Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
2981/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilpaili Melodifestivalenin neljännellä kierroksella ja pääsi suoraan finaaliin.

Kuva: SVEN LINDWALL

Nanne Grönvall Melodifestivalenissa 2020.

Ryhmä Nanne Grönvallin autossa.

Kuva: SVT / SVT

Melodifestivalenin lauantain semifinaalissa Nanne Grönvall haastatteli artisteja. Tällä kertaa haastattelut suoritettiin hänen autossaan, hän oli ratissa ja taiteilijat matkustajan istuimella ja takapenkillä.

Mutta tarkkaavainen katsoja saattoi nähdä, että yksi suomalaisen KAJ-ryhmän jäsenistä ei käyttänyt turvavyötä oikein. Axel Åhman vahvistaa, että tämä on totta ja selittää, kuinka se tapahtuu. 

Åhman aloittaa huomauttamalla, että kaikki kolme jäsentä ovat itse asiassa sidoksissa.

Mutta Kevin oli todella hyvä tämän vyön kanssa, vinottain, mutta itse asiassa minulla oli virhe ja lävistäjä takanani, koska halusin päästä lähemmäs Nannea, Åhman sanoo. 

Olin kateellinen vierelläni istuvalle Jakobille, hän sanoo nauraen ja osoittaa Jakob Norrgårdia. 

Näin sanoo liikennesäännöt

Myös Ruotsin liikenneviraston tiedottaja Mikael Andersson vahvistaa, että turvavyötä on käytetty väärin. 

Liikennesäännöissä sanotaan, että jos matkustat autossa, jossa on turvavyö, sitä on käytettävä, niin meillä on Ruotsin liikenneviraston itse määräys, joka säätelee yksityiskohtia, Andersson sanoo.

Vierailija
2982/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on se yö

Niin nähdään myö

Miten sijoittuu hyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Måns ei tyytynyt pelkääjän paikalle vaan hyppäsi itse rattiin, Nanne joutui matkustajaksi.

Vierailija
2984/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2985/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä maita on vielä julkaisematta edustajaa? 

Netherlands Germany Cypros.

Ranska Portugali ainakin.

Ja muitakin.

Vierailija
2986/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin israelinkaan biisiä olla vielä julkistettu.

Vierailija
2987/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täällä. Tykkään Revulutionista ja Måns on loistava artisti. Mulle on aivan sama vaikka Måns voittaisi koko skaban ja nostaisi viisukuninkaan viitan harteilleen. Tarkoitushan on valita radiosoittoon sopivin biisi, joka myös sopii elokuvatrailerin, hissimusiikiksi ym. ym. Eikä mitään tukkijätkärallia 1950 luvulta. 

Vierailija
2988/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama täällä. Tykkään Revulutionista ja Måns on loistava artisti. Mulle on aivan sama vaikka Måns voittaisi koko skaban ja nostaisi viisukuninkaan viitan harteilleen. Tarkoitushan on valita radiosoittoon sopivin biisi, joka myös sopii elokuvatrailerin, hissimusiikiksi ym. ym. Eikä mitään tukkijätkärallia 1950 luvulta. 

Mitä ihmettä? Ei euroviisut ole mikään parhaan hissimusiikin kilpailu!

Vierailija
2989/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Ei euroviisut ole mikään parhaan hissimusiikin kilpailu!

Ei pitäisi olla mutta siltä kyllä välillä tuntuu :D

Vierailija
2990/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useaampi maa on vielä julkistamatta.

Olisko 16.

Vierailija
2991/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sieltä tulee vouttajabiisi. Vielä sitä ei ole

Vierailija
2992/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Minkä ihmeen takia tuo KAJ ei kilpaillut Suomessa? Olisi ollut loistava Suomi-kappale!

Osalle suomalaisista ruotsin kieli on suuri ongelma, eikä KAJ olisi sen takia menestynyt UMK:ssa.

No ei täällä suomessa voita nuo rantahürrit, täällä puhutaan suomea. Tai englantia, se on ok ainakin itselleni.

Vierailija
2993/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ruotsalaiset niin luulevat olevansa musiikin huippumaa, niin lähettäisivät laskelmoivan hissimusiikin sijaan vaihteeksi jotain luovaa ja erottuvaa, vaikka jotain taiteellista musiikkia edes, jotain kunnianhimoista. Aina halpaa tusinapoppia ja pelkällä nimellä pyritään taas voittoon. Ja aina jatkuvasti samat nimet tekijätiimeissä, eikö siellä yhtään tuoreita nimiä musiikintekijöiden joukossa?

Nyt tänä vuonna ei tainnut olla yhtäkään raskaamman musan edustajaa noissa semifinaaleissa? 

Vierailija
2994/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilpaili Melodifestivalenin neljännellä kierroksella ja pääsi suoraan finaaliin.

Nanne Grönvall Melodifestivalenissa 2020.

Ryhmä Nanne Grönvallin autossa.

Kuva: SVT / SVT

Melodifestivalenin lauantain semifinaalissa Nanne Grönvall haastatteli artisteja. Tällä kertaa haastattelut suoritettiin hänen autossaan, hän oli ratissa ja taiteilijat matkustajan istuimella ja takapenkillä.

Mutta tarkkaavainen katsoja saattoi nähdä, että yksi suomalaisen KAJ-ryhmän jäsenistä ei käyttänyt turvavyötä oikein. Axel Åhman vahvistaa, että tämä on totta ja selittää, kuinka se tapahtuu. 

Åhman aloittaa huomauttamalla, että kaikki kolme jäsentä ovat itse asiassa sidoksissa.

Mutta Kevin oli todella hyvä tämän vyön kanssa, vinottain, mutta itse asiassa minulla oli virhe ja lävistäjä takanani, koska halusin päästä l

On yö,

Turvavyö...

Vierailija
2995/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin KAJ10 katselemisen Areenassa. Vahva itseironia on jätkien oma laji. Pienehköllä paikkakunnalla asuvana mua nauratti mm. säe "Kuollutta on, mutta maata piisaa. Sitä on ganstaelämä syrjäseudulla". Toinen helmi: "Äijälaulu on kuin muijalaulu. Mutta toisin päin" - Sanoitukset on parempia kuin sävellykset.

Vierailija
2996/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pitäisi laittaa mr. Lordi uudelleen jos haluamme vielä voittaa. Ruotsi kierrättää aiempia voittajia ja aina toimii.

Vaikka Lordi featuring Käärijä.

Vierailija
2997/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yö -runoja lisää!

On yö,

Meren yllä on tähtien vyö,

Ja iltavuorolla loppuu työ

Kun kello yksitoista lyö.

Vierailija
2998/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

You tuben trendaavissa

#1 Bara bada bastu

#15 Revolution

Vierailija
2999/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa joku neuvostovirolainen Tomas Tammemets, nyt pitää puhua Ruotsista! Kuka tänne tuota Eestiä koko ajan sotkee mukaan? Ja ei Erika ole eestimiesten makuun, siellä tykätään hoikemmasta.

Täällä on yksi aktiivinen kirjoittelija joka on nyt ottanut asiakseen töräytellä fantasioitaan seksisuhteesta, jonka kuvittelee Tommyn ja Erikan välillä olevan. Parempi vaan ohittaa nuo viestit.

Erika ei julkista kumppaniaan. Entäs tommy? 

Vierailija
3000/26028 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitter X:ssä Revolutionia ehdittiin kuunnella julkaisemisen jälkeen ennen eilistä live-esitystä noin 260 000 kertaa. 

Ketju on lukittu.