Pirkanmaalaisen kylpylän vesihierontapiste
Kävin ystäväni kanssa pitkästä aikaa Pirkanmaalla kylpylässä(nimeä en tähän laita). Voi hyvä tavaton, kun siellä on vesihieronta pisteen ne jutut, mistä vesi tulee juuri oikealla korkeudella. Voin kertoa, että vesi tulee siellä kovalla voimalla ja tuntuu todella hyvältä. Ensin hieroin siinä etureiden lihaksia ja olin vaihtamassa jalkaa, kun suihku osui suoraan haaroväliin. siirsin hieman uimapuvun haaraa sivuun, niin naama punaisena sai yrittää olla, ettei ääntä tulisi. Tästä lähtien tiedän mihin mennä, kun haluan huikealta tuntuvan käsittelyn. Yksikään mies ei pysty samaan. Suosittelen kaikkia naisia kokeilemaan tätä. Kylpylä on Hämeenkyrön lähellä. N52
Kommentit (56)
Tulin juuri uimasta ja oli ihanaa saada poreissa orkku ja katsella kun nuoripari huherteli siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri uimasta ja oli ihanaa saada poreissa orkku ja katsella kun nuoripari huherteli siellä.
Miten sait orkun poreissa?
Nämä nyt on tarinoita ja ihan utopiaa. Varmaan joku ääliö on joskus kokeillut hieronnan osumista haaroväliin, mutta kyllä pitää olla kovettuneet ja paksunahkaiset paikat, että siihen pystyisi. Varmaan nämä, jotka väittää näin tekevänsä, tekevät saman kotonaan painepesurilla.
Sehän tulee niin voimalla se vesi, että kipeytyy iho jaloissa, selässä, käsissä ihan hetkessä.
Ja jos joku typerys tekee tätä porealtaassa, niin sanonpa vaan, että pysykää kotona pervot sikailijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi tuli juuri oikeassa kulmassa ja sopivalla paineella. Olin jo valmiiksi kostea kun katselin nuorenparin kuhertelua ja mietin kuinka ihanaa se suhteen alussa oli. Kaikki niin uutta ja jännää. Oon joskus tehnyt orkun koitsuihkulla mutta porealtaassa oli ihanempaa kun sai lillua vedessä ja vesisuihku teki työn, itse vain nautti ja antoi orkun tulla.
Kerran seurasin, kun kaksi teini-ikäistä tyttöä pitivät kahvoista kiinni molemmat jalat ylhäällä seinää vasten. Naamojen punaisuudesta päätellen teki hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi tuli juuri oikeassa kulmassa ja sopivalla paineella. Olin jo valmiiksi kostea kun katselin nuorenparin kuhertelua ja mietin kuinka ihanaa se suhteen alussa oli. Kaikki niin uutta ja jännää. Oon joskus tehnyt orkun koitsuihkulla mutta porealtaassa oli ihanempaa kun sai lillua vedessä ja vesisuihku teki työn, itse vain nautti ja antoi orkun tulla.
Oletko kokeillut kotona irroittaa suihkuletkusta sen pään ja antanut veden tullakovalla paineella suoraan vulvaan toimii tosi hyvin niin nautinnon antajana.
Aloittaja on oikeassa. Kyseisessä kylpylässä parasta on nuo vesihieronnat. Itselle se suihku tulee oikeaan kohtaan, kun hieman kyykistää polvista. yleensä ns. lämmittelen ottamalla suihkun ensin takaapäin ja sitten loppuhuipennus edestäpäin. Siinä vastapäätä olevissa vesihieronnoissa tulee kans ihaasti se vesi, missä istutaan päällä. Vähintään kerran kuussa tulee käytyä tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa. Kyseisessä kylpylässä parasta on nuo vesihieronnat. Itselle se suihku tulee oikeaan kohtaan, kun hieman kyykistää polvista. yleensä ns. lämmittelen ottamalla suihkun ensin takaapäin ja sitten loppuhuipennus edestäpäin. Siinä vastapäätä olevissa vesihieronnoissa tulee kans ihaasti se vesi, missä istutaan päällä. Vähintään kerran kuussa tulee käytyä tuolla.
Hmm. Tuolla tulee käytyä ehkä noin kerran kuussa myös, kun on mökki siinä suhteellisen lähellä naapurikaupungissa. Täytyykin pitää silmät auki, ja tuleehan siinä kieltämättä itsekin joskus aseteltua itseään niin, että suihkut tarkoituksella osuvat mukavasti, vaikkei miehenä voikaan antaa loppuun asti mennä.
