Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Käärijä olisi menestynyt vaikka olisi vain pieraissut lavalla.
Sillä olisi tullut voitto.
Voitto joka oli lähellä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä toi Viron esitys, vähän tuli fiilis possujunan matkimisesta tuossa yhdessä kohtaa.
Eiköhän käärijä ole vaan mielissään :D muuten tolla esityksellä ei kyllä kuuhun mennä. Ymmärrän, että joidenkin mielestä toi on hauska, mutta ääni on heikko ja biisi ei mistään kotoisin. voi tehdä tiukkaa saada edes suomen viime vuoden sijoitusta (19.)
Tommylla on hyvää aikaa parantaa sekä laulupuolta että esitystä. Ei se nyt ainakaan huonompaan suuntaan muutu. EM on itse asiassa ainoa euroviisubiisi, joka on tänä vuonna herättänyt laajempaa kiinnostusta myös kotimaansa ulkopuolella ja noussut listoille muuallakin kuin Virossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä toi Viron esitys, vähän tuli fiilis possujunan matkimisesta tuossa yhdessä kohtaa.
Eiköhän käärijä ole vaan mielissään :D muuten tolla esityksellä ei kyllä kuuhun mennä. Ymmärrän, että joidenkin mielestä toi on hauska, mutta ääni on heikko ja biisi ei mistään kotoisin. voi tehdä tiukkaa saada edes suomen viime vuoden sijoitusta (19.)
Varmasti mutta oon iloinen siitä ettei täällä enää näytetä matkittavan muita viisuja vaan muut matkii meitä 😀😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Enempää en sulle kopioi, loput saat etsiä ihan itse. Tässä vaan ekat jotka tuli Youtubessa vastaan.
sanoin, että LINKITÄ. Mä en sun omiin kirjoittamaasi teksteihin usko.
Ja mä sanoin että nuo on Käärijän UMK-esitysvideossa. Ole hyvä.
3600 kommentista kymmenen on muka negatiivisia (mitä en edes löytänyt) :D Kylläpä on iso osa jotka ei tykänneet!
Vierailija kirjoitti:
Eipä tainnut itse Käärijäkään koskaan olla ykkösenä oddseissa, Erika on pian!
Täältä tullaan, ich komme!
Ei ollut. Ruotsi oli :D En muista oliko ero koko ajan luokkaa 10-20%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi tekee månsille varmasti todella hienon esityksen, mutta ei mitään sellasta, mitä loreenin esitys teki biisille. Muistan vieläkin kun katoin mellot, että voi vee ruotsi voittaa. :D Viisuissa esitys ei ollut kuitenkaan yhtä näyttävä teknisistä syistä.
Niin, Måns ei ole sellainen leipägrilli- eikä edes When you look so friggin' beautiful - kävelemme juoksumatoilla -tyyppinen esittäjä. Heroesissahan ei ollut mitään muuta jujua kuin se grafiikka, asukin maailman yksinkertaisin harmaa aluspaita. Mutta kun se yksinkertainen juju toimi, ja perushyvä geneerinen tanssipop yhdistettynä leveään hymyyn komeilla kasvoilla, niin en kyllä ihmettele että voitti. Mitähän nyt siis ovat keksineet? Tuskin ihan vaan seisoo lavalla.
Jos Mäns/Möns/Måns/Mumsillä seisoo lavalla, niin tulee ääniennätys.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Enempää en sulle kopioi, loput saat etsiä ihan itse. Tässä vaan ekat jotka tuli Youtubessa vastaan.
Kai tiedät, että tuolta voi kaikki kommentit löytää etsi-nappulalla?
Siellä on esim. vain kaksi kommenttia juomisesta. Kummassakin kehutaan Käärijän kappaletta.
Siksi kutsuinkin sua valehtelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Näin itsekin muistaisin ettei Käärijä ollut ykkösenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3600 kommentista kymmenen on muka negatiivisia (mitä en edes löytänyt) :D Kylläpä on iso osa jotka ei tykänneet!
Kukaan ei ole väittänyt että "iso osa" ei olisi tykännyt. On mahdotonta sanoa kuinka suuri osa suomalaisesta tykkäsi ja kuinka suuri osa ei, tietenkin suurin osa näytti tykänneet ja osa käänsi kelkkansa kun menestystä tuli. Pointtina on se että täällä väitetään että Käärijästä ei kirjoiteltu negatiivisia kommentteja sinä keväänä nettiin - kyllä kirjoitettiin, ja eri somealustoilla.
Täältä suurin osa haukkumaviesteistä tietenkin poistettiin, ja samoin muilla sivuilla törkeitä viestejä raportoitiin pois. Kuitenkin kun menin tuonne UMK esityksen videoon, löysin nuo yli 30 tänne kopioimaani viestiä ihan vaan skrollaamalla alaspäin. En väitä tietäväni montako kommenttia yhteensä oli haukkuja, kun en kaikki lukenut enkä aio lukea.
Meneeköhän nyt sulle vihdoinkin kaaliin? :D
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt että "iso osa" ei olisi tykännyt. On mahdotonta sanoa kuinka suuri osa suomalaisesta tykkäsi ja kuinka suuri osa ei, tietenkin suurin osa näytti tykänneet ja osa käänsi kelkkansa kun menestystä tuli. Pointtina on se että täällä väitetään että Käärijästä ei kirjoiteltu negatiivisia kommentteja sinä keväänä nettiin - kyllä kirjoitettiin, ja eri somealustoilla.
