Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Sain juuri tietää että Nebulossan persetanssija iosu martinez duunaa only fansia oman veljensä kanssa(!) 💀 Johonkin minäkin rajan vedän.
Rietas gay
Katsoin nyt tuon Tommi Cashin ja mielestäni se oli ihan kelpo esitys. Viron kelpaa lähteä tällä kisoihin ja viisut tarvitsevat aina yhden tällaisen esiintyjän.
Olen muutenkin tykännyt Viron esityksistä parina viime vuonna. 2023 upeaääninen Alika oli hyvä, mutta tuollaiset biisit ja esitykset nyt vaan jäävät nykyviisuissa jalkoihin. Viime vuoden biisistä tykkäsin ihan älyttömästi ja se kuuluu edelleen soittolistoilleni.
Israel on hyväksytty Euroviisuihin mukaan. Noniin, nyt alkaa se paskaralli
Vierailija kirjoitti:
Sain juuri tietää että Nebulossan persetanssija iosu martinez duunaa only fansia oman veljensä kanssa(!) 💀 Johonkin minäkin rajan vedän.
Rietas gay
No mikä sun mieles tossa pahoitti?
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay
Sanokaa mitä sanotte, mutta Nebulossa oli paras viime vuonna.
Mä tykkäsin kans Espanjasta eniten.
Vierailija kirjoitti: Israel on hyväksytty Euroviisuihin mukaan. Noniin, nyt alkaa se paskaralli
Eipä tämä varmaan kenellekään tule yllätyksenä sen jälkeen, kun Morocconoil lähti tämänkin vuoden pääsponsoriksi.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin nyt tuon Tommi Cashin ja mielestäni se oli ihan kelpo esitys. Viron kelpaa lähteä tällä kisoihin ja viisut tarvitsevat aina yhden tällaisen esiintyjän.
Olen muutenkin tykännyt Viron esityksistä parina viime vuonna. 2023 upeaääninen Alika oli hyvä, mutta tuollaiset biisit ja esitykset nyt vaan jäävät nykyviisuissa jalkoihin. Viime vuoden biisistä tykkäsin ihan älyttömästi ja se kuuluu edelleen soittolistoilleni.
Alika oli balladiksi tosi kiva. Mun yksi lemppari koko viisuhistorian biisi on virolta: Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday! Kuuntelen sitä vieläkin välillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay
Inhottavaa inhestiä. Mitään varsinaista ei käsittääkseni tapahdu mutta poseerataan ilkosillaan vihjailevaan sävyyn, mutta silti. Kyynistäkin.
Rietas gay
No et sä sit kovin rietas olekaan, taidat olla aika herkkis gay?
Virolla on ollut ailahtelevia tuloksia viimisen kymmenen vuoden aikana, 20., 8., 13., ei finaaliin, 20., 8., ei finaaliin, ei finaaliin, 7. On noi kuitenkin paremmat tulokset kun suomella ? suomi on ollut 2. ja 6. ja muuten ei finaaliin tai viimisillä sijoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rietas gay
Inhottavaa inhestiä. Mitään varsinaista ei käsittääkseni tapahdu mutta poseerataan ilkosillaan vihjailevaan sävyyn, mutta silti. Kyynistäkin.
Rietas gay
Ei kannata pahoittaa mieltänsä vaan varmuuden vuoksi, jollei edes tiedä mitä on tulossa. Voi jäädä paljosta paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alika oli balladiksi tosi kiva. Mun yksi lemppari koko viisuhistorian biisi on virolta: Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday! Kuuntelen sitä vieläkin välillä :D
Ai hitsi, kiitos kun muistutit tästä helmestä!
En usko, että Tommy vie Viron voittoon, mutta olisipa kiva nähdä Viro vihdoin viisuvoittajana.
Ei kannata pahoittaa mieltänsä vaan varmuuden vuoksi, jollei edes tiedä mitä on tulossa. Voi jäädä paljosta paitsi.
(komenttini jäi jotenkin oudosti tonne alle, mutta tämä sulle gay-man).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Tommy vie Viron voittoon, mutta olisipa kiva nähdä Viro vihdoin viisuvoittajana.
Toi on ihan 6/5!
No tommy ei todellakaan vie voittoa. Biisi on kamala. :D finaaliin pääsee. Onko muita vitsibiisejä edes tullut vielä?
Vierailija kirjoitti:
Virolla on ollut ailahtelevia tuloksia viimisen kymmenen vuoden aikana, 20., 8., 13., ei finaaliin, 20., 8., ei finaaliin, ei finaaliin, 7. On noi kuitenkin paremmat tulokset kun suomella ? suomi on ollut 2. ja 6. ja muuten ei finaaliin tai viimisillä sijoilla.
suomen sijat viim. 10 vuoden aikana: 19., 2., 21., 6., ei finaaliin, 25., ei finaaliin, ei finaaliin, ei finaaliin
Vierailija kirjoitti:
No tommy ei todellakaan vie voittoa. Biisi on kamala. :D finaaliin pääsee. Onko muita vitsibiisejä edes tullut vielä?
On Tommy, Erika ja Maltan laulaja. Eiköhän se 3 jo riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Tommy vie Viron voittoon, mutta olisipa kiva nähdä Viro vihdoin viisuvoittaj
Ei mun mielestä ole tullut. Varmaan aina vielä yksi vitsibiisi ehtii ilmoittautumaan mukaan ja sitten biisi tai pari siinä rajoilla olevaa. Niitä jotka ovat ihan oikeita, hyviä kappaleita, mutta myös huumorielementtiä mukana, kuten vaikka Kroatian kaksi viime edustusta.
Onko Kärde jo Reykjavikissä Hooran kanssa?
Olipa törkee kommentti, mutta mitäpä muuta sulta odottaa, taitaa paukut loppua?