Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
9881/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurovision poll voi äänestää omaa maata. Viisukuppilasa hihkuvat riemusta, että Erikalle annettava lisää ääniä. Ovat ne onnettomia🤣, kuvittelevat, että poll auttaa Erikaa toukokuussa. ODDS on eri juttu. Minäkin veikkaan, että kysymällä on suomalainen liittymä.

Ei voi äänestää omaa maata siinä, puhut pötyä.

Vierailija
9882/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse annan aika paljon arvoa vedonlyönneille. Joskus osuvat oikeaan joskus eivät.

Itse en yhtään, enkä äänestä ketään sen perusteella tai no viime vuonna annoin kyllä Nemolle, ettei Baby Lasagna voita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9883/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo oddsitkin veikkauksia. Mutta joskus ovat silti paikkansa pitäneet. Joskus eivät. Ja kyllähän sinne tulee niitä vedonlyöntejä lisää.

Vierailija
9884/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse annan aika paljon arvoa vedonlyönneille. Joskus osuvat oikeaan joskus eivät.

Itse en yhtään, enkä äänestä ketään sen perusteella tai no viime vuonna annoin kyllä Nemolle, ettei Baby Lasagna voita.

Itse en äänestä ketään enkä ole koskaan äänestänyt. En edes tiedä pystyykö mun puhelimilla äänestää. Töllään vaan vedonlyöntejä ja toivon parasta. Ellei sitten netin kautta pysty äänestää. En yhtään tiedä mitä rajoituksia näissä puhelimissa on kun on tuotu iskän työmaalta. Kun olisivat muuten menneet kaatopaikalle täysin toimivat puhelimet.

Vierailija
9885/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby Lasagna oli kyllä vallan ihastuttava viime vuonna. Rakastin sitä ja biisiä. Mutta tekikin käärijät ja tuli toiseksi. Mua ei haitannut että oli ottanut vaikutteita Käärijästä.

Vierailija
9886/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö muuten netin kautta äänestää? Ja onko siinä mitään rajoitusta montako kertaa saa äänestää? Hylkääkö äänet jos sama ihminen äänestää useasti?

Vierailija
9887/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baby Lasagna oli kyllä vallan ihastuttava viime vuonna. Rakastin sitä ja biisiä. Mutta tekikin käärijät ja tuli toiseksi. Mua ei haitannut että oli ottanut vaikutteita Käärijästä.

Mitä vaikutteita oli ottanut nimenomaan Käärijästä? Marko P oli soittanut noin 10 vuotta kitaraa eri bändeissä ennen euroviisuja mm Saksassa.

Vierailija
9888/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo oddsitkin veikkauksia. Mutta joskus ovat silti paikkansa pitäneet. Joskus eivät. Ja kyllähän sinne tulee niitä vedonlyöntejä lisää.

Omituisinta oli Käärijän osallistuessa, kun Käärijä-huuma vaan kasvoi kasvamistaan ja alkoi olla itsestään selvää, että yleisö rakastaa Käärijää ja haluaa hänet voittajaksi, niin samaan aikaan ne olikin Loreenin eikä Käärijän ennusteet Euroviisuvoittoon, jotka nousivat. Ihan kuin vedonlyöntifirmat olisi saaneet jotain vihiä siitä, että Loreen keplotellaan raatien avulla voittajaksi, kuten kävikin.

Vierailija
9889/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby Lasagna on lauantaina Suomessa!

Vierailija
9890/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaikutteita oli ottanut nimenomaan Käärijästä? Marko P oli soittanut noin 10 vuotta kitaraa eri bändeissä ennen euroviisuja mm Saksassa.

Iltalehdissä oli siitä että mukamas matki Käärijää. Se oli lähinnä iltalehtien mielipide.

Vierailija
9891/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituisinta oli Käärijän osallistuessa, kun Käärijä-huuma vaan kasvoi kasvamistaan ja alkoi olla itsestään selvää, että yleisö rakastaa Käärijää ja haluaa hänet voittajaksi, niin samaan aikaan ne olikin Loreenin eikä Käärijän ennusteet Euroviisuvoittoon, jotka nousivat. Ihan kuin vedonlyöntifirmat olisi saaneet jotain vihiä siitä, että Loreen keplotellaan raatien avulla voittajaksi, kuten kävikin.

