Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Vaunujen ja kantokopan lähetys postitse/rahtina ja pakkaaminen?

05.03.2007 |

Haluasin tietää, kuinka olette pakanneet esim. huutonetissä myymämme rattaat, kun lähetys tapahtuu rahtina? Vai oletteko suojanneet rattaita kuljetuksen ajaksi millään? Mitä tarkoittaa käytännössä matkahuollon kautta lähetys, ei mitään hajua?

Lähetän kantokopan postitse, millä tavalla se olisi hyvä pakata? Ajattelin paksua muovia, kestäisi ainakin hyvin kuljetuksen.

Vinkkejä otetaan vastaan!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaat/vaunut matkahuollon kautta. Olen laittanut vaunut normaalisti kasaan ja sullonut vain mustaan jätesäkkiin tai kahteen, kiinni teipillä. Matkahuollon kautta lähettäessä tuo pakkaaminen ei ole niin tarkkaa kuin postitse. Myös lähetys on halvempaa. Paketit siis kulkevat matkahuollosta toiseen linja-autojen mukana rahtina.

Vierailija
2/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin huutiksesta tuplat+kantokopan ym ja sain ne matkahuollon kautta mahdollisimman pieneksi kasattuna ja purettuna pahvilaatikossa. Noin ei ainakaan mikään huku matkalla. Matkahuoltoon vaan viet paketin, ja sinne voit sanoa että vastaanottaja maksaa rahdin. Rahti vaunuille painosta riippuen n.20e, taulukko näkyy mh:n sivuilla. Ja palvelu on nopeaa! Sain omat vaununi jo seuraavana aamuna :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pakata rattaat ja muut edes pussiin. Itse sain kaksostenrattaat melkein pakkaamatta, ja matkahuollossa oli laitettu lappu: puutteellinen pakkaus. Onneksi kaikki oli kuitenkin tallella ja ehjiä. Rahdin maksoin itse jälkikäteen 18 euroa.

Vierailija
4/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän myymämme matkarattaat pakkasi Matkahuollon työntekijä: kaikki osat laitettiin sisäkkäin ja päälle kiristettiin monta kerrosta pakkausmuovia (kuin paksua kelmua). Tuli oikein näppärä paketti ja tuli ehjänä perille. En tiedä maksoiko ekstraa.

Kannattaa kysellä lähimmäistä Matkahuollosta miten homma toimii.

Vierailija
5/5 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin rattaat ja sain ne kasattuina ja kelmutettuna, tiukasti. oli kaikki osat tallella ja ehjänä =)