Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkanmaalaisen kylpylän vesihierontapiste

Vierailija
11.02.2025 |

Kävin ystäväni kanssa pitkästä aikaa Pirkanmaalla kylpylässä(nimeä en tähän laita). Voi hyvä tavaton, kun siellä on vesihieronta pisteen ne jutut, mistä vesi tulee juuri oikealla korkeudella. Voin kertoa, että vesi tulee siellä kovalla voimalla ja tuntuu todella hyvältä. Ensin hieroin siinä etureiden lihaksia ja olin vaihtamassa jalkaa, kun suihku osui suoraan haaroväliin. siirsin hieman uimapuvun haaraa sivuun, niin naama punaisena sai yrittää olla, ettei ääntä tulisi. Tästä lähtien tiedän mihin mennä, kun haluan huikealta tuntuvan käsittelyn. Yksikään mies ei pysty samaan. Suosittelen kaikkia naisia kokeilemaan tätä. Kylpylä on Hämeenkyrön lähellä. N52

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kulliki tykkää vesihieronnasta, tuntuu tosi mahtavalta

Vierailija
62/78 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kolilla olevassa kylpylässä hyvät hierontapisteet? Onko kokemuksia? -N54-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yksikään mies ei pysty samaan". Kyllä vanhapiika tietää.

Vierailija
64/78 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin aloittajana sanoa, että yksikään mies ei todellakaan pysty samaan, enkä ole vanhapiika.

Olen kokeillut useampaa miestä ja useamman väristä miestä, niin ei siihen kukaan muu pysty. 

Niin kuin sanotaan, että vedellä on valtava voima... 

Kolin kylpylästä ei kokemusta.

Minua kiinnostaisi kokeilla kanssa tuota hierojaa, joka tarjoaa nautintoa.

Mistä sinut saa kiinni?

N54

Vierailija
65/78 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää Rauhalahden kylpylässä ensi viikonloppuna katsella naisten asentoja porealtaassa ja vesihierontapisteellä. Onkohan tuherot suihkujen kohteena? Ukki 67v

Vierailija
66/78 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisuihkussa saa poistettua ne itsepäisimmätkin kökkäreet aamujäykän jälkeen

Vierailija
67/78 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hierovalla suihkulla terskan alapintaa ja samalla hieman kiveksille suihkuttaen lähtee kyllä sellainen orkku miehelläkin, että huh huh.

Vierailija
68/78 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko terskan alapinnan hieron kylpylän vesihierontapisteessä? Nuorimies 19v

Vierailija
69/78 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää Rauhalahden kylpylässä ensi viikonloppuna katsella naisten asentoja porealtaassa ja vesihierontapisteellä. Onkohan tuherot suihkujen kohteena? Ukki 67v

Tämä. En kyllä koskaan käy enää kylpylöissä entisin silmin 🤣 Sen olen kuullut että miehillä sperma kusi paska uima-altaisiin on ihan normaalia, mutta että naisetkin.

Vierailija
70/78 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ollut minun käsittelyssäni, vielä. 😘

M48, guru

Vierailija
71/78 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaas, jos huomenna menis kokeileen miltä ne tuntuu.

Vierailija
72/78 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen kirjoitus. Onko se joku pointti että yksikään mies ei pysty samaan ja miksi ei pystyisi? Onko se joku meriitti?

En ymmärrä miksi pitää sukupuolittaa tämäkin asia ja vielä tuon ikäisen ihmisen.

Vierailija
73/78 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisuihku ajaa saman asian. Jos pelkkä suihku ei auta, kädet joko omat tai kumppanin lisävärinää antamaan.

Vierailija
74/78 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan laittaa mun stringibikinit jalkaa ja lähtee rentoutuu 😈

Vierailija
75/78 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan laittaa mun stringibikinit jalkaa ja lähtee rentoutuu 😈

🥰

Vierailija
76/78 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroja, mitä kautta sinuun voi olla yhteydessä? Hieronnan jälkeen voisi kokeilla vesihierontaa...

Vierailija
77/78 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härmässä ja Vesileppiksessä saa ihan oikeaa jortikkaakin. Ei tarvi vedellä hieroa pilluaan...

Tiedän paikan,ja kokemukseta voin sanoa että on puutteessa olevien naisten taivas.olet sitte varattu tai vapaa.hanna 53v PS:viikolla toimii kiiman poistaja mut viikolla meno on syntistä.

Vierailija
78/78 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen kirjoitus. Onko se joku pointti että yksikään mies ei pysty samaan ja miksi ei pystyisi? Onko se joku meriitti?

En ymmärrä miksi pitää sukupuolittaa tämäkin asia ja vielä tuon ikäisen ihmisen.

Joillain ihmisillä on niin kesto pahaolo, ettei mitään tilannetta osata jättää käyttämättä jolla voi pyrkiä muita ihmisiä halveksumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi