Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Kajlla on sellainen etumatka ettei Itävalta kerkiä kuroamaan umpeen.
Yhtään ääntä ei ole vielä annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana oleva domina :D Suomi osaa kyllä aika yllättää.
Onko Erika itse kertonut olevansa raskaana vai alkaako täällä levitä ankka? Monella aikuisella naisella on pieni vatsakumpu, vaikka ei olisi lihavakaan.
Selvää trollausta et sitten erota, jankkis varmaan taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
etkai nyt kuvittele että oddsit kertois jonkun lopulllisen tuloksen? Koska jos näin olisi, ei KAJ:n pitäisi edes olla tuolla vaan Månsin, oddsit oli viime hetkeen saakka reilusti hänen puolellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Erika jakaa instassa tietoa, kuinka suomalaiset toivovat naapurimaan edustajan voittoa enemmän kuin oman maan.
Poistettu jo. Kiukuttelu oli huonoa PR:ää.
Erika on draamakuningatar. Onhan sen nähnyt noista lehtien julkaisuissakin.
Kukaan ei niele näitä sun sekoiluja.
Vierailija kirjoitti:
Upea, seksikäs, ylväs, kaunis ja rohkea Erika. Siellä hän nytkin Baselissa porskuttaa onnellisen ja seesteisen oloisena. Mutta mikäs se on kokeneella ja taitavalla ammattilaisella ollessa. Omaperäinen kappale laulettava, jossa pääsee näyttämään kapasiteettinsa, yksin siellä vetämässä kuin omaa areenakeikkaansa ihmeellisellä karismallaan.
Taitaa karismansa olla todella ihmeellinen, hyvin osaa sen ainkin salata kun ei aukea. Melkein hävettää olla suomalainen saksalaisen ystävän seurassa, salaa peukutan kuitenkin Erikaa patriootti kun oon.
Hauska yhteensattuma, että sekä Suomen että Maltan esitykset päättyvät isoon seinäkirjoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Erika jakaa instassa tietoa, kuinka suomalaiset toivovat naapurimaan edustajan voittoa enemmän kuin oman maan.
Uhriutumalla voittoon? Entistä enemmän vaan harmittaa, ettei aidosti koko kansan suosikki eli Käärijä sitä voittoa aikanaan Suomelle tuonut. Olisi ollut upea ja kiistattomasti paikkansa voittajana Suomen Euroviisuhistoriassa ansainnut, toisin kuin sinne nyt Käärijän aloittamalla tiellä ja jopa häntä ihan suoraan suosionsa lisäämiseksi hyväksikäyttäneen Erikan kohdalla.
Ootko unohtanut kuinka paljon Käärijää haukuttiin valinnan jälkeen?? Eikä todellakaan ollut mikään koko kansan suosikki, eikä minunkaan, mutta siitä huolimatta häntä kannustin, ja kannustan Eerikaakin, koska he edustavat meidän maata. Eikä Erika ole mitään hyväksikäyttänyt, kyllä Käärijä häntä ihan itse tukee ja kannustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei niele näitä sun sekoiluja.
Muualla ei puhuta mitään, päästään on keksinyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Erika itse kertonut olevansa raskaana vai alkaako täällä levitä ankka? Monella aikuisella naisella on pieni vatsakumpu, vaikka ei olisi lihavakaan.
Menkkojen aina alavatsa turpoaa, joten selitys voi olla luonnollinen. Myös kiukuttelulle.
Kiukuttelu ei kyllä ole mikään normi juttu kuukautisten aikana. Eiköhän se ole enemmänkin persoonasta kiinni. Mulla menkat ovat tulleet ja menneet ja niin se on ollut kavereillakin.
Jos on luomu menkat (ei e-pillereitä) niin ainakin minulla pieni tiukkapipoisuus on tuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisin parhaimman kuuloinen kohta olikin ostettu sample XD Ahhaha, voitto kotiin Suomen poijjaat! Eikun Ruotsihan tää olikin, no sehän selittää miksi ei ole jaksettu säveltää itse. Tämä oli varmaan juuri se kohta, jossa ruotsalaiset otettiin mukaan biisin tekoon, jotta saatiin ruotsalaistekijäsääntö täytettyä :D Ai saakeli, huhuhuhuuh.