Kiitos nuorten fanityttöjen ja tietysti Käärijän itsensä. Mutta tuosta on nyt jo kaksi vuotta aikaa eikä liity tähän vuoteen enää mitenkään. Joko KAJn miehille on aloitettu shippaukset?

Vierailija
9892/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai

Vierailija
9893/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai

Aina parempi, meinaan ostaa lipun jos jostain vielä saa.

Vierailija
9894/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdissä oli siitä että mukamas matki Käärijää. Se oli lähinnä iltalehtien mielipide.

Joo ja fanaattisten K fanien, jotka ei voi sietää BL ää.

Vierailija
9895/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan selkeästi matki ja lavasteissa/valoissa myös, itse en senkään takia tykännyt ja se Käärijän vatsalle irvailu juttu myöskin, jonka sitten kyllä poisti, eikös tää myös haukkunut joitain muita kilpailijoita ainakin Bambia muistaakseni jossain jälkimainingeissa, olen kyllä jo unohtanut miten tää meni.

Vierailija
9896/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai

Aina parempi, meinaan ostaa lipun jos jostain vielä saa.

On niitä vielä, ainakin eilen katselin, että pitäiskö huvikseen mennä, mikään fani en kyllä ole.

Vierailija
9897/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan selkeästi matki ja lavasteissa/valoissa myös, itse en senkään takia tykännyt ja se Käärijän vatsalle irvailu juttu myöskin, jonka sitten kyllä poisti, eikös tää myös haukkunut joitain muita kilpailijoita ainakin Bambia muistaakseni jossain jälkimainingeissa, olen kyllä jo unohtanut miten tää men

Käärijällä on joku sairaus minkä takia se maha on sellainen kuin on. Tosin en edes tiennyt tuollaisesta irvailusta mitään.

Vierailija
9898/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö muuten netin kautta äänestää? Ja onko siinä mitään rajoitusta montako kertaa saa äänestää? Hylkääkö äänet jos sama ihminen äänestää useasti?

Tarkoitatko nyt itse Euroviisuissa äänestämistä vai jotain muuta?

Viisuissa äänestetään sovelluksen avulla tai soittamalla/tekstarilla. Sovelluksestakin ääni menee kuitenkin puhelinliittymän kautta ja on maksullinen. Yhdestä liittymästä voi äänestää 20 kertaa ja sen perusteella katsotaan mistä maasta äänestää, eli sen maan esitystä ei voi valita. Jos äänestää yli 20 kertaa, rahat menee mutta ääniä ei lasketa, rahoja ei myöskään saa takaisin.

Vierailija
9899/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan selkeästi matki ja lavasteissa/valoissa myös, itse en senkään takia tykännyt ja se Käärijän vatsalle irvailu juttu myöskin, jonka sitten kyllä poisti, eikös tää myös haukkunut joitain muita kilpailijoita ainakin Bambia muistaakseni jossain jälkimainingeissa, olen kyllä jo unohtanut miten tää men

Joo mä pidän tätä tyyppiä epämiellyttävänä (samoin kuin Joostia) mutta kumman moni aivan syö hänen kädestään. On kuulemma niin herkkä ja ihana ja komea ja vaikka mitä. No mielipiteet on henkilökohtaisia mutta mulla selkäpii varoittaa jostain negatiivisesta fiiliksestä. Ja nuo mitä mainitsit vaikuttaa tietty myös.

Vierailija
9900/26028 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko nyt itse Euroviisuissa äänestämistä vai jotain muuta?

Viisuissa äänestetään sovelluksen avulla tai soittamalla/tekstarilla. Sovelluksestakin ääni menee kuitenkin puhelinliittymän kautta ja on maksullinen. Yhdestä liittymästä voi äänestää 20 kertaa ja sen perusteella katsotaan mistä maasta äänestää, eli sen maan esitystä ei voi valita. Jos äänestää yli 20 kertaa, rahat menee mutta ääniä ei lasketa, rahoja ei myöskään saa takaisin.

No euroviisuissa äänestämistä. Tai semifinaaleissa. Toi kuulostaa vaikealta.

Ketju on lukittu.