Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
On kyllä totta, että keski-ikäiset vetää alkoholia liiaksikin festareilla. Jonkun verran nuoret ottaa. Nuorten festarikävijöitten ongelma onkin sitten ihan muut aineet mitä vedetään se festariviikonloppu. Jälki on sen mukaista.
T. Festarien hoitohenkilökuntaan kuuluva
Onneksi nuorissa on tulevaisuus. Känniörvelöt on katoava kansa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi netti onkin täynnä videoita munmoista kännissä. Niille on hyvä nauraa.
Mummot ja eläkeläiset ei oikein kuulu ketjun aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut, että jos ihmisellä on ollut jonkin sortin, edes vähäistä, alkoholiongelmaa/liikakäyttöä ja sitten lopettaa niin tekee kauhean asian muiden tavallisestakin juomisesta. Ne jotka taas ei vaikka vaan koskaan ole erityisemmin tykännyt juoda, on ihan ok sen kanssa, että joku vetää joskus vaikka ihan kännit :D
Mun puolesta saa vetää kännit ja juon itsekin vähän kun meen esim keikalle (oon toi keski-ikäinen joka äsken kirjoitti keikkakokemuksista), oon vaan kiinnittånyt huomiota sukupolvieroihin tässä. Ja no, en siitä päällekaatuilusta ym kyllä tykkää.
Eikö tilastojen mukaan nuorempi sukupolvi juo aina vaan vähemmän ja vähemmän? eli he eivät örvellä juurikaan missään oli sitten keikkaa tai ei.
Niinkun huumeet on tullut heille tilalle festarijuhlintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj on vähän ku portionboys. Maalaiset keski-ikäiset ja lapset tykkää. Ja viina virtaa.
Joo vähän. Porttareilla on kuitenkin se vakio nuorehkojen tai sellaisina itseään pitävien miesten kannattajaryhmä.
Nimenomaan pitävien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut, että jos ihmisellä on ollut jonkin sortin, edes vähäistä, alkoholiongelmaa/liikakäyttöä ja sitten lopettaa niin tekee kauhean asian muiden tavallisestakin juomisesta. Ne jotka taas ei vaikka vaan koskaan ole erityisemmin tykännyt juoda, on ihan ok sen kanssa, että joku vetää joskus vaikka ihan kännit :D
Mun puolesta saa vetää kännit ja juon itsekin vähän kun meen esim keikalle (oon toi keski-ikäinen joka äsken kirjoitti keikkakokemuksista), oon vaan kiinnittånyt huomiota sukupolvieroihin tässä. Ja no, en siitä päällekaatuilusta ym kyllä tykkää.
Eikö tilastojen mukaan nuorempi sukupolvi juo aina vaan vähemmän ja vähemmän? eli he eivät örvellä juurikaan missään oli sitten keikkaa tai ei.
Paljon riippuu bändistäkin, miten yleisö örveltää. Joidenkin bändien keikoilla lähes selvältä vaikuttavia, kaikki laulavat yhdessä kovaan ääneen jo dj:n aikana. Toisinaan sitten nimeltä mainitsemattomien artistien keikoilla yleisö on...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nuorissa on tulevaisuus. Känniörvelöt on katoava kansa.
Ei se huumeriippuvaisuuskaan kiva asia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäköön. Menee vaan keikka ja festarit ohi aika hyvin. Mut Kaj on hyvää kännimusaa, vöyrin mutre tulee luonnostaan siinä sitten.
Jep sitä biisiä ei nimittäin selvinpäin ainakaan kukaan aikuinen voi kuunnella :D
Nyt puhut vain omasta puolesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta mitäs lähtivät itseään mainostamaan. Palatakseni aiheeseen, Kaj on putoamassa oddseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkun huumeet o
Osalle on, osalle ei. Eipähän tuu krapulaa ja örväys jää vähemmälle. Ei myöskään tappele.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Kaj voittaa. Moni Redditissäkin jo alkanut puhumaan
Itävaltaa redditissä mielestäni eniten veikataan, mutta pohditaan riittääkö teleäänet siihen. Nostettu esiin vuosi 2019 ja samanlainen vuosi mahdollistaisi suomen voiton. Osa ei usko kyllä suomen voittoon juurikaan, mutta osa uskoo.
