Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Kopioija Ruotsi sais jäädä ulos kolmen kärjestä, sitten menisi oikein.
En ymmärrä, että miksi ovat lainanneet tuon alun haitarisoolon pätkän, olis se ryhmä osannut sen verran itsekin säveltää. Pikku juttu koko kappaletta ajatellen kuitenkin, itse olen ihaillut miesten laulua, nyt siihen tulee kaksi naistakin lisää.
Vierailija kirjoitti:
Toi kakkossemi on minusta kyllä ihan auki vielä. Oon lukenut ihmisten veikkauksia kuka tippuu ja varmaan kaikilla on eri näkemys :D Tosi mielenkiintosta.
Tämä on se semi jossa voi tulla joku ihan kunnon yllätys. Osa on nostanut jopa maltan putoamisvaaraan harkkojen jälkeen, mutta tähän en kyllä itse usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kakkossemi on minusta kyllä ihan auki vielä. Oon lukenut ihmisten veikkauksia kuka tippuu ja varmaan kaikilla on eri näkemys :D Tosi mielenkiintosta.
Tämä on se semi jossa voi tulla joku ihan kunnon yllätys. Osa on nostanut jopa maltan putoamisvaaraan harkkojen jälkeen, mutta tähän en kyllä itse usko.
Minun puolesta sais pudota, ei niin kiinnostava kuin Erikan esitys lähimainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tökerösti Euroviisujen virallinen instakin viittaa Erikan kuvissa Ruotsin biisiin. Erika on mennyt kyllä sinne asiaa oikaisemaan.
Taitaa alkaa paineet näkyä, tämä alkaa olla jo vähän vainoharhaista, ettei saa edes kolmeen laskea suomeksi, kun se on muka KAJ:n kannattamista / Erika-vihaa
Tarkoitan siis, että Erikalla alkaa olla liikaa paineita...
Erikalta puuttuu itsehillintä, vai onko se sittenkin huomiohakuisuutta tuommoinen alatyylinen käytös esityksen ulkopuolella.
Yrittää saada sympatiaääniä uhriutumalla. Samoin koko ajan uhriutuu siitä, että häntä syritään, koska on nainen :(
Ei anna kovin sympaattista vaikutelmaa.
Toisin kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolesta sais pudota, ei niin kiinnostava kuin Erikan esitys lähimainkaan.
Päinvastoin, ainakin Maltan edustajan valinnan yhteydessä nähty esityshän nimenomaan on juuri niin kiinnostava, ettei sitä malta (no pun intendent) olla katsomatta loppuun ja vielä uudelleenkin tajutakseen, että mitä ihmettä juuri tapahtui. En sitten tiedä, onko esitys huonontunut vai parantunut Euroviisuja varten.
Jos kappaleeseen lainataan osia suoraan muualta, niin kyllä siinä kappaleen omaperäisyys ainakin kärsii (raatikriteeri sekin). Kurja juttu.
Vihaajilla ei näköjään oikein irtoa enää, jutut kiertää kehää.
Erikan kuvat julkaistu. Näyttää hyvältä!!!! Etenkin se, jossa seisoo mikin päällä. Tulee ihan super(nais)sankari-fiilikset. Mahtavaa!
Ei pääse edes jatkoon , Erika siis. Vanhanaikaista ja biisi on suorastaan huono
Vierailija kirjoitti:
Erikan kuvat julkaistu. Näyttää hyvältä!!!! Etenkin se, jossa seisoo mikin päällä. Tulee ihan super(nais)sankari-fiilikset. Mahtavaa!
Jep! Erikalla on ihan törkee karisma, että täyttää koko stadionin yksin! eikä tarvitse muuta/muita lavalle samaan aikaan
Kyllä toi BBB:n sample varmaankin ylittää uutiskynnyksen. Kisoihin viikko aikaa ja tolla saa varmoja klikkauksia. Otsikko jotain tyyliin KAJn RYÖSTÖKOHU HUUTOMERKKI ja sitten haastattelu joltain viisuekspertiltä, sitten jatkojuttu jossa vois olla joku tekijänoikeus-juristi tai sitten joku levy-yhtiön tyyppi. Vielä kun saisi Valtteri Bottaksen jotenkin tungettua tohon, niin siinä olis journalistin kuukausipalkka kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kappaleeseen lainataan osia suoraan muualta, niin kyllä siinä kappaleen omaperäisyys ainakin kärsii (raatikriteeri sekin). Kurja juttu.
Jos on osattu ovelasti lainata ja toimii, niin ei ongelmaa. Ruotsalaiset osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on osattu ovelasti lainata ja toimii, niin ei ongelmaa. Ruotsalaiset osaavat.
Suora lainaaminen on mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hauskempi on. Muuten perusvire on samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sopii biisiin, tanssittaa ja laulattaa kansaa. Hyvä maku jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa itse Madonna lainasi 2005 Abban Gimme Gimmeä ja hyvin toimi. Oli listaykkösenä lukuisissa maissa.
Vähän eri sarjan juttu.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava joka väittää että olisin keksinyt Joelin terveysongelmat ja muut vaikeudet omasta päästäni saa olla varma että laitan todisteita.
Enkä minä ole mitään kovin pahaa Kurosesta sanonut. Olen vain kutsunut sitä idiootiksi ja rasvaletiksi koska se on.
Esko Eerikäinen siinä toinen tampio.
Ja Tiinaa en ole solvannut enkä solvaa.
Ystävä hyvä, ei kukaan ole sinua uhkaamassa. Toivon kuitenkin että pysyt ketjun otsikon mukaisessa aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole rahalla ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole rahalla ostettu.
Todennäköisesti. Tuskin riskeeraisivat.
Opettele lukemaan, ei ole mitään tuollaista, vaan aprikoidaan tarttuuko media, koska on jo moneen paikkaan levinnyt, toi oli vain esimerkki M. Pudas.