Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jäi housut nilkoissa kiinni siitä kun poistatti täältä 40 sivua muiden viestejä eri maiden edustajista, niin nyt yrittää äkkiä täyttää tätä ketjua - muilta palstoilta kopioimillaan viesteillä!!!!!!!!! Mietinkin että miten olen nähnyt ne toisaalla!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Kuolen nauruun, apua.
Joo just se Eerikafani keskustelee itsensä kanssa, katsokaa edellisiä sivuja kun 1-2 minuutin välein postannut monta kappaletta, vastaillen itselleen. NOLOA!!!!!!!!!
Mä kirjoitin kylläkin Blind Channelista.
Erikasta vain vähän.
En ole itsekseni puhunut.
Kyllä jotkut ihan noihin bc viesteihin kyllä vastasi.
Miksi syytätte mua?
Vierailija kirjoitti:
Jätetään se tänne keskustelemaan itsekseen ja mennään me muut tuonne Officialiin.
Uskotko oikeasti että ketjun vaihto auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jäi housut nilkoissa kiinni siitä kun poistatti täältä 40 sivua muiden viestejä eri maiden edustajista, niin nyt yrittää äkkiä täyttää tätä ketjua - muilta palstoilta kopioimillaan viesteillä!!!!!!!!! Mietinkin että miten olen nähnyt ne toisaalla!
Joo just se Eerikafani keskustelee itsensä kanssa, katsokaa edellisiä sivuja kun 1-2 minuutin välein postannut monta kappaletta, vastaillen itselleen. NOLOA!!!!!!!!!
Miksi te mua syytätte?
Mä en edes ole Erikan fani.
Etsikää se oikea syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetään se tänne keskustelemaan itsekseen ja mennään me muut tuonne Officialiin.
Uskotko oikeasti että ketjun vaihto auttaa?
Siis tarkoitatteko te mua?
Mua joka puhui Blind Channelista.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan Måns voittaa uudestaan jos hänet valitaan Ruotsin edustajaksi?
Norjan Alexander Rybak on myös osallistunut kahdesti eikä tuplavoittoa tullut.
Ehkä pitäisi jossain vaiheessa kuunnella noita jo julkaistuja kappaleita.
Voisi sitten arvioida paremmin.
Rybakilla oli todennäköisesti vimma voittaa kahdesti monesta syystä. Ensinnäkin hänen piste-ennätyksensä rikkoutui kun uuteen pisteenlaskujärjestelmään siirryttiin. Toiseksi hän halusi näpäyttää Månsia sillä, että kopioi hänen show:taan, koska varmasti vuonna 2018 spekuloitiin, voittaisiko Ruotsi taas kolmen vuoden jälkeen, kuten vuonna 2015. Kolmanneksi hänen laulunsa "näin niitä lauluja tehdään" olisi osoittanut, millainen laulu oikein voittaa mm. Ruotsia pilkkaamalla.
Oli vain tainnut se huuma jo hiipua hänen osaltaan. Vuonna 2009 uutisoitiin hänen kaveeranneen Venäjän tuomariston puheenjohtajan tms. Kanssa josta syystä tämä siirrettii Venäjän kommentaattoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Tulleekohan Erika maitojunalla kottiin? Siis kuka tota äänesti?? Nolo on.
Ei tuu kotiin lainkaan, lähtee maailmankiertueelle👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin kylläkin Blind Channelista.
Erikasta vain vähän.
En ole itsekseni puhunut.
Kyllä jotkut ihan noihin bc viesteihin kyllä vastasi.
Miksi syytätte mua?
Mä ainakin vastasin sun Blind Channel -pohdintaan. En muutenkaan ymmärrä mitä täällä nyt sekoillaan - täältä ei ole poistunut 40 sivua eiliseltä, kun ei täällä ollut missään vaiheessa niin paljoa sivuja. Tietenkin poistuu asiattomia ja haukkuvia viestejä koko ajan, ihan syystä. Mutta mistä nämä sekoilijat muka tunnistaa jokaisen kirjoittajan kun ei nimimerkkejä ole, tietää vielä heidän fanituksensakin ja paljonko je ilmiantavat viestejä? Niin, eivät mistään. Tällaisten kuvittelu on jo vähän huolestuttava merkki - suosittelen laittamaan palstan kiinni ja menemään vaikka ulos, jos luulee tällaisia tietävänsä.
