Euroviisut 2025/ virallinen
Erika Viikman Suomen edustaja
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
San Marinon kappaleen videolla jo 9,2 milj. katselua.
Klups. Äkkiä luukuttaan kaj
San Marinon tykkäysten määrä on myös vähän eri luokkaa eli 74 000.
Sun san marinos on tunnettu fiilungin pelaaja. Kova hinku profiloitua viisumaana hinnalla millä hyvänsä. Ostettu tykkäyksiä ja katsontakertoja jostain Intiasta.
Yuval Raphaelin videot laitettiin 21 tuntia sitten sekä Israelin television että Escin youtube-kanaville jo molempia on nyt katsottu yli puoli miljoonaa kertaa. Oon jäänyt tähän lauluun jotenkin koukkuun. Tää nainen osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää jatkaa noita arviointeja myöhemmin.
Ei pysty kuunnella biisejä kun lataa puhelinta.
Vetää virrat nollille.
Ellei sitten tossa toisessa ole virtaa.
Innostava ja todella mielenkiintoinen panos keskusteluun. not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako täällä sanoa, että Itävalta on suosikki? Ei särje korvia, on ihanan mahtipontinen ja synkkä.
Mun suosikki myös Itävalta ja äänestän sitä semissä ja finaalissa, jos live onnistuu. Ihanaa kun tykkään kerrankin kaikkein "raatityrkyimmästä" kappaleesta. Täällä palstalla paljon haukuttu puola on mun listalla toisena :D mutta on monta muutakin hyvää onneksi.
Minun suosikki myös itävalta ja aion äänestää sitä mikäli live vaan on hyvä. Ainakin studioversio on upea.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksei KAj saisi myydä fanipaitoja?
No rules, vai mitä? Paidoissa ei saa olla mainintaa Bastusta. Vanhoja paitojaan voivat myydä.
Vierailija kirjoitti:
Yuval Raphaelin videot laitettiin 21 tuntia sitten sekä Israelin television että Escin youtube-kanaville jo molempia on nyt katsottu yli puoli miljoonaa kertaa. Oon jäänyt tähän lauluun jotenkin koukkuun. Tää nainen osaa laulaa.
Haukotus. Israt fuskaavat ja ostavat propaganda muijalleen katsontakertoja. Tai sitten on diktatuurissa ihan käsketty tekemään niin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksei KAj saisi myydä fanipaitoja?
Saa, mutta ei saa 30 päivään Melloista myydä fanituotteita, joissa viittaus Mello-kappaleeseen tai esitykseen. Näin ymmärsin tuon Aftonbladetin artikkelin?
Bara bada bastua kuulemma tanssitaan ja soitetaan jo Intiassa asti.
Se on niin yksinkertainen kappale rakenteeltaan, että riittää pesulauta, pesuvati ja muutama laulaja, niin on bileet pystyssä.
Aika yllättävä ilmiö, mikä voi kertoa viisumenestyksestäkin. Ja ekaa videota katsottu kohta jo 4 miljoonaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukotus. Israt fuskaavat ja ostavat propaganda muijalleen katsontakertoja. Tai sitten on diktatuurissa ihan käsketty tekemään niin.
Tuolle ei tarvitse ostaa katsontakertoja, todella hyvä esitys. Se on noussut myös nimenomaan myyntilistoille eli iTunesiin useissa maissa.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin yksinkertainen kappale rakenteeltaan, että riittää pesulauta, pesuvati ja muutama laulaja, niin on bileet pystyssä.
Aika yllättävä ilmiö, mikä voi kertoa viisumenestyksestäkin. Ja ekaa videota katsottu kohta jo 4 miljoonaa kertaa.
Kyseessä on joku intialainen tubettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolle ei tarvitse ostaa katsontakertoja, todella hyvä esitys. Se on noussut myös nimenomaan myyntilistoille eli iTunesiin useissa maissa.
Tottakai juutalaiset tukee omiaan, heitä on monessa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää jatkaa noita arviointeja myöhemmin.
Ei pysty kuunnella biisejä kun lataa puhelinta.
Vetää virrat nollille.
Ellei sitten tossa toisessa ole virtaa.
Innostava ja todella mielenkiintoinen panos keskusteluun. not.
Niin mikä?
Se että olen vihdoin alkanut arvioida noita biisejä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa katsella ja kuunnella Bastua päivästä toiseen?? Eikö jo ala kyllästyttää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun san marinos on tunnettu fiilungin pelaaja. Kova hinku profiloitua viisumaana hinnalla millä hyvänsä. Ostettu tykkäyksiä ja katsontakertoja jostain Intiasta.
Mistäs ne Kaj video katselut taas tulikaan, heh? Tuskin Gabry Conten 18,2 milj kk kuuntelijaa Spotify tarttee huijata veikkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtube valvoo ja poistaa bottien tekemät katsontakerrat.
KAJ:n katselukerrat Eurovision Song Contestin sivulla meni jo yli miljoonan ennen kuin kaksi vuorokautta tuli täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs ne Kaj video katselut taas tulikaan, heh? Tuskin Gabry Conten 18,2 milj kk kuuntelijaa Spotify tarttee huijata veikkaisin.
Contea on kuunneltu Spotifyssa yli 2 miljardia kertaa, joten joku 9 miljoonan kuuntelu on hänelle pientä kuin hyttysen pissa.
Yksi Intialainen katsonut bara bada batsun ja nyt muka siellä Intiassa ihan väkijoukolla sitä kuunnellaan :D
Mun suosikki myös Itävalta ja äänestän sitä semissä ja finaalissa, jos live onnistuu. Ihanaa kun tykkään kerrankin kaikkein "raatityrkyimmästä" kappaleesta. Täällä palstalla paljon haukuttu puola on mun listalla toisena :D mutta on monta muutakin hyvää onneksi.