Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
1741/26028 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo yleisö, muttei juryt. Muistan kuinka pettynyt olin.

Juu, mutta semissä äänestää vain yleisö ja semistä tuossa puhuttiin :).

Vierailija
1742/26028 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo toisen semifinaalin osallistujamaita niin ei Georgia, Montenegro, Israel, Armenia tule pointseja Suomelle antamaan. Muutamia irtopisteitä muista maista. Ehkä.

Suomi tulee olemaan helposti seminsä top kolmosessa. Se on mun ennustus ja paikkansapitävyys selviää sitten viisulauantaina yhden aikaan yöllä 😁.

Mä niiiiin toivon että Suomi voittais seminsä. Saahan sitä haaveilla 😅.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/26028 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo toisen semifinaalin osallistujamaita niin ei Georgia, Montenegro, Israel, Armenia tule pointseja Suomelle antamaan. Muutamia irtopisteitä muista maista. Ehkä.

Suomi tulee olemaan helposti seminsä top kolmosessa. Se on mun ennustus ja paikkansapitävyys selviää sitten viisulauantaina yhden aikaan yöllä 😁.

Mä niiiiin toivon että Suomi voittais seminsä. Saahan sitä haaveilla 😅.

Melkein alkaa jo jännittää vaikka kolme kuukautta pitäis vielä kestää ja jaksaa odottaa!

Vierailija
1744/26028 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, täällä on jaettu jo semifinaalipisteetkin - ja Suomi tietenkin kärjessä.

Vierailija
1745/26028 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, täällä on jaettu jo semifinaalipisteetkin - ja Suomi tietenkin kärjessä.

Ei olla. Mutta miksei saisi unelmoida ja arvailla?

Vierailija
1746/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vieläkään voi käsittää sitä Loreenin ulvonnan menestymistä. Kuulemma voitosta oli päätetty jo kuukausi etukäteen. Olihan siihen syitä: Abban voiton 50-vuotisjuhlat (tosin eivät edes tulleet koko viisuihin 😂😂😂), Ruotsi voittaisi viisut seitsemänsinä ja Loreen ensimmäisenä naisena kaksi kertaa. 

"LOREENIN ULVONTAA" ON KUUNELTU LÄHEMMÄS 700 MILJOONAA KERTAA SPOTIFYSSÄ / KÄÄRIJÄÄ NOIN 150 MILJOONAA....

Tämäkin päräyttävä fakta menee ohi korvien, kun Käärijä oli kuitenkin suuri yleisön suosikki ja Loreen vain juryjen :)

"Vain" juryjen suosikki, no, mitenkäs sitten selität tuon valtavan eron kuuntelukerroissa? Pelkästään jurytko ovat käyneet Spotifyssä kuuntelemassa Loreenia 700 miljoonaa kertaa ja yleisö Käärijää vain 150 miljoonaa kertaa? Ehkä yleisökin on käynyt kuuntelemassa Loreenia.

Vierailija
1747/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vieläkään voi käsittää sitä Loreenin ulvonnan menestymistä. Kuulemma voitosta oli päätetty jo kuukausi etukäteen. Olihan siihen syitä: Abban voiton 50-vuotisjuhlat (tosin eivät edes tulleet koko viisuihin 😂😂😂), Ruotsi voittaisi viisut seitsemänsinä ja Loreen ensimmäisenä naisena kaksi kertaa. 

"LOREENIN ULVONTAA" ON KUUNELTU LÄHEMMÄS 700 MILJOONAA KERTAA SPOTIFYSSÄ / KÄÄRIJÄÄ NOIN 150 MILJOONAA....

Tämäkin päräyttävä fakta menee ohi korvien, kun Käärijä oli kuitenkin suuri yleisön suosikki ja Loreen vain juryjen :)

"Vain" juryjen suosikki, no, mitenkäs sitten selität tuon valtavan eron kuuntelukerroissa? Pelkästään jurytko ovat käyneet Spotifyssä kuuntelemassa Loreenia 700 miljoonaa kertaa ja yl

Musiikki radioystävällisempää ja Loreenilla jo ennestään paljon faneja, Ruotsin asukaslukukin suurempi

Vierailija
1748/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan, että mikään maa (Suomea lukuun ottamatta) olisi käyttänyt esityksessään suomen kieltä? Minä muistan vain Viron kappaleen "Leto svet" vuodelta 2008.