Oon odottanut tällasta vuotta vuosia!! ei voi oikeasti sanoa kuka voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj on vähän ku portionboys. Maalaiset keski-ikäiset ja lapset tykkää. Ja viina virtaa.
Joo vähän. Porttareilla on kuitenkin se vakio nuorehkojen tai sellaisina itseään pitävien miesten kannattajaryhmä.
Nimenomaan pitävien.
Kyllä vain, samaa on. Heidän keikoillaan ei tarvita viinaa että on hauskaa. Myös fanit ovat asiallisia. Olen huomannut että Porttarien keikoilla kännisinkin selviää kun "unohtuu" laulamaan yhdessä muiden kanssa ja juominen onkin äkkiä sivuasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta mitäs lähtivät itseään mainostamaan. Palatakseni aiheeseen, Kaj on putoamassa oddseissa.
Aika hitaasti, hissun kissun. Prosenttiosuus voiton suhteen verrattuna seuraavaan on yllättävän iso siihen nähden, että kertoimissa ei ole kovinkaan suurta eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tilastojen mukaan nuorempi sukupolvi juo aina vaan vähemmän ja vähemmän? eli he eivät örvellä juurikaan missään oli sitten keikka
Jollain on nyt vähän liian ruusuinen kuva nykynuorisosta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävaltaa redditissä mielestäni eniten veikataan, mutta pohditaan riittääkö teleäänet siihen. Nostettu esiin vuosi 2019 ja samanlainen vuosi mahdollistaisi suomen voiton. Osa ei usko kyllä suomen voittoon juurikaan, mutta osa uskoo.
Sen vuoksi onkin kiinnostavaa nähdä semiesitykset, ne nähtyään voinee jo paremmin veikkailla mahdollista voittajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan pitävien.
Kyllä vain, samaa on. Heidän keikoillaan ei tarvita viinaa että on hauskaa. Myös fanit ovat asiallisia. Olen huomannut että Porttarien keikoilla kännisinkin selviää kun "unohtuu" laulamaan yhdessä muiden kanssa ja juominen onkin äkkiä sivuasia.
Thiedät Khimi Räikhösen (Tjoo!)
Sche voithi vormula ykhösen (Khyllä!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on Kaj.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon odottanut tällasta vuotta vuosia!! ei voi oikeasti sanoa kuka voittaa.Kyllä se on Kaj.
Itävalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika tulee saamaan 2-3 pistettä. Sillä ei voittoon mennä.
Todella vaikea arvioida Erikan menestystä. Fanien hypetyksestä päätellen on kärkikahinoissa, mutta se fanikupla... Juryäänissä tullee paljon hajontaa, jotkut varmasti arvostaa, toiset ei. Miten äänestää sitten tavikset? Minkähän verran viisuissa ylipäätään ihmiset jaksaa/viitsii äänestää Euroopassa, saatikka muualla maailmassa? Viisut ei varmaankaan kiinnosta ihmisiä pätkän vertaa jossain Amerikan mantereella, eivät ole niistä kuulleetkaan
VIISUT EIVÄT KIINNOSTA AMERIKAN MANTEREELLA, EIVÄT OLE NIISTÄ KUULLEETKAAN??
- Miksi sitten suurin osa videoitten lataajista ja kommentoijita on USAsta ja Etelä-Amerikasta? KAJ'n sivustollakin on heidän faneja New Yorkista, Texasista, Bostonista, Philadelphiasta, Meksikosta jne..
Rauhoitu. Olen kyllä tsekannut noi KAJ kommentit ja tiedän, että innostuneita on joka puolella. Mikä on ilahduttanut myös mua :D. Tarkoitus oli vain pohdiskella, minkä verran ns. suuri yleisö ja tavallinen keskiverto sukankuluttaja jaksaa viisuista kiinnostua. Varsinkaan jossain jenkeissä, jossa tietämättömyys muun maailman asioista näyttää välillä olevan yllättävän yleistä. Ehkä tein huonot sanavalinnat...
En usko, että Kaj voittaa. Moni Redditissäkin jo alkanut puhumaan, etteivät toivo Ruotsin voittoa.