Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
861/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nyt tuon Tommi Cashin ja mielestäni se oli ihan kelpo esitys. Viron kelpaa lähteä tällä kisoihin ja viisut tarvitsevat aina yhden tällaisen esiintyjän.

Olen muutenkin tykännyt Viron esityksistä parina viime vuonna. 2023 upeaääninen Alika oli hyvä, mutta tuollaiset biisit ja esitykset nyt vaan jäävät nykyviisuissa jalkoihin. Viime vuoden biisistä tykkäsin ihan älyttömästi ja se kuuluu edelleen soittolistoilleni.

Alika oli balladiksi tosi kiva. Mun yksi lemppari koko viisuhistorian biisi on virolta: Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday! Kuuntelen sitä vieläkin välillä :D

Ai hitsi, kiitos kun muistutit tästä helmestä!

En usko, että Tommy vie Viron voittoon, mutta olisipa kiva nähdä Viro vihdoin viisuvoittajana.

Viro on jo voittanut kerran. Nyt olisi Liettuan, Bosnian, Armenian, Islannin, Georgian vuoro. Islannin tai Liettuan vuosi olisi ollut 2020, mutta silloinhan kisat peruttiin koronan takia.

Vierailija
862/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nyt tuon Tommi Cashin ja mielestäni se oli ihan kelpo esitys. Viron kelpaa lähteä tällä kisoihin ja viisut tarvitsevat aina yhden tällaisen esiintyjän.

Olen muutenkin tykännyt Viron esityksistä parina viime vuonna. 2023 upeaääninen Alika oli hyvä, mutta tuollaiset biisit ja esitykset nyt vaan jäävät nykyviisuissa jalkoihin. Viime vuoden biisistä tykkäsin ihan älyttömästi ja se kuuluu edelleen soittolistoilleni.

Alika oli balladiksi tosi kiva. Mun yksi lemppari koko viisuhistorian biisi on virolta: Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday! Kuuntelen sitä vieläkin välillä :D

En usko, että Tommy vie Viron voittoon, mutta olisipa kiva nähdä Viro vihdoin viisuvoittaj

Suomi voittaa tänä vuonna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni redditissä tykkää liettuasta. Mun pitää vielä kuunnella biisiä että pääsen siihen kiinni.

Vierailija
864/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni redditissä tykkää liettuasta. Mun pitää vielä kuunnella biisiä että pääsen siihen kiinni.

Ja huomasin myös, että malta on yllättävän monen vikoilla sijoilla.

Vierailija
865/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja huomasin myös, että malta on yllättävän monen vikoilla sijoilla.

Suomi on monen ykkösenä!! wuhuu. ns viralliset tulokset tulee parin päivän päästä. Suomi oli viime viikolla (kun oli vasta n. 10 biisiä) toisena. Nyt biisejä on 17.

Vierailija
866/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Tommy vie Viron voittoon, mutta olisipa kiva nähdä Viro vihdoin viisuvoittajana.

Äh, vihdoin _taas_ viisuvoittajana, piti kirjoittaa. 

Everybody oli itselleni niin meh-biisi, että olisi kiva saada sinne joku mieleenpainuva voittaja. Vuosi 2001 oli muistaakseni muutenkin aika mitään sanomaton viisuvuosi. En edes muista toiseksi tullutta, vaikka usein se jää voittajaa paremmin mieleen.

Vierailija
867/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi liettua kuulostaa enemmän reddit kuplalta. Niitä on aina, tulee mieleen esim latvia 2023. Onko täällä joku tykästynyt liettuaan?

Vierailija
868/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Liettua on mielenkiintoinen ja erottuu tällä hetkellä ainakin vielä joukosta. Liettuassa ollaan usein rohkeita ja uskalletaan lähettää erilaisia esityksiä. Mutta ei ole tällä hetkellä mun suosikkeja kuitenkaan enkä ehkä äänestäisi tuota kappaletta. 

Vierailija
869/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mikään taho voisi sponsoroida Erikalle paremmin istuvaa ja räätälöityä esiintymisasua ulkomaita varten, jotain enemmän siistiä mutta sensuellia "Madonna-tyyliä", sillä tämä on aivan järkyttävä kun tekee yläosastaan kaulattoman ja tanakan tankkimaisen, ja takapuolestaan litteän ja roikkuvan surkastuneen keski-ikäisen miehen takapuolen näköisen, eli huonosti ja ilmeisen huolettomasti kyhätty asu ei imartele häntä mistään kohtaa!

https://img.ilcdn.fi/oRRK1gyFxlU1wfCVJrPtnKWvitg=/full-fit-in/920x0/img…

https://img.ilcdn.fi/cNkpJotiybhl2mRZmhbVebIy2kc=/full-fit-in/920x0/img…

Ulkomaiden media ja asukit saa tuosta kuitenkin naurun aihetta, ja ottaa vielä huonommissa kuvakulmissa vastaavat kuvat.

