Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Puolassa on kyllä nyt useampi hyvä kappale omaan makuun :) kiva kattoa tätä ja ilmeisesti kerrankin niin että jurytkaan ei voi pilata valintaa.
Il Volon pojat oli jotain 14-15-vuotiaita silloin kun aloittivat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Il Volon pojat oli jotain 14-15-vuotiaita silloin kun aloittivat yhdessä.
vaikuttavat mukavilta ja osaavat laulaa mutta niiden omat biisit on omaan makuun liian imeliä. covereissa toimii paremmin.
Hiiriduetto toimii aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby Lasagne villitsi puolalaiset mut kuvaus aivan luokatonta.
Se on muuten Lasagna, itsekin huomasin vasta äsken.
Tietenkin, olin niin sekaisin siitä sekopäisenä heiluvasta kamerasta...
...ehkä myös vähän siitä, että olit niin Italia-tunnelmissa!
Tää on se Fedez jolla kohuja.
%3D%3D
Vierailija kirjoitti:
Fedez on kilpailija, tunnistatte tummista piilareista. Esiintyy tänään aika viimesiten joukossa, varmaan ovat halunneet priima-ajasta pois coverivalinnan takia.
Piti käydä googlettamassa sanat... Juu-u että semmosta. Hienovaraisuus ei selvästi ole Fedezin heiniä.
Ja huomenna jatkuu pisimmällä ultramaratonilla, kerätkäähän voimia
itse yritän saunoa strategisesti
Fedez ja laulupari olivat siivonneet tuon kauheen biisin sopivammaksi nykyaikaan onneksi, eivätkä laulaneet pahimpia kohtia, vaikka biisi oli vieläkin kitkerä mutta sisälsi vähän enemmän itsetutkistelua sentään.
Annalisa viimein voitti jotain sanremossa, jo oli aikakin vaikka olikin vain vieraileva artisti.
Ja Puola valitsi ennakkosuosikkinsa eli kokeneen noidan. 30 vuotta sitten edusti Puolaa viimeksi.
Esitys oli kyllä melko sekava mutta eiköhän se selkene. Tai sitten ei, Puolan överimaun tuntien.
Vierailija kirjoitti:
Katoin uudestaan ton Erikan vedon, nyt kun ei enää itteänikään jännittänyt.
Oli kyllä mieletöm Energinen veto, vaikk Erika shokissa olikin.
Mihinkähän sfääreihin esitys itse viisuissa menee, uskon, että sitten ei hänen enää tarvitse yhtä paljon jännittää.
Ihana, energinen Erika!
Huutolaulua...
Kuuntelin eilen illalla kaikki vahvistetut esityksen ensimmäistä kertaa (myös Suomen) ja täytyy sanoa ihan ilman kotiin päin vetämisiä, että kyllä Erika oli tähän asti paras. Pidin myös tosi paljon Ukrainasta. Ukraina on hyvä viisumaa, koskaan ei tiedä mitä odottaa heiltä.
Eniten minua kuitenkin nyt vihdoin tuon Erikan esityksen nähneenä ihmetyttää miksi siitä on syntynyt näin suuri haloo? Odotin jotain tosi roisia, mutta esitys ja biisi itsessään oli korkeintaan pikkutuhma. Ja tätä sitten kauhisteltu Hesarin yleisönosastoa myöten, kuinka nyt Suomen naiset ja lapset ovat turmeltuneet pilalle. Missä vaiheessa suomalaisista tuli tällaisia? Siis kansasta, joka on ollut aina sinut alastomuuden kanssa ja kaiken maailman sukkulat venukseen ja maanantai aamut ovat olleet ihan normaalia kuunneltavaa.
Suomen viraalilistan ykkösenä on Ich komme ja kakkosena Kant 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin eilen illalla kaikki vahvistetut esityksen ensimmäistä kertaa (myös Suomen) ja täytyy sanoa ihan ilman kotiin päin vetämisiä, että kyllä Erika oli tähän asti paras. Pidin myös tosi paljon Ukrainasta. Ukraina on hyvä viisumaa, koskaan ei tiedä mitä odottaa heiltä.
Eniten minua kuitenkin nyt vihdoin tuon Erikan esityksen nähneenä ihmetyttää miksi siitä on syntynyt näin suuri haloo? Odotin jotain tosi roisia, mutta esitys ja biisi itsessään oli korkeintaan pikkutuhma. Ja tätä sitten kauhisteltu Hesarin yleisönosastoa myöten, kuinka nyt Suomen naiset ja lapset ovat turmeltuneet pilalle. Missä vaiheessa suomalaisista tuli tällaisia? Siis kansasta, joka on ollut aina sinut alastomuuden kanssa ja kaiken maailman sukkulat venukseen ja maanantai aamut ovat olleet ihan normaalia kuunneltavaa.
Minulle video oli liikaa. En pidä siitä vieläkään. Esitys on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kielitaitoni on huonoa, mutta mistä tämä Kant biisi kertoo? Verrataan Erikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielitaitoni on huonoa, mutta mistä tämä Kant biisi kertoo? Verrataan Erikaan.
Huonointa Erikan esityksessä on se, että biisi ei jää mitenkään mieleen. Kun musiikki on loppunut ja pitäisi itse laulaa sitä, ei ole minkäänlaista mielikuvaa millainen melodia siinä oli. Johtunee siitä, että siinä ei ole melodiaa. Valitettavasti Erikan esitys menee loppua kohti pelkäksi huudoksi.
Jos vertaan tuota edellä sanomaani Lordin biisiin, jolla he voittivat euroviisut, muistan vielä kaikkien näiden vuosienkin jälkeen selkeästi sen melodian.
Clara kun sais jonkun todella hyvän biisin niin olisi hyvä viisuissa. Viimevuotinen biisi oli tätä vuotta parempi.