Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoiset temput täytyy tuolle Månsin biisille tehdä, jos meinaa voittaa edes Melodifestivalenin. Taattua Ruotsia, että keskinkertainen biisi esitetään lavalla niin vaikuttavsti, että its ebiisi hukkuu sinne efektien joukkoon.
Minä taas luulen, että voittaa, katsotaan. Ihan pelkällä nimellään.
Ei taida voittaa edes melloja.
Voittaa, koska se on Måns.
Eipä voita, mikäli noita ruotsalaisten mielipiteitä lukee.
Hyvä kun Iso-Britannia ja Saksa äänestää toisessa semissä. Erika voi saada pisteitä sieltä.
Ella olisimennyt kirkkaasti jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi tippui oddseissa Mänsin biisin katkelman julkaisun jälkeen. On edelleen sijalla 1, mutta voiton todennäköisyys tippui 12%:iin ja Suomella nousi 11 %:iin.
Månsin biisi on sen verran hyvä, että Erikan kierroksilla käyvät fanit pistävät nyt näytösmielessä viimeisetkin rahansa vedonlyöntiin! Tosin jyrkin nousija näyttäisi olevan Tommy Cash, joka tällä vauhdilla kiskaisee itsensä kärkeen tuota pikaa.
Toukokuuhun on vielä kuulkaas niiin pitkä aika, että kuningas Trump saa järkättyä Venäjänkin taas mukaan ja itsensä tietysti tanssimaan väliaikanumerona Village Peoplen ja ABBAm tahtiin ja se on sitten viimeistään se sota :DDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan semissä on balkanin maita. Tuskin äänestävät Erikaa. En tiedä mitkä rahoittaja maat äänestää.
Viisukuppilan mukaan Saksa, Iso-Britannia ja Ranska äänestää tuossa semissä missä Suomi.
Kolmen maan täysilläkään pisteillä ei finaaliin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi tippui oddseissa Mänsin biisin katkelman julkaisun jälkeen. On edelleen sijalla 1, mutta voiton todennäköisyys tippui 12%:iin ja Suomella nousi 11 %:iin.
Månsin biisi on sen verran hyvä, että Erikan kierroksilla käyvät fanit pistävät nyt näytösmielessä viimeisetkin rahansa vedonlyöntiin! Tosin jyrkin nousija näyttäisi olevan Tommy Cash, joka tällä vauhdilla kiskaisee itsensä kärkeen tuota pikaa.
Toukokuuhun on vielä kuulkaas niiin pitkä aika, että kuningas Trump saa järkättyä Venäjänkin taas mukaan ja itsensä tietysti tanssimaan väliaikanumerona Village Peoplen ja ABBAm tahtiin ja se on sitten viimeistään se sota :DDDD
-winner-
Viisupiirit on niin vasemmalle kallellaan että Trump on varmaan viimeinen ihminen Putinin ohella ketä siellä hyväksytään :D
Kun katsoo toisen semifinaalin osallistujamaita niin ei Georgia, Montenegro, Israel, Armenia tule pointseja Suomelle antamaan. Muutamia irtopisteitä muista maista. Ehkä.
Kertokaa nyt, miten noi pisteen semeissä annetaan?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt, miten noi pisteen semeissä annetaan?
Yleisöäänestyksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo toisen semifinaalin osallistujamaita niin ei Georgia, Montenegro, Israel, Armenia tule pointseja Suomelle antamaan. Muutamia irtopisteitä muista maista. Ehkä.
Suomi tulee olemaan helposti seminsä top kolmosessa. Se on mun ennustus ja paikkansapitävyys selviää sitten viisulauantaina yhden aikaan yöllä 😁.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi tulee olemaan helposti seminsä top kolmosessa. Se on mun ennustus ja paikkansapitävyys selviää sitten viisulauantaina yhden aikaan yöllä 😁.
Jep, näkisin että UK, Saksa, Itävalta, Irlanti, Australia, Latvia, Tsekki, Malta, Tanska, Luxemburg ja Serbia ovat täysin potentiaalisia äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja finaalissa ykkönen jos tähdet on oikeilla kohdalla vihdoin <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, näkisin että UK, Saksa, Itävalta, Irlanti, Australia, Latvia, Tsekki, Malta, Tanska, Luxemburg ja Serbia ovat täysin potentiaalisia äänestäjiä.
Joo Tsekistä tulee pisteitä. Asun täällä ja meitä suomalaisia on jonkin verran markkinoimassa Ich Kommea 😄. Kaikki kaverit ja työkaverit on tähän mennessä tykänneet ja viisuissa äänestävistä kavereista myös jokainen on innostunut siitä. Teemme siis parhaamme että Suomi olisi Tsekin äänien kärkipäässä - siihen on mahdollisuus kun Ukraina on eri semissä. Tsekin 12p tulee valitettavasti menemään Israelille (ei tarvi edes biisiä kuulla), kuten myös kahtena edellisenä vuonna. Mutta jos Suomi sais 8 tai 10 😊.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun Iso-Britannia ja Saksa äänestää toisessa semissä. Erika voi saada pisteitä sieltä.
Noista maista ei kummaltakaan muistaakseni tullut Käärijälle posteitä. Ovat noita kisojen suuria kustantajamaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Tsekistä tulee pisteitä. Asun täällä ja meitä suomalaisia on jonkin verran markkinoimassa Ich Kommea 😄. Kaikki kaverit ja työkaverit on tähän mennessä tykänneet ja viisuissa äänestävistä kavereista myös jokainen on innostunut siitä. Teemme siis parhaamme ett
Tervehdys sulle, muistan sut joa ainakin kahden vuoden takaa ja viimevuodestakin. Kiva kun oot taas mukana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista maista ei kummaltakaan muistaakseni tullut Käärijälle posteitä. Ovat noita kisojen suuria kustantajamaita.
Finaalissa sekä Saksan että UKn yleisöt antoivat 12 pistettä Käärijälle.
Semissä Saksa antoi 12 pistettä, UK oli eri erässä.
Joo yleisö, muttei juryt. Muistan kuinka pettynyt olin.
Tervehdys sulle, muistan sut joa ainakin kahden vuoden takaa ja viimevuodestakin. Kiva kun oot taas mukana!
Hei moi kiva kun joku muistaa! Oon tosiaan sama tyyppi, kävin täällä vähän kirjoittamassa 2023 ja 2024. :)
Eli näihin samoihin aikoihin 😂