Vierailija
870/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaiset on kivoja ihmisiä, ei ole suhun tarttunut 10 vuoden aikana?

Vierailija
871/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut täällä Norjassa kohta 10 vuotta, ja minusta on edistyksellistä että Suomi ei enää ole niin ikärasistinen maa kuin mitä aiemmin, kun lähetetään viiskymppinen laulajanainen edustamaan! Pelkästään siitä pisteitä.

Asunsa olisi toki voinut olla hieman paremmalla maulla tehty, koska näytti pilailukaupasta ostetulta halloween noita teema-asulta. Ainakin täällä tuollaisia kiiltopintaisia haalareita näkee syksyllä halloween juhliin menijöillä.

Hva har det å gjøre med at du har bodd i Norge i ti år?

Når jeg ikke har fulgt finsk musikk eller artister, og jeg ikke har vært i Finland på 6 år.

Vierailija
872/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole seurannut suomalaista musiikkia eikä käynyt vuosiin Suomessa, niin mistä noista artisteista tietäisi ja jos ei seuraa tangokilpailuja ja muita television laulukilpailuja missä ei taida enää olla yläikärajaa.

Vierailija
873/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on Bbw older osastoa niin lateksiasu häiritsee. Liian löysä siihen. Saisipa itsensä kuntoon viisuuhin! 

Vierailija
874/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin! Lähdin itse Norjaan töihin 10 vuotta sitten kun Suomessa oltiin ikärasistisia minua kohtaan, kun Norjasta tarjottiin töitä. Menikö pointti ohi? Ihmettelin miten Suomessa tapahtunut edistystä tänä aikana että lähettävät keski-ikäisen naisen kilpailemaan, mikä oli minusta hyvä asia! Heti minua alettiin haukkua! Ollaanpa siellä Suomessa vihaisia ja herkkänahkaisia nykyään.

Vierailija
875/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut täällä Norjassa kohta 10 vuotta, ja minusta on edistyksellistä että Suomi ei enää ole niin ikärasistinen maa kuin mitä aiemmin, kun lähetetään viiskymppinen laulajanainen edustamaan! Pelkästään siitä pisteitä.

Asunsa olisi toki voinut olla hieman paremmalla maulla tehty, koska näytti pilailukaupasta ostetulta halloween noita teema-asulta. Ainakin täällä tuollaisia kiiltopintaisia haalareita näkee syksyllä halloween juhliin menijöillä.

Hva har det å gjøre med at du har bodd i Norge i ti år?

Når jeg ikke har fulgt finsk musikk eller artister, og jeg ikke har vært i Finland på 6 år.

Det beste tidspunktet for å følge med, er basert på innleggene dine. 

Jeg er halvt norsk og jeg støtter Er

er halvet telaketjulesbo o halvit vihervassari muija?

Vierailija
876/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomi voittaisi tänä vuonna niin sittenhän se olisi ihan selvä esimerkki siitä, että viisut voi ostaa. Ja että Suomi on ostanut viisut niinkuin Ruotsikin.

Se, että ensivuonna on 20v Lordin voitosta ja että Suomi yllättäen jollain medicore kappaleella voittaa viisut on aikamoinen "yhteensattuma", varsinkin kun Ruotsi toissavuonna voitti just Abban kymmenvuosijuhlan ajaksi euroviisut kanssa. Mahdollisuus tuohon yhteensattumaan matemaattisesti on alle 1%. Tarkoittaa siis sitä, että maksettu koko juttu.

Mutta toivottavasti Suomi EI voita. Niin kauan kun Ukrainassa ja Israeli-Palsetiinasodat on meneillä, niin Euroviisut on tosi iso riski turvallisuuden kannalta. Tästä syystä en usko, että mikään pieni maa (ainakaan Venäjän tai Israelin lähellä) voittaa kisoja vähään aikaan.

Vierailija
877/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on Bbw older osastoa niin lateksiasu häiritsee. Liian löysä siihen. Saisipa itsensä kuntoon viisuuhin! 

Saisiko jostain sellaiset ihon väriset sukkahousut joihin on sisään rakennettu ihon väriset pyllytoppaukset? Ne voisi toimia. Kun pyllyt on muotia, ei enää mitkään Kardashians kokoiset mutta pystyt ja pyöreät :)

Vierailija
878/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoisin viisuja Israelin vuoksi. Just saying.

Vierailija
879/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Du høres ulykkelig ut :( 

Painu nyt V täältä ton sun google translatorin kanssa, ihmeen vihainen vänkääjä ja palstariehuja trolli. Mitä saat palkaksi Erikalta tosta sun joka kielellä googlr translator räksyttämisestä? Haistella innoissas sen kumipuvun hikisiä haaroja?

Vierailija
880/26028 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kysyä vinkkejä Puolan Justiinalta, joka on viisikymppisenäkin näyttävä ilmestys lateksissa. Toki Erika on "huomiotaherättävä" omalla tavallaan.

Ketju on lukittu.