Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Ja heti pikainen päivitys, nyt se on jo viidellä🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin jaksan ihmetellä miten aikanaan Pertti Kurikan Nimipäivät ei voittanut euroviisuja.
Samoin. Siinä oli aito, uniikki ja erilainen suomalaistuote. Sanoitus, sävellys ja esitys, perfect.
Punkiin kuuluu se että tulee viimeiseksi ja voi huutaa kaikille F you.
Toki punkkarit huutais F you myös jos voittais :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, oon vähän täpinöissäni, mutta nyt jo neljällä vedonlyönfirmalla Erika ykkösenä!
Tästä se lähtee, katotaan illalla uudestaan!
Mitä vedonlyöntisivustoja seuraatte?
Tuolta näet kaikki https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Vauvapalstan säännöissä sanotaan jotakin pitkistä lainauksista muitten sivustojen sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ja heti pikainen päivitys, nyt se on jo viidellä🥳
Ei tarvi odottaa iltaan asti 😂
Vierailija kirjoitti:
Sori, oon vähän täpinöissäni, mutta nyt jo neljällä vedonlyönfirmalla Erika ykkösenä!
Paljonko olet ajatellut sijoittaa tänään?
Ruotsi tekee månsille varmasti todella hienon esityksen, mutta ei mitään sellasta, mitä loreenin esitys teki biisille. Muistan vieläkin kun katoin mellot, että voi vee ruotsi voittaa. :D Viisuissa esitys ei ollut kuitenkaan yhtä näyttävä teknisistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta näet kaikki https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Tota just seuraan.
Mun mielestä toi on paras kun sieltä näkee kaikki.
Ja myös selkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko olet ajatellut sijoittaa tänään?
Rupeaa olemaan myöhäistä.
Epäsuosittu mielipide, malta tekee maltat 2021, tosin sillä erotuksella, ettei malta tule saamaa nyt niin hyviä jurypisteitä.
Melkoiset temput täytyy tuolle Månsin biisille tehdä, jos meinaa voittaa edes Melodifestivalenin. Taattua Ruotsia, että keskinkertainen biisi esitetään lavalla niin vaikuttavsti, että its ebiisi hukkuu sinne efektien joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä toi Viron esitys, vähän tuli fiilis possujunan matkimisesta tuossa yhdessä kohtaa.
Eiköhän käärijä ole vaan mielissään :D muuten tolla esityksellä ei kyllä kuuhun mennä. Ymmärrän, että joidenkin mielestä toi on hauska, mutta ääni on heikko ja biisi ei mistään kotoisin. voi tehdä tiukkaa saada edes suomen viime vuoden sijoitusta (19.)
Viisufinaaliin on lähes kolme kuukautta aikaa ja vasta noin puolet osanottajista on julkaistu ja suomalaiset lyövät jo nyt vetoa kuin viimeistä päivää. Tulee pitkä ja kallis kevät. Paljonko voitto on noilla kertoimilla?
Vierailija kirjoitti:
Enempää en sulle kopioi, loput saat etsiä ihan itse. Tässä vaan ekat jotka tuli Youtubessa vastaan.
sanoin, että LINKITÄ. Mä en sun omiin kirjoittamaasi teksteihin usko.
Vierailija kirjoitti:
Melkoiset temput täytyy tuolle Månsin biisille tehdä, jos meinaa voittaa edes Melodifestivalenin. Taattua Ruotsia, että keskinkertainen biisi esitetään lavalla niin vaikuttavsti, että its ebiisi hukkuu sinne efektien joukkoon.
Pitää muistaa, että 2 min biisistä on kuulematta, mutta joo samaa mieltä tavallaan.
Klaran on and on, on eka biisi vuosiin josta tykkäisin ruotsilla. Ois heittämällä varmasti paras pop biisi viisuissa ja top5
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi tekee månsille varmasti todella hienon esityksen, mutta ei mitään sellasta, mitä loreenin esitys teki biisille. Muistan vieläkin kun katoin mellot, että voi vee ruotsi voittaa. :D Viisuissa esitys ei ollut kuitenkaan yhtä näyttävä teknisistä syistä.
Niin, Måns ei ole sellainen leipägrilli- eikä edes When you look so friggin' beautiful - kävelemme juoksumatoilla -tyyppinen esittäjä. Heroesissahan ei ollut mitään muuta jujua kuin se grafiikka, asukin maailman yksinkertaisin harmaa aluspaita. Mutta kun se yksinkertainen juju toimi, ja perushyvä geneerinen tanssipop yhdistettynä leveään hymyyn komeilla kasvoilla, niin en kyllä ihmettele että voitti. Mitähän nyt siis ovat keksineet? Tuskin ihan vaan seisoo lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enempää en sulle kopioi, loput saat etsiä ihan itse. Tässä vaan ekat jotka tuli Youtubessa vastaan.
sanoin, että LINKITÄ. Mä en sun omiin kirjoittamaasi teksteihin usko.
Ja mä sanoin että nuo on Käärijän UMK-esitysvideossa. Ole hyvä.
Minusta måns mellojen oddseissa laskuissa. Oli yli 50% (jos en nyt ihan väärin muista) nyt 44%
Eipä tainnut itse Käärijäkään koskaan olla ykkösenä oddseissa, Erika on pian!
Täältä tullaan, ich komme!