Ei tuo nyt kuitenkaan mikään menomesta vaikuta olevan, tosin normaalisti kyllä on käyty ihan arkiviikoilla loppuillan aikaan, jolloin on hiljaista muutenkin.
M55
Jaa, kyllä mulla lasittuu silmät ihan väsymyksestä ja suupielet nousee hymyyn nautinnosta, mitä saunassa ja poreissa vaihdellen käyminen aiheuttaa. Toisenlaiset fiilistelyt hoidetaan muualla kuin kylpylässä.
Miksei voisi antaa mennä loppuun asti? Itse olen tehnyt niin kerran melkein tyhjässä Nokian Edenissä. Samassa altaassa ei ollut muita, naapurialtaassa oli pariskunta, joka tähyili mun suuntaan. Ja mä tähyilin heidän suuntaan. Jälkeenpäin tajusin, että he teki keskenään samaa kuin mä tein yksinäni toisessa altaassa...
Tuli eilen käytyä kokeilemassa samaisessa Pirkanmaalaisessa kylpylässä. Ihan loppuun asti ei kehdannut mennä, mutta tuntuuhan se taivaalliselt. Sitten, kun siirtää uimapukua hieman sivuun, niin se tuntuu vielä paremmalta. Jos olisi ollut rauhallisempaa, niin varmaankin olisi mennyt maaliin asti. Odotan innolla jo seuraavaa kylpylä käyntiä. N58
Ketjun aloittaja täällä kirjoittelee. Tännehän on tullut kivasti kommentteja. Aina löytyy näköjään ihmisiä, jotka ovat ahdasmielisiä ja mitään ei saisi kokeilla ja kukaan ei voi olla kokeillut, kun se sattuu... voisitte kokeilla itsekin. Kylpylän vedessä on niin paljon kemikaaleja, että ei tuollainen sitä vettä pilaa. voin näin naisena kertoa, että ei naisilta tule mitään mälliä, jos orkku tulee. Toivottavasti kaikki olette käyneet biologian tunneilla. Ja se piti vielä sanoa, että yksikään mies eikä nainen ei tule samanlaista nautintoa ikinä antamaan eikä ole sellaista antanut N52
Nokian Edenissä on kans hyvät vesihieronnat. Varsinkin se altaisiin tultaessa ensimmäinen vesihierontapaikka :) Sopivalla kohtaa ne mistä vesi tulee...
Nyt rupesi tekeen mieli kylpylään. Nyt olisi kiva tietää, että missä on paras vesihieronta.
No, tällä viikolla pitäisi joku päivä käydä tuossa mainitussa pirkanmaalaisessa kylpylässä. Mikäli kokemukseen on luottaminen, niin siellä näkee enemmänkin isohkoja mummoja ja pappoja vesijumpalla kuin naisia istumassa porepisteillä tuijottamassa keskittyneesti tyhjyyteen...
Vierailija kirjoitti:
No, tällä viikolla pitäisi joku päivä käydä tuossa mainitussa pirkanmaalaisessa kylpylässä. Mikäli kokemukseen on luottaminen, niin siellä näkee enemmänkin isohkoja mummoja ja pappoja vesijumpalla kuin naisia istumassa porepisteillä tuijottamassa keskittyneesti tyhjyyteen...
Tuli käytyä eilen, ja lauantaipäivänä oli enemmän porukkaakin kuin arki-iltana. Altaan reunan poretasolla oli pari nuorta naista, jotka viihtyivät siinä oireiden päällä istuskellen ja kovin hymyileväisinä jutellen. Porealtaalla keski-ikäisen pariskunnan rouvasosapuoli muikisteli ja katseli välillä kauemmas maisemiin aika, no, jännällä tavalla.
Voihan näistä antaa mielikuvituksen viedä kaikenlaisiin ajatuksiin, mutta eihän sitä silti oikeasti koskaan tiedä. Itselläni oli kuitenkin ainakin tuossa porealtaassa hieman vaikeaa löytää sopivaa asentoa, kun melko kovat poreet möyhivät palleja ja mielikuvitus laukkasi. Jos vaimo olisi juuri sillä hetkellä halunnut nousta ylös ja vaihtaa paikkaa, niin olisi voinut olla nähtävää sille muikistelevalle naisellekin...
Nuo kylpylöitten vesihierontapaikat ja porealtaat ovat kyllä ihania. Sopivaan kohtaan kun menee niin ei tarvitse kun nauttia kun vesisuihku hoitelee sinulle ihanan orgasmin. Vedessä on muutenkin ihana tuohuta puolison kanssa kaikenlaista, pystyy asentoihin johon muuten ei pystyisi.