Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Ei kyllästy, nyt on kuunneltu bastua niin että erika taas vaihteeksi kuulostaa tosi hyvältä.
Ruotsin melobifestivalenissa ei ollut erityisen hyvä taso. Siksi varmaan Vöyrin pojat voitti. Oli kuitenkin erottuva kappale hyvällä tavalla. Uskon että pärjäävät Baselissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs me ensi vuonna sinne lähetetään? Näin vuosi etuajassa. Ketäs te haluaisitte nähdä umk:ssa? Ihan näin mielenkiinnosta.
Haluaisin että joku uusi nimi yllättäisi. Toisaalta toivon, että lähetettäisiin suoraan Bess sinne, niin olisi sitten alta pois. En jaksa yhtään, jos jonain vuonna on taas ihan kurabiisejä ja sitten Bess siellä mukana.
Anteeksi näin dissaava viesti, mutta Suomessa olisi varmasti jotain raikasta musiikkia. En minä KAJ:stakaan tiennyt mitään! No, Ruotsi älysi pyytää heidät. Uskon, että olisi paljonkin hyviä esiintyjiä.
Itse en lähettäisi Bessiä. Mutta ne on makuasioita. Niin se on onni että Ruotsi ymmärsi pyytää KAJN. Vaikea sanoa olisivatko pärjänneet umk:ssa. Joku yllättävä duo voisi myös o
No se on totta. Kolmas kerta toden sanoo. Vai oliko se toinen.
Erika voi tulla kympin sakkiin mutta uskon et Kaj pärjää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs me ensi vuonna sinne lähetetään? Näin vuosi etuajassa. Ketäs te haluaisitte nähdä umk:ssa? Ihan näin mielenkiinnosta.
Oon aatellut tota Månsia.
Suomen umk:hon?
Juu, Uuden Månsin Kilpailu.
: D
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, en voi sille mitään, mutta bara badu bastu on suosikkini. En edes tiedä miksi, mikä siinä koukuttaa. Biisihän on täysin järjetön sanoituksineen ja varsinkin Ruotsin edustajaksi. 🤭
Mulle on ihan sama mitä siinä lauletaan (no saunomisesta ja rentoutumisesta), mutta sen mukaansatempaava hyväntuulinen melodia ja mieskuoromainen loistava yhteislaulu todella hyvänkuuloisilla äänillä (ihan kuin yhdestä suusta) hassuun koreografiaan yhdistettynä vei mukaansa. Samaa on sanoneet tolkuttoman monet reaktiovideoita tehneet ulkomaalaiset eri maista.
Vierailija kirjoitti:
Näille väsyneille Umk-jutuille on omakin ketju.
Väsyneille umk jutuille? Ei herran jumala sentään tarvitse hyökätä kimppuun! Minähän vain esitin kysymyksen että millaisia osallistujia umk:ssa haluttaisiin nähdä! En mene umk ketjuun sen takia jotta voin tuon kyseisen kysymyksen esittää! Mielestäni umk ja euroviisut liittyy oleellisesti toisiinsa. Näin ollen kysymykseni liittyi aiheeseen ja oli hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama miten Kaj pärjää, eihän ne edusta Suomea.
Herran jumala sentään! Miten ette lämpene Joelille? En vain ymmärrä!
Vierailija kirjoitti:
Harmillista, kun UMK niin alkuvuodesta, nyt jo Erikaa fanittaneilla kyllästymistä biisiin, mikä on vaarana, kun kappale niin hyvä, että sitä luukuttaa kerta toisensa jälkeen. Kilpailu voisi olla vasta joskus maaliskuun puolessa välissä.
Hyvä biisi kestää kyllä luukuttamista. Siitä olen samaa mieltä, että UMK voisi olla vähän myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt samoja uudestaan hei.
Kun näkee miten täällä alapeukutetaan ihan asiallista mielipidettä, jossa ei haukuta ketään, niin eipä se kerro kovin hyvää tämän palstan tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinno.... Ei sitten. Pah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minulle ole ihan sama, koska KAJ on tänä vuonna suosikkini. Etkö itse koskaan kannata ketään muuta kuin Suomea? Et äänestä koskaan semeissä tai finaalissa ketään?
Måns feat pertti kurikan nimipäivät sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on joka tapauksessa suomalaisia ja heidän menestymistään seurataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Måns!!
Vierailija kirjoitti:
Näille väsyneille Umk-jutuille on omakin ketju.
Mutta näille freeseille UMK-jutuille ei ole, joten siksi niistä pitää voida keskustella täällä.
Tiiän että ukot on suomalaisia, mutta tuota BBBta on hankala kuvitella suomi-lyriikoilla. Ruotsi sopii tohon vähän keinuvaan rytmiikn paremmin, suomi on tosi 'suora' kieli ("rank-ka viik-ko ja pal-jon pit-kii päi-vii ta-kan").
Harmillista, kun UMK niin alkuvuodesta, nyt jo Erikaa fanittaneilla kyllästymistä biisiin, mikä on vaarana, kun kappale niin hyvä, että sitä luukuttaa kerta toisensa jälkeen. Kilpailu voisi olla vasta joskus maaliskuun puolessa välissä.