Täältä suurin osa haukkumaviesteistä tietenkin poistettiin, ja samoin muilla sivuilla törkeitä viestejä raportoitiin pois. Kuitenkin kun menin tuonne UMK esityksen videoon, löysin nuo yli 30 tänne kopioimaani viestiä ihan vaan skrollaamalla alaspäin. En väitä tietäväni montako kommenttia yhteensä oli haukkuja, kun en kaikki lukenut enkä aio lukea.
Meneeköhän nyt sulle vihdoinkin kaaliin? :D
Kukaan ei ole väittänyt tuollaista, taas valehtelet.
Täällä on väitetty tosin, ettäkö Käärijä olisi saanut yhtä paljon haukkumista kuin mitä Erika on saanut, mikä on vale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että tuolta voi kaikki kommentit löytää etsi-nappulalla? Siellä on esim. vain kaksi kommenttia juomisesta. Kummassakin kehutaan Käärijän kappaletta. Siksi kutsuinkin sua valehtelijaksi.
Kopion nuo kaikki kommentit suoraan siitä videosta. Muuta en pysty sinulle niistä sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt että "iso osa" ei olisi tykännyt. On mahdotonta sanoa kuinka suuri osa suomalaisesta tykkäsi ja kuinka suuri osa ei, tietenkin suurin osa näytti tykänneet ja osa käänsi kelkkansa kun menestystä tuli. Pointtina on se että täällä väitetään että Käärijästä ei kirjoiteltu negatiivisia kommentteja sinä keväänä nettiin - kyllä kirjoitettiin, ja eri somealustoilla. Täältä suurin osa haukkumaviesteistä tietenkin poistettiin, ja samoin muilla sivuilla törkeitä viestejä raportoitiin pois. Kuitenkin kun menin tuonne UMK esityksen videoon, löysin nuo yli 30 tänne kopioimaani viestiä ihan vaan skrollaamalla alaspäin. En väitä tietäväni montako kommenttia yhteensä oli haukkuja, kun en kaikki lukenut enkä aio lukea. Meneeköhän nyt sulle vihdoinkin kaaliin? :D
Kukaan ei ole väittänyt tuollaista, taas valehtelet. Täällä on väitetty
Ei sellaista voi kukaan mitata, on siis turha väittää sellaista. Käärijää kuitenkin haukuttiin, ja Erikaa haukutaan nyt. Määrää on mahdotonta todentaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin! Se sama kävi poistattamassa kaikki Erikaa arvostelevat ketjut Suomi kaksneloselta, poisti täältä Officialviisuketjun minkä kehui ilmiantaneensa kännykältä ja tietsikalta ja perheen muilta laitteilta, kopioi jakuvasti tänne Redditin suomalaisesta euroviisukeskustelusta kaikki nuo viestit yksi kerrallaan, ja vastailee niihin! Yrittää väistää tosiasian että poistatti täältä 2 vuorokauden sisään melkein 45 sivua muiden viestejä. Ilmiantakaa tekin se sillä tämä on sääntöjen vastainen ketju missä kiusataan muita keskustelijoita joilla mielipiteitä eikä anneta heidän keskustella rauhassa Officialviisuketjussa!
Ihmettelinkin että miten näin jotain tuttua tuolla aiemmin, ja minun oma eilinen Reddit-viisukommentti oli eksynyt tänne missä kommentoin Ruotsia, kun en ollut sitä tänne kopioinut!!!!!
Pitääpä tehdä tutkintapyyntö että mikä tuo on joka poistattelee ja ilmiantaa täältä, saavat sen ip-ositteen trollibannattua, ja viestiä ylläpitoon että palauttavat sen virallisen kansainvälisen ketjun tänne.
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun Erikafani leuhkii nyt Suomi24:ssa miten kävi KOSTOKSI poistattamassa täältä sen OFFICIAL Euroviisuketjun omilta laitteiltaan, koska ei voi hyväksyä ettei väki jäänyt tänne sen ketjuun josta se poistatti muiden viestejä 40 sivua !!!
huomasin samaa, tee ilmoitus moderaattoreille siitä, niin saa bännit tänne!
Vierailija kirjoitti:
Millä numerolla Dannyn eksä esiintyy tuolla semifinaalissa ?
Numerolla 69? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista voi kukaan mitata, on siis turha väittää sellaista. Käärijää kuitenkin haukuttiin, ja Erikaa haukutaan nyt. Määrää on mahdotonta todentaa.
Voihan. Käärijästä ei ollut negatiivisia artikkeleita lehdissä siitä, miten paljon ihmiset eivät tykkää hänen voitostaan UMK:ssa. Erikasta taas on.
Sama youtube-videoissa.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä olisi menestynyt vaikka olisi vain pieraissut lavalla.
Sillä olisi tullut voitto.
Voitto joka oli lähellä muutenkin.
Erikahan on senkin jo tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulleekohan Erika maitojunalla kottiin? Siis kuka tota äänesti?? Nolo on.
Ei tuu kotiin lainkaan, lähtee maailmankiertueelle👍Se on hyvä. Reberbahnilta voi siirtyä Pigallelle Punaiseen Myllyyn, siitä se ura urkenee.
Taitaa olla liian vanha sinne........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin itsekin muistaisin ettei Käärijä ollut ykkösenä.
Suomalaiset eivät olleet silloin vielä täysin hereillä. Mutta nyt.
Millä numerolla Dannyn eksä esiintyy tuolla semifinaalissa ?