Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
3761/26028 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun on huudeltu voisiko mies laulaa Ich Kommea, niin Australia tässä todistaa että voisi. Käytännössä yhtä härski biisi, video ja lyriikat pelkkää seksuaalista vihjailua - ja hyvin uppoaa ainakin mun musamakuun 😅. Todella kuuma tuo esittäjä, ja mikä syvä ääni 🔥.

Jep. Odotan että jokainen joka täällä on niiiiin pöyristynyt Ich Kommesta on nyt yhtä kauhuissaan mm. säkeestä They know my name allbacross the land, I can tell you want a taste of the milkshake man. Siis mieshän laulaa siitä kuinka jakaa itseään pitkin maita ja mantuja!! Ja kuka ajattelee lapsia?!?! Kyllä nyt näyttää kamalaa esimerkkiä nuorille miehille kun laulaa tällaista p-rnoa!

Ja tätä laulaessaa hinkuttelee, sheikkailee, nuolee ilmaa kielellään, tanssii viettelevästi seksikkäässä haalarissa. Huhhuh!!!

Vierailija
3762/26028 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ voittaa facts

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3763/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta, tuolla ne australialaiset nyt häpeävät go-joa. Ja muu maailma tykkää.

Vierailija
3764/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiasta tulee minulla mieleen Gunther, ihan ok tykkäsin. Kun taas Viron Tommy, Bada bastu ja Malta ei uppoa yhtään.

Vierailija
3765/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin komea semifinaali jos Serbia vielä päättäisi lähettää kisaan Haaremitytöt. 

Vierailija
3766/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan esitys on aivan kamala.

Vierailija
3767/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa tutulta, tuolla ne australialaiset nyt häpeävät go-joa. Ja muu maailma tykkää.

Kuka tykkää? Ihan kuin olisivat huumeissa?

Monikin tykkää. Mä en tiedä millaista on olla huumeissa niin siitä en osaa sanoa, mutta video sopii biisiin. Ja biisi on menevä, tarttuva, hauska ja musiikillisesti hyvin tehty. Mun kolmen kärki on tällä hetkellä Latvia, Suomi, Australia.

Vierailija
3768/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan esitys on aivan kamala.

Jotenkin vanhanaikainen.

Vierailija
3769/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Suomesta, Bastusta, Virosta, Australiasta ja Maltasta eikä mulla oo mitään tarvetta mollata muitakaan. Kaikki tekee omaa juttuaan ja sitä on kiva seurata. 

Vierailija
3770/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bastussa en tykkää varsinkaan, kun ratsastetaan suomenkielellä, Ruotsin pitää pysyä Ruotsina se on minun mielipide.

Vierailija
3771/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun on huudeltu voisiko mies laulaa Ich Kommea, niin Australia tässä todistaa että voisi. Käytännössä yhtä härski biisi, video ja lyriikat pelkkää seksuaalista vihjailua - ja hyvin uppoaa ainakin mun musamakuun 😅. Todella kuuma tuo esittäjä, ja mikä syvä ääni 🔥.

Jep. Odotan että jokainen joka täällä on niiiiin pöyristynyt Ich Kommesta on nyt yhtä kauhuissaan mm. säkeestä They know my name allbacross the land, I can tell you want a taste of the milkshake man. Siis mieshän laulaa siitä kuinka jakaa itseään pitkin maita ja mantuja!! Ja kuka ajattelee lapsia?!?! Kyllä nyt näyttää kamalaa esimerkkiä nuorille miehille kun laulaa tällaista p-rnoa!

Ja tätä laulaessaa hinkuttelee, sheikkailee, nuolee ilmaa kielellään, tanssii viettelevästi seksikkäässä haalarissa. Huhhuh!!!

Ainakaan ei ole munasillaan stringeissä riehuva ukkeli.

Vierailija
3772/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ voittaa facts

Minä en ymmärrä yhtään miksi tälläistä toivotaan, olisko se siis muka hienoa jos vaikka Ruotsi voittais koko viisut suomenkieltä hyväksikäyttämällä, omasta mielestäni Ruotsin pitäisi pysyä Ruotsina. Ja tekohauskaa hupailua muutenkin.

Vierailija
3773/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tykkää? Ihan kuin olisivat huumeissa?