Minä kun luulin, että Axel itse soittaa sen kohdan hanurillaan. Kauhia pettymys!
Ei kun ne laittaa nauhan just siinä kohtaa pyöriin! Asiaan, kyllä Axel itse tuon kohdan soittaa hanurillaan.
Nauhalta taitaapi tulla.
Axelin kurttu Vai? Niinhän sen pitääkin tulla. nauhalta Euroviisuissa. Juuri eilen kysyttäessä, mitä kaikkia instrumentteja KAJ'n jäsenet soittavat? Oli Axelin vastaus. Viulu on pääinstrumenttini, sen lisäksi soitan haitaria ja mikä se olikaan englanniksi. Accordion..? Tarkoittaen accordion squeeze box eli suomeksi kurttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oddseilla ei kilpailua ratkaista, ihana toi Itävallan edustaja ja niin aito, Erikan postauksissakin näkyi olevan tsemppaamassa.
Onkohan se hyväksi nuorelle pojalle, että vuosikausia vaan hehkutellaan, kuinka korkealle hän pääsee? Onko hänellä oikeastaan omaa näkemystä siitä, millaista musiikkia haluaa esittää? Mielestäni hänen biisinsä alun matalammat äänet eivät edes soi hyvin. Vasta oopperamaisemmassa kohdassa sujuu paremmin.
Miksi nää julkimot ylipäätään pääsee jakamaan Instassa yhtään mitään? Viikko kisoihin ja varmaan muutakin tekemistä, niin tossa pitäisi olla joku järkevä ammattilainen nappaamassa puhelimet pois ja paimentamassa vapaa-ajalla katteleen vaikka leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvää trollausta et sitten erota, jankkis varmaan taas vauhdissa.
Erotan tietysti, mutta en halua valheen rupeavan leviämään trollauksen takia. Aina on niitä, jotka ottavat jonkun lauseen tosissaan,on se niin nähty, kun juorut lähtevät tyhjästä liikkeelle.
Kopioija Ruotsi sais jäädä ulos kolmen kärjestä, sitten menisi oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oddseilla ei kilpailua ratkaista, ihana toi Itävallan edustaja ja niin aito, Erikan postauksissakin näkyi olevan tsemppaamassa.
Onkohan se hyväksi nuorelle pojalle, että vuosikausia vaan hehkutellaan, kuinka korkealle hän pääsee? Onko hänellä oikeastaan omaa näkemystä siitä, millaista musiikkia haluaa esittää? Mielestäni hänen biisinsä alun matalammat äänet eivät edes soi hyvin. Vasta oopperamaisemmassa kohdassa sujuu paremmin.
Tuli vähän sama mieleen ton viime vuotisen voittajan kanssa. Eikös hän perunut keikkoja ihan vain sen takia, että esitettävää musiikkia ei ollut tarpeeksi? Mä oon vissiin naivi dinosaurus, mutta oon luullut että artistilla/yhtyeellä pitäisi olla taskussa ainakin yhden levyllisen verran musiikkia (väh. 40 minsaa) ennen kuin häntä/heitä lähdetään tuuppaamaan kiertueelle pääesiintyjänä.
Hyvä Erika! Umk:n ENITEN ääniä koskaan! Toivottavasti teet suomen jurypisteiden ennätyksen!ä seuraavaksi!
Vierailija kirjoitti:
UPEA ERIKA
PARAS
https://www.instagram.com/eurovision/p/DJWNsRbKPMb/?img_index=1
Nuo hanskat kruunaa koko asun!
Mua vähän pelottaa kyproksen puolesta. Se on biisinä yks mun lemppari, mutta laulaja treenaa juoksumatolla mikä tarkottaa paljon liikkumista. Kuulostaa kyllä hyvältä, mutta liiallinen temppurata on kyllä iso riski. Toivottavasti onnistuu.
Toi kakkossemi on minusta kyllä ihan auki vielä. Oon lukenut ihmisten veikkauksia kuka tippuu ja varmaan kaikilla on eri näkemys :D Tosi mielenkiintosta.