Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän hinku Ranskalla on laittaa aina naiset laulamaan yläilmoihin kuten eilisessä esityksessä. Myös La Zarra keikkui jossain ylhäällä aikanaan.
Perinteinen ranskalaisnaisten laululintus- ja enkelparvi liihottelee jälleen euroviisulavalla?
Kuinka monta ranskalaista nykynaislaulajaa pystyt luettelemaan heti pyydettäessä?!
Miksi sinua kiinnostaa jonkun anonyymin tietämiset? En salamannopeasti yhtäkään. Kuuntelen usein ranskalaista musiikkia, vaikka en osaa kieltä.
Ei kiinnosta yhtään, mutta tuollaiset yleistävät heitot ärsyttävät, koska niissä harvemmin on edes faktapohjaa. Perinteinen ranskalainen laululintunen, eli mikä?
Olet kyllä huvittava. Kauhea tarve päteä. Kaikki muut täällä kyllä tajusi, mitä tarkoittaa perinteinen ranskalainen laululintunen.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista biisiä olekaan josta tykkäisivät ihan kaikki, joten varmasti KAJ saa myös negatiivista kommenttia. Turha niihin kuitenkaan on jäädä jumittamaan. Eurovisionworldissa keikkuu kakkosena heti Itävallan jälkeen ja ei se sinne pelkästään suomalaisten äänillä ole päässyt.
Villi veikkaus: siellä on paljon suomalaisten ääniä. Muistaakseni tässäkin ketjussa mainostettiin, kuinka pitää mennä antamaan Eurovisionworldin sivuille tähtiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän hinku Ranskalla on laittaa aina naiset laulamaan yläilmoihin kuten eilisessä esityksessä. Myös La Zarra keikkui jossain ylhäällä aikanaan.
Perinteinen ranskalaisnaisten laululintus- ja enkelparvi liihottelee jälleen euroviisulavalla?
Kuinka monta ranskalaista nykynaislaulajaa pystyt luettelemaan heti pyydettäessä?!
Miksi sinua kiinnostaa jonkun anonyymin tietämiset? En salamannopeasti yhtäkään. Kuuntelen usein ranskalaista musiikkia, vaikka en osaa kieltä.
Ei kiinnosta yhtään, mutta tuollaiset yleistävät heitot ärsyttävät, koska niissä harvemmin on edes faktapohjaa. Perinteinen ranskalainen laululintunen, eli mikä?
Ymmärsit väärin koko kommentin. Toistin vähän löylyä lisäten sitä, mitä ensimmäisessä sanottiin ja se oli minusta hauska ajatus. Faktaa siinä ei ollut tarkoituskaan olla.
Kaj on kaikista Paras - kerrankin toivon sydämestäni Ruotsin voittavan viisut 2025
Kyllä minäkin kommentoin eilen sitä Erikan mikrofonia. Mutta sentään kommentoin luonnollisesti. Enkä ns räävittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika tarvitsee ulkomaalaiset fanit. En usko silti, että monikaan äänestää. Kaj on koko perheen musiikkia. Erika ei.
Mitä ensimmäinen lause tarkoittaa? Mikä kappale ei euroviisuissa tarvitse ulkomaalaisia faneja menestyäkseen?
Siis ettei suomalaiset häntä voi äänestää. Eli turha kisata suomalaisten suosiosta KAJ.n kanssa, pitäisi olla huolissaan ulkomaalaisista, jotka fanittavat KAJ.ta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Overhyped entry just because it represents Sweden." Näitä kommentteja näkee eri yhteyksissä nyt paljon.
Olen nähnyt pari kertaa, mutta se ei ole mitään verrattuna siihen valtavaan suosioon, mitä he nauttii.
Eilenkin kun odottelin sitä Ranskan esitystä, niin chatti vilisi siinä, niin ettei sitä ehtinyt lukea. Helposti silmä silti erotti sieltä 1-2-3 sauna tai Bara bada bastu liekkiemojilla (mulla ei emojit toimi, sori).
Samoin Instagramin viisufanien tilit on täynnä KAJ:n fanitusta. Siis ne tilit, jotka ei ole mitään wiwibloggseja vaan ei-ammatillisia.
Itse asiassa kielteisiä kommentteja on alkanut ilmestyä todella paljon. Bastua pidetään lastenlauluna ja verrataan Diggi Loohon.
Tuo on ruotsa
Juurikin lapsiperheet ovat näitä äänestäjiä. Lordin voitonkin ruotsalaiset selitti, että lapset äänesti.
Nuo lastenlaulu väittämät ovat selvästi saman henkilön kirjoittelemia, en minäkään ole tuollaisia huomannut, paria kappaletta enempää. Jollakin selvästi on alkanut menemään hermoihin KAJn saama suosio.