Monikin tykkää. Mä en tiedä millaista on olla huumeissa niin siitä en osaa sanoa, mutta video sopii biisiin. Ja biisi on menevä, tarttuva, hauska ja musiikillisesti hyvin tehty. Mun kolmen kärki on tällä hetkellä Latvia, Suomi, Australia.

Etkö ole ikinä edes missään tv-sarjassa nähnyt miten aineissa olevia esitetään 😂 Tai kun kuvataan diskoa, missä on käytetty piristeitä? Nehän tehdään aina tällä samalla kaavalla.

Vierailija
3774/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin montaa biisiä en ole vielä kuunnellut.

Mutta ne mitkä olen niistä mun mielestä Belgia on paras.

Ukrainasta ja Australiasta en oikein saanut mitään otetta.

Ja Viro oli jollain tavalla jopa pettymys.

Vierailija
3775/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tosiaankin vielä samassa finaalissa. Tämä on hyvä. En ole kuunnellut Maltan edustuskappaletta, mutta jos on hyvä laulaja ja karismaattinen esiintyjä, niin tiputtaa kyllä Erikan helpostikin kisasta. Minä puolestani uskon, että tänä vuonna tulee yllätysvoittaja. Eräs maa on lähtenyt nousut top10 jo parissa päivässä. Usea tubettaja on vinkannut voittomahdollisuudesta. William Adams myös puhui tästä kilpailijasta siihen malliin, että arvelin olevan hänenkin voittajasuosikki. Mikä maa? Enpä sano Vielä. Saatan olla väärässäkin, kun tässä vaiheessa on vielä vaikea pitää varmana voittajaa,  mutta top 3 ainakin tulee olemaan. Semifinaalien jälkeen viimeistään on kyseinen maa jo kärjessä.

Vierailija
3776/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat tosiaankin vielä samassa finaalissa. Tämä on hyvä. En ole kuunnellut Maltan edustuskappaletta, mutta jos on hyvä laulaja ja karismaattinen esiintyjä, niin tiputtaa kyllä Erikan helpostikin kisasta. Minä puolestani uskon, että tänä vuonna tulee yllätysvoittaja. Eräs maa on lähtenyt nousut top10 jo parissa päivässä. Usea tubettaja on vinkannut voittomahdollisuudesta. William Adams myös puhui tästä kilpailijasta siihen malliin, että arvelin olevan hänenkin voittajasuosikki. Mikä maa? Enpä sano Vielä. Saatan olla väärässäkin, kun tässä vaiheessa on vielä vaikea pitää varmana voittajaa,  mutta top 3 ainakin tulee olemaan. Semifinaalien jälkeen viimeistään on kyseinen maa jo kärjessä.

Belgia? Ruotsi?

Vierailija
3777/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ voittaa facts

KAJ saisi kyllä voittaa. Jossei menestystä tule niin mitä sitten? Ruotsilla sitä riittää ennestäänkin kyllin. Voi ihan hyvin välivuoden pitää. 

Vierailija
3778/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi on aivan varmasti top 3 ainakin jos saunapojat valitaan Ruotsin edustajaksi.

Ja toivottavasti myös Belgia on top 10.

Muista en pahemmin sano koska en ole kuunnellut vielä kovin monta biisiä.

Vierailija
3779/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on sanoa "mä tiesin kuka voittaa" kun ei alunperin kerro kuka maa on kyseessä, joten sitten sitä voittajamaata voi vaihdella kun katsoo miten kilpailu etenee

Vierailija
3780/26028 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAJ on nousemassa samanlaiseksi koko kansan ilmiöksi kuin Käärijän CCC. Erikasta ei ollut suomalaisten yhdistäjäksi, mutta KAJ sen tekee hauskalla huumorilla ja sympaattisilla esiintyjillä. Harmi vaan, että sattuu olemaan Ruotsin ehdokas, mutta tänä vuonna me ollaan ruotsalaisia kaikki. 😁 

Tämä on vain harhaa, jota voi itse halutessaan vahvistaa lukemalla vain siihen sopivia juttuja ja kommentteja. Molemmista löytyy hehkutusta ja molemmista myös kommentoidaan negatiivisesti. Ei ole mitään "koko kansan yhdistäjää" tai "koko kansan eripuraa". Jotkut tykkää, jotkut ei - niin on jokaisen kohdalla. Myös Käärijän.

Ketju on lukittu.