Kaikkihan me tuetaan nyt Suomen edustajaa, ei kai tää mikään vihaketjukaan ole.
Jotenkin on "deja vu"-näistä viesteistä puoleen ja vastaan kun vertaa Käärijän ja Lordin vuoteen.
Silloinkin moni haukkui heitä, oltiin häpeissään, ennustettiin maitojunaa ja 0 pistettä.
Kuinkas sitten kävikään.
Suomen edustaja ansaitsee vain kannustusta, enemmistö on kuitenkin heidät sinne äänestänyt.
Ja jos ei pärjää niin mitä sitten ? Vain yksi voi voittaa. Ei tämä ole niin vakavaa, viihdettä vain.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin on "deja vu"-näistä viesteistä puoleen ja vastaan kun vertaa Käärijän ja Lordin vuoteen.
Silloinkin moni haukkui heitä, oltiin häpeissään, ennustettiin maitojunaa ja 0 pistettä.
Kuinkas sitten kävikään.
Suomen edustaja ansaitsee vain kannustusta, enemmistö on kuitenkin heidät sinne äänestänyt.
Ja jos ei pärjää niin mitä sitten ? Vain yksi voi voittaa. Ei tämä ole niin vakavaa, viihdettä vain.
"Those who don't try never look foolish" laulaa Fiyero musikaalissa Wicked ja sehän on juuri niin. On helppoa huudella kotisohvalta kun ei ole menossa sinne viisulavalle. Eipä silloin saa arvostelujakaan kaikesta mitä tekee vaan saa olla itse se arvostelija. Totuushan on että teki sitten ihan mitä vaan, jonkun silmissä olet "foolish". Se on vähän niin kuin sen merkki että olet tehnyt JOTAIN. Ja ei tosiaan etukäteen voi tietää miten tulee käymään, mutta juuri siksihän sinne mennään yrittämään.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas sitten kävikään.
Puhut ihan paskaa. Käärijän menestys osattiin nähdä. Ainoastaan ne, jotka halusivat sen "paskana" kappaleen menevän itkivät asiasta.
Erikahan on jo voittanut, lähti hakemaan sijaa kymmenen parhaan joukkoon ja se on jo satavarmasti saavutettu.
Eli nyt vaan rentona finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas sitten kävikään.
"Those who don't try never look foolish" laulaa Fiyero musikaalissa Wicked ja sehän on juuri niin. On helppoa huudella kotisohvalta kun ei ole menossa sinne viisulavalle. Eipä silloin saa arvostelujakaan kaikesta mitä tekee vaan saa olla itse se arvostelija. Totuushan on että teki sitten ihan mitä vaan, jonkun silmissä olet "foolish". Se on vähän niin kuin sen merkki että olet tehnyt JOTAIN. Ja ei tosiaan etukäteen voi tietää miten t
Niinpä. Niinhän monet haukkuu Käärijänkin häviäjäksi vaikka sai ennätysmäärän yleisöpisteitä ja oli vähällä voittaa koko roskan.
Ja jos Käärijä olisikin ottanut pystin joidenkin mielestä olisi voittanut väärin tai jotain muuta olisi ollut pielessä.
Miksi tuo yksi vlehtelee täällä? Olin itse kyllä keskustelemassa Käärijästä ja hyvin harva haukkui Käärijää. Suurin osa oli hänen voitostaan vaan innoissaan.
Vieläkin itketään sitä että olisi vuonna 2006 pitänyt laittaa "Shanghain valot" viisuihin. Jos näin oltaisiin tehty, ei varmana oltaisi voitettu.
Månsin biisin julkastuksen jälkeen erika nousussa ja ruotsi laskuissa oddseissa!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin itketään sitä että olisi vuonna 2006 pitänyt laittaa "Shanghain valot" viisuihin. Jos näin oltaisiin tehty, ei varmana oltaisi voitettu.
Niinpä!
Ensi vuonna Matti ja Teppo t: mummot ja papat joiden mielestä Erikalla ei ole vaatteita päällä ja joka on liian seksikäs viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Månsin biisin julkastuksen jälkeen erika nousussa ja ruotsi laskuissa oddseissa!
Suomalaisfanit taas liikkeellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisfanit taas liikkeellä!
Onneksi ovat, hyvä suomi<3