Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
3361/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että ruotsin juryt antaisi kaj:lle pisteitä?

Vierailija
3362/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liettua malta ja Suomi on parhaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3363/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgia on kans hyvä! Ja Kreikka!

Vierailija
3364/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että ruotsin juryt antaisi kaj:lle pisteitä?

Miksei olisi jos esitys onnistuu ja tekee hyvän vaikutuksen. Ei se nyt niin luokaton ole. Måns on kuitenkin parempi.

Vierailija
3365/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ruotsi voittaa taas niin mä lopetan Euroviisujen seuraamisen, koska se on tylsää, että sama maa voittaa jatkuvasti. Saman oon tehnyt hiihtojen kanssa, koska Norja.

Ja varsinkin Månsin biisi EI ansaitse koko viisujen voittoa. Tattookin oli mestariteos siihen verrattuna.

Vierailija
3366/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ei kukaan ole niin idiootti kuin vain jotku pennut jotka tollasta äänestäs.

Vierailija
3367/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On outoa myös, kun Suomi ja Ruotsi on alkaneet kisaamaan viisussa kuin jääkiekossa. Ruotsalaisille niin tärkeät viisut. 

Hajoita ja hallitse. 

Just kiva että suomella on jotain muutakin kuin se ainainen urheilu, jossa saadaan vähän tuntea kansallisylpeyttä. Johan tässä onkin kuljettu katse maassa ja vähätelty sekä lytätty oman maan osaamista ja näkemystä vähän kaikessa mikä viittaakin kulttuuriin ja viihteeseen.

Juu ja nyt yllättäen Ruotsin mahdollinen edustaja on sitä Suomen kulttuuria ja viihdettä. Menee viisuihin ja jää viimeiseksi tai ei mene finaaliin. Uskoopa aitouteen tai sit epäilee. 

Tää on harmi kyllä aika realistinen arvio. Mä tykkäsin viime vuonna Viron biisistä kovasti ja kuuntelin varm

Äläs nyt Ruotsihan on raatien lellikkejä, lähettivät he kenet tahansa viisuihin. En usko, että raadit jättäisivät Ruotsin pisteittä, vaikka olisikin KAJ edustamassa.

Vierailija
3368/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bara bada bastu on Ruotsin Spotify listan ykkösenä, Suomessa kakkosena

YouTubessa Kajlla 250t. katselua enemmän kuin Månsilla. 

Vierailija
3369/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kaj n 💩kiinnosta kuin suomenruotsalaisia.

Vierailija
3370/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Ruotsi voittaa taas niin mä lopetan Euroviisujen seuraamisen, koska se on tylsää, että sama maa voittaa jatkuvasti. Saman oon tehnyt hiihtojen kanssa, koska Norja.

Ja varsinkin Månsin biisi EI ansaitse koko viisujen voittoa. Tattookin oli mestariteos siihen verrattuna.

Ju huh huh huuuh , tatuointi

( Leipägrilli 2023)

Vierailija
3371/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftonbladetin Melodifestivalen-asiantuntija Torbjörn Ek kirjoittaa Schlagerblogissa, että yksi syy Måns Zelmerlöwiin kohdistuvaan kritiikkiin on se, että monet kiihkeimmistä Euroviisufaneista eivät toivo Ruotsille uutta voittoa näin lyhyessä ajassa.

" Melodifestivalenin menestystä ja siitä, että Ruotsin asiat menevät usein hyvin, ei vähiten Euroviisujen tuomaristoryhmissä, on myös laajaa mustasukkaisuutta ", hän kirjoittaa.

Vierailija
3372/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittyy suomalaisilla

Vierailija
3373/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan hyviä naapureita ja toivotaan Ruotsin voittoa Månssin avulla. 👍💯

Mitä varten, mistä lähtien ruotsalaiset ovat olleet meille hyviä naapureita, varsinkaan viisuissa? Pelkkiä irvailijoita. Mieluummin toivon voittoa vaikka Virolle.

Vierailija
3374/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiallinen ensimmäinen kerta, kun Suomen viisuedustaja onkin sama kuin Ruotsilla. 

Vierailija
3375/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Månsin esitys on sanalla sanoen vaikuttava. Ei ihme, että oddsitkin pomppasivat 20%:iin.

Jaa. Mun mielestä siinä ei ole mitään mielenkiintoista eikä vaikuttavaa. Sama biisi kuin 10 vuotta sitten ja paperisilppua naamaan. Wau.

Vierailija
3376/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Månsin esitys on sanalla sanoen vaikuttava. Ei ihme, että oddsitkin pomppasivat 20%:iin.

Jaa. Mun mielestä siinä ei ole mitään mielenkiintoista eikä vaikuttavaa. Sama biisi kuin 10 vuotta sitten ja paperisilppua naamaan. Wau.

Sävelkorvaa ei taida olla ollenkaan? Sama laulaja kylläkin, mieshän ei näytä vanhentuneen kymmenessä vuodessa päivääkään.

Vierailija
3377/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan hyviä naapureita ja toivotaan Ruotsin voittoa Månssin avulla. 👍💯

Mitä varten, mistä lähtien ruotsalaiset ovat olleet meille hyviä naapureita, varsinkaan viisuissa? Pelkkiä irvailijoita. Mieluummin toivon voittoa vaikka Virolle.

Sama kuin toivoisi hiihdosta mitaleita Norjalle.

Vierailija
3378/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ on kova. Slaavilaisuudesta tulee pisteet. 

Vierailija
3379/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sävelkorvaa ei taida olla ollenkaan? Sama laulaja kylläkin, mieshän ei näytä vanhentuneen kymmenessä vuodessa päivääkään.

Niin sullako ei ole sävelkorvaa? Kiva jos itsekin tiedät sen. Heroesia ja Revolutionia voi laulaa suoraan yhtä aikaa niin että ottaa lauseen vuorotellen kummastakin biisistä. Ja sama David Guetta v. 2015 taustan länkkäri-sound efectejä myöden. Olis saanut jäädä sinne 10 vuoden taakse.

Ulkonäkö on täysin toissijainen asia tässä, mutta kyl Måns näyttäkin ihan 10 vuotta vanhemmalta kuin viimeksi. Mikähän vimma joillakuilla on ylistää jokaista kulmakarvansakin värähdystä? Kiva esitys joo, keskinkertainen ja mitäänsanomaton, eikä tuo mitään uutta viisuihin. Toistan: wau.

Vierailija
3380/26028 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon rakastu tohon Italian biisiin, aivan ihana!

Ketju on lukittu.