Ei pidä paikkaansa. Ole hyvä lähde vaikkapa kävelylle. Lopeta jankuttaminen. Mä olen seurannut KAJ kommentointia eri maissa ja kyllä KAJ n suosio on vahvaa.
Vierailija kirjoitti:
"Overhyped entry just because it represents Sweden." Näitä kommentteja näkee eri yhteyksissä nyt paljon.
Israelin propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelin propagandaa.
Tääkin nyt vielä! Miksi just Israelin propagandaa? Aiemmin kyseessä olivat Månsin pettyneet fanit. Se on selvää, että kielenkäyttö ja kommentointi kovenee kun viisut lähenee.
Minäkin kysyisin. Mitä tämä KAJ ei pärjää-jankuttaja kuvittelee hyötyvänsä? Lyhytkin kierros mediassa sekä somessa ja huomaa KAJ'n olevan suosiossa Euroopasta Usaahan, Usasta Aasiaan ja edelleen Australiaan. ( Odotan mielenkiinnolla Voyagerin mielipdettä.) Et sinä saa KAJ'n suosiota laskemaan vaikka höpöttäisit kuinka. KAJ on 100% finaaliin menijä, pidetään jopa 100% 2025 Euroviisuvoittajaehdokkaana, joita siis tällä hetkellä näyttää olevan 4 kpl.
Ketään ei kiinnosta Vikmanin biisi, mutta onneksi Bara bada bastu porskuttaa. Hype on ihan samanlainen kuin Käärijän aikaan. Tehdään covereita ja kaikki ovat ihan sekaisin biisistä.
Hyvä Suomi!
Kuuluu ihmisyyteen, kun huomataan että esim. KAJn suosio on hyvin vahva sille ilmaantuu myös vastavoima joka kärjistetyin kommentein koettaa saada äänensä kuuluviin. Kaivetaan kaikki yksittäiset mollauskommentit ja yleistetään ne sitten omissa kommenteissa. Niinhän se Käärijänkin kanssa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen kun ne ovat. Melankolista, nahtipontista, nättiä. Mylene Farmer ainut nainen siellä joka ei ole tallattuja polkuja kulkenut.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kysyisin. Mitä tämä KAJ ei pärjää-jankuttaja kuvittelee hyötyvänsä? Lyhytkin kierros mediassa sekä somessa ja huomaa KAJ'n olevan suosiossa Euroopasta Usaahan, Usasta Aasiaan ja edelleen Australiaan. ( Odotan mielenkiinnolla Voyagerin mielipdettä.) Et sinä saa KAJ'n suosiota laskemaan vaikka höpöttäisit kuinka. KAJ on 100% finaaliin menijä, pidetään jopa 100% 2025 Euroviisuvoittajaehdokkaana, joita siis tällä hetkellä näyttää olevan 4 kpl.
Kukaan ei ole väittänyt, ettei KAJ nauti suurta suosiota. Siksi olin ja olen vieläkin aika hämmästynyt Wiwibloggsin verkkosivujen keskustelun sävystä. Tietysti siellä KAJta kehutaankin kririikin keskellä. Parempi kun haukutaan siellä eikä mennä vaikka poikien instaan urputtamaan.
Mikä on teidän top 3 euroviisuissa tänä vuonna. Tähän pystyy vastata koska mielipide kyssäri.
Mun on:
Sweden.
Belgium.
Netherlands.
Vaikka liveversioita vai mitä onkaan ei ole vielä nähty niin mun ennakkoarvio on että Itävalta voittaa raatiäänet. Ja Ruotsi yleisöäänet. Mutta joku sanoi että voi jakaantua useiden kilpailijoiden kesken. Kyllä noinkin voi käydä.
Mun Top 3 on Australia, Liettua, Suomi. Ihan vaan sen perusteella millaista musiikkia ylipäätään kuuntelen. Onneksi voin äänestää kaikkia kolmea semifinaalissa :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt, ettei KAJ nauti suurta suosiota. Siksi olin ja olen vieläkin aika hämmästynyt Wiwibloggsin verkkosivujen keskustelun sävystä. Tietysti siellä KAJta kehutaankin kririikin keskellä. Parempi kun haukutaan siellä eikä mennä vaikka poikien instaan urputtamaan.
Kertoo paljon sivujen ylläpitäjistä, että haukkuminen sallitaan.
Ei sellaista biisiä olekaan josta tykkäisivät ihan kaikki, joten varmasti KAJ saa myös negatiivista kommenttia. Turha niihin kuitenkaan on jäädä jumittamaan. Eurovisionworldissa keikkuu kakkosena heti Itävallan jälkeen ja ei se sinne pelkästään suomalaisten äänillä ole päässyt.