Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä se Erikan haukkuminen vaan jatkuu. Tulin pitkästä aikaa katsomaan olisiko ollut ihan eri maiden esityksistä juttua, ei ole, ei. Mikähän diagnoosi näillä haukkujilla on?
Yksi ja sama sekoilija vaikuttaa olevan asialla. Vauhti tuntuu vaan kiihtyvän.
Elän yhtä elämäni hirveimmistä ajoista enkä tule ikinä selviämään täysin. Joten mua ei solvata.
Auttaako sinua sitten jotenkin tämä muiden kiusaaminen ja herjaaminen tässä ketjussa? Kysyn ihan vilpittömästi, koska haluaisin ymmärtää.
Emme pysty häntä täällä auttamaan. Eikä kannata edes ymmärtää. Miksi tuhlata energiaa ihmiseen edes ajatuksen vertaa, joka ei itse ymmärrä hakeutua avun piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan sekoboltsi, saat kohta kirjoitella ihan keskenäsi. Oletko ylpeä itsestäsi, kun sait pilattua tämän ketjun...
Ai mä oon yhtäkkiä joku seko koska elän yhtä elämäni hirveimmistä ajoista? Oon siis pilannut tän ketjun koska elän yhtä elämäni hirveimmistä ajoista? No johan pomppasi jos tämä on sun perustelu.
Teidän on turha uhriutua. Itse ärsytitte.
Mikko Silvennoinen joutuu juontamaan viisut suomesta käsin???!! Miksi ei edes finaalia muka voi mennä selostamaan sinne? kuin typerää
Vierailija kirjoitti:
Mikko Silvennoinen joutuu juontamaan viisut suomesta käsin???!! Miksi ei edes finaalia muka voi mennä selostamaan sinne? kuin typerää
Ei haittaa, moni katsoo ja kuuntelee viisut ilman selostustakin.
Silvennoinen haluaisi selostaa paikan päällä, koska häntä kiinnostaa, huutaako yleisö KANT Maltan biisissä! Melkoinen perustelu.
Vierailija kirjoitti:
Näkee ja kuulee vain sen mitä katsojatkin. Vähän ikävää kyllä, mutta uskon, että onnistuu silti ihan hyvin välittämään tunnelman.
Suomen tilanne ei ollenkaan huono.
Who should win Eurovision 2025?
You can't vote for your own country in this poll.
1. sweden 17%, 2. austria 17%, 3 .finland 6%, 4. albania 6%
Vierailija kirjoitti:
Nauratti eilen kun joku sanoi siitä yhdestä pollista, ettei suomella mene hyvin ja suomi oli saanut pisteitä käytänössä joka maalta ja oli laitettu ihan top kolmoseenkin. Vissiin unohtunut millanen tilanne suomella ennen aina oli :D
Umk on varmasti jo ylittänyt budjettinsa, koska kaiken on pitänyt olla parasta A-luokkaa ja suureellista.
Mitä hittoa. Tajustin vasta nyt, että viisut on tyyliin parin viikon päästä jo! Tuleeko ensimmäiset harkkaklipitkin jo ens viikolla??? En malta oottaa! Sen jälkeen yleensä oddseissakin alkaa tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti eilen kun joku sanoi siitä yhdestä pollista, ettei suomella mene hyvin ja suomi oli saanut pisteitä käytänössä joka maalta ja oli laitettu ihan top kolmoseenkin. Vissiin unohtunut millanen tilanne suomella ennen aina oli :D
Mä oon tarpeeksi vanha muistaan, että Suomi on aina ollut "ennakkosuosikki". Joku v-un Funkykarkurit tai mikä lienee on varma voittaja. Tai sitten ei. Krista Siegfriedsille kai varattiin jo Kauppatori valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa. Tajustin vasta nyt, että viisut on tyyliin parin viikon päästä jo! Tuleeko ensimmäiset harkkaklipitkin jo ens viikolla??? En malta oottaa! Sen jälkeen yleensä oddseissakin alkaa tapahtumaan.
Media ei pääse harjoituksia seuraamaan. EIkä niitä ole kyllä aikaisemminkaan missään näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee ja kuulee vain sen mitä katsojatkin. Vähän ikävää kyllä, mutta uskon, että onnistuu silti ihan hyvin välittämään tunnelman.
Mulla on myös täysi luotto siihen, että Mikko onnistuu hyvin viisulähtetyksessä siitäkin huolimatta, ettei pääse paikalle. Hän on tähänkin asti hoitanut hommansa erinomaisesti ja Mikon juonnot ovat itselleni yksi tärkeä osa viisuja.
Silti kyllä tulee vähän mieleen, että kuinka isot säästöt tälläkin nyt sitten saavutettiin? Kun Mikko oli paikan päällä hän pystyi kuvaamaan niitä oikeita yleisöreaktioita siitä huolimatta millainen äänimatto lähetyksen päälle ajettiin.
13. päivä on eka semi joten joo ekat harkkaklipit tulee jo ens viikolla! En malta odottaa erikan pätkää. Viimeksi irlanti putsasi pöydän, saa nähdä kuka tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös täysi luotto siihen, että Mikko onnistuu hyvin viisulähtetyksessä siitäkin huolimatta, ettei pääse paikalle. Hän on tähänkin asti hoitanut hommansa erinomaisesti ja Mikon juonnot ovat itselleni yksi tärkeä osa viisuja.
Silti kyllä tulee vähän mieleen, että kuinka isot säästöt tälläkin nyt sitten saavutettiin? Kun Mikko oli paikan päällä hän pystyi kuvaamaan niitä oikeita yleisöreaktioita siitä huolimatta millainen äänimatto lähetyksen päälle ajettiin.
Sitä vaan, että miksi selostaja lennätetään Sveitsiin avajaisviikonlopun viettoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä!
Säästöt on tässä niin minimaaliset, että tuntuu jo vähän typerältä. Menisi nyt edes finaaliin. :/
Kaikilla on elämässään jaksoja, jolloin on isojakin ongelmia ja ollaa syvissä vesissä.
Kaikki eivät sellaisellakaan hetkellä kuitenkaan kerää täällä sääliä tai ärhentele muille.
On hyvä käsitellä tunteensa muualla kuin tässä keskustelussa, ettei tule silloin loukanneeksi muita tai levitelleeksi valheita tms.