Tämä Viron viisuedustajan Kreisiraadion kappale on kyllä kummajainen, se laulettiin pääasiassa serbiaksi (Leto svet, eto leto svet), osittain myös suomeksi (Mitäs nyt? Kesävalot nyt) ja saksaksi (Sommerlicht, das ist Sommerlicht), mutta ei ollenkaan viroksi! Ei sitten päässyt semiään pitemmälle, vaikka yritettiin kalastella pisteitä noinkin monesta maasta. Sitä paitsi tuo serbiankielinen osuus ei ollut kieliopillisesti oikein.

Vierailija
1749/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tattoo on edelleen kuuntelulistoilla ympäri maailmaa. Euroopan lisäksi näyttäisi olevan suosittu mm. Aasian maissa, Etelä-Amerikassa ja Afrikassa.

Vierailija
1750/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan semissä on balkanin maita. Tuskin äänestävät Erikaa. En tiedä mitkä rahoittaja maat äänestää.

UMK:ssa Erika sai Kroatian jurylta 12 pistettä. Kuka tietää, oliko juryssa muitakin jäseniä kuin Baby Lasagna?

Vierailija
1751/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: seitsemättä kertaa (Siinä kuin Irlanti)

Lisäjännitystä tämän vuoden Euroviisuihin tuo se, pysyykö tasapeli. Irlanti ei kylläkään tule muuttamaan tilannetta tänä vuonna.

Vierailija
1752/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanremon voittaja ei ole vieläkään kertonut lähteekö Euroviisuihin vai ei. 

Minkähän takia tätä tietoa on niin kovasti yläpeukutettu? Onko se hyvä asia, jos Euroviisuihin ei osallistuta, vai ovatko peukuttajat toiseksi tulleen Lucio Corsin faneja? Lucio nimittäin olisi valmis lähtemään Baseliin.

Vierailija
1753/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain" juryjen suosikki, no, mitenkäs sitten selität tuon valtavan eron kuuntelukerroissa? Pelkästään jurytko ovat käyneet Spotifyss

Oletat siis, että vain ruotsalaiset kuuntelevat Loreenia eri foorumeilla? Väittäisin kyllä, että fanikunta on maailmanlaajuinen.

Vierailija
1754/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanremon voittaja ei ole vieläkään kertonut lähteekö Euroviisuihin vai ei. 

Minkähän takia tätä tietoa on niin kovasti yläpeukutettu? Onko se hyvä asia, jos Euroviisuihin ei osallistuta, vai ovatko peukuttajat toiseksi tulleen Lucio Corsin faneja? Lucio nimittäin olisi valmis lähtemään Baseliin.

Peukuttaminen voi tarkoittaa vain sitä, että aihe kiinnostaa.

Vierailija
1755/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikan semissä on balkanin maita. Tuskin äänestävät Erikaa. En tiedä mitkä rahoittaja maat äänestää.

UMK:ssa Erika sai Kroatian jurylta 12 pistettä. Kuka tietää, oliko juryssa muitakin jäseniä kuin Baby Lasagna?

Tietenkin oli, ei BL siinä ees itse antanut ääntä, äänten kertoja ei itse ole siinä raadissa äänestänyt.

Vierailija
1756/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin oli, ei BL siinä ees itse antanut ääntä, äänten kertoja ei itse ole siinä raadissa äänestänyt.

Ja tämä tieto perustuu mihin? Kyseessä ei siis ollut mikään Euroviisujen virallisen mallin mukainen äänestys.

Vierailija
1757/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1758/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärde on islannissa. 🌋

Vierailija
1759/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Månsin kappale on nyt julkaistu kokonaan:

https://www.svtplay.se/video/j4dJyGR/melodifestivalen-latarna-1/6-mans-…

Johan se kuuli eilen illalla hyvissä ajoin Twitterissä eli Xssä, kiitos aikavyöhykkeiden.

Vierailija
1760/26028 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Månsin kappale on nyt julkaistu kokonaan:

https://www.svtplay.se/video/j4dJyGR/melodifestivalen-latarna-1/6-mans-…

Tuli mieleen lukuvei. 

Ketju on lukittu.