukan kokoustapaamisessa. Eräs uhkean mukava eroottinen työtuttu nainen sattui samaan porealtaaseen viereeni ja päätin aiemman pitkään jatkuneen flirtin ja katseiden jälkeen alkaa hiljalleen hyväillä hänen reittään poreiden ollessa päällä. Hän ei vähääkään vastustellut , avasi vain vähän jalkojaan ja sain sormet uikkarin alle sopivasti hyväilemään. Hän kiihottui selvästi , niin minäkin kun hänen kätensä eksyi minun uikkareihini. Vastapäätä oli vain vanha pariskunta joka ei nähnyt mitä tapahtui. Yritimme jutella niitä näitä naisen kanssa...Pariskunta lähti, muita ei ollut ja hän taisi pienesti laueta hellimisestäni, minä en tietenkään siinä. Emme pystyneet menemään huoneeseen jatkamaan silloin mitenkään joka harmitti todella.  Myöhemmin hän tuli illalla tanssiravintolaan hameessa ja pelkät stay-upit alla, kertoi sen vasta tanssiessamme. Huh. Sitten oli pakosta seurauksena käynti hänen huoneessaan kesken illan...

Vierailija
149/153 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylypyläkeskustelusta tuli mieleen että minkälainen on Kuusamon Tropiikin höyrysauna nykyisin? Onko siellä miehet ja naiset sekaisin nakuna? Vuosia sitten olen käynyt ja silloin ainakin oli sekasauna ja uimapuvut oli saunassa kielletty. 

N49 

Vierailija
150/153 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylypyläkeskustelusta tuli mieleen että minkälainen on Kuusamon Tropiikin höyrysauna nykyisin? Onko siellä miehet ja naiset sekaisin nakuna? Vuosia sitten olen käynyt ja silloin ainakin oli sekasauna ja uimapuvut oli saunassa kielletty. 

N49 

En tiedä, mutta nykyään taitaa melkeinpä kaikissa olla joku seinä välissä. Valitettavaa, mutta pakko se on, kun joka paikkaan tulee muuten nämä runkkarit joka päivä munaansa veivaamaan. Aikanaan vaimonkin kanssa näissä käyty ihan muutaman kerran, ja tällainen runkkari nähty. Ärsyttää joskus olla mies, kun näiden papparaisten kuolaamista, ja tumputtamista joutuu katselemaan. En ihmettele miksi meitä pidetään sikoina.

M47

Vierailija
151/153 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N49 

Tarvetta ainakin olisi.

Vierailija
152/153 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49 

Tarvetta ainakin olisi.

Olin Katinkullan saunamaailmassa kauan sitten yhden ainoan kerran kun se vielä oli yhteissaunoilla ilman uimapukua.Sinne oli tullut nuorehkoja venäläisiä kaunottaria joukko ja sitten vielä joku suomalaisten nuorten naisten urheiluporukka. Se oli "kamalaa" olla siellä kun koko ajan himotti ja erektiota pukkasi. Venäläiset olivat pääosin poslareita vielä. Vastapäätä lauteilla istuttaessa ei tiennyt minne olisi katsonut.. :) He eivät yhtään häpeilleet poslareitaan. Kun pääsin huoneeseen ei ole vaikea arvata mitä tein .

Vierailija
153/153 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N49 

Toivottavasti löytyy sekasauna onhan se kiva katsella puolin ja toisin alastomia vartaloita vaikka vaikea se on siinä erektiota peitellä mutta onneksi on ainakin jotain mitä kelpaa esitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä