Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Kun on se yö
Niin nähdään myö
Miten sijoittuu hyö.
Måns ei tyytynyt pelkääjän paikalle vaan hyppäsi itse rattiin, Nanne joutui matkustajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä maita on vielä julkaisematta edustajaa?
Netherlands Germany Cypros.
Ranska Portugali ainakin.
Ja muitakin.
Ei vissiin israelinkaan biisiä olla vielä julkistettu.
sama täällä. Tykkään Revulutionista ja Måns on loistava artisti. Mulle on aivan sama vaikka Måns voittaisi koko skaban ja nostaisi viisukuninkaan viitan harteilleen. Tarkoitushan on valita radiosoittoon sopivin biisi, joka myös sopii elokuvatrailerin, hissimusiikiksi ym. ym. Eikä mitään tukkijätkärallia 1950 luvulta.
Vierailija kirjoitti:
sama täällä. Tykkään Revulutionista ja Måns on loistava artisti. Mulle on aivan sama vaikka Måns voittaisi koko skaban ja nostaisi viisukuninkaan viitan harteilleen. Tarkoitushan on valita radiosoittoon sopivin biisi, joka myös sopii elokuvatrailerin, hissimusiikiksi ym. ym. Eikä mitään tukkijätkärallia 1950 luvulta.
Mitä ihmettä? Ei euroviisut ole mikään parhaan hissimusiikin kilpailu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ei euroviisut ole mikään parhaan hissimusiikin kilpailu!
Ei pitäisi olla mutta siltä kyllä välillä tuntuu :D
Useaampi maa on vielä julkistamatta.
Olisko 16.
Vielä sieltä tulee vouttajabiisi. Vielä sitä ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Minkä ihmeen takia tuo KAJ ei kilpaillut Suomessa? Olisi ollut loistava Suomi-kappale!
Osalle suomalaisista ruotsin kieli on suuri ongelma, eikä KAJ olisi sen takia menestynyt UMK:ssa.
No ei täällä suomessa voita nuo rantahürrit, täällä puhutaan suomea. Tai englantia, se on ok ainakin itselleni.
Kun ruotsalaiset niin luulevat olevansa musiikin huippumaa, niin lähettäisivät laskelmoivan hissimusiikin sijaan vaihteeksi jotain luovaa ja erottuvaa, vaikka jotain taiteellista musiikkia edes, jotain kunnianhimoista. Aina halpaa tusinapoppia ja pelkällä nimellä pyritään taas voittoon. Ja aina jatkuvasti samat nimet tekijätiimeissä, eikö siellä yhtään tuoreita nimiä musiikintekijöiden joukossa?
Nyt tänä vuonna ei tainnut olla yhtäkään raskaamman musan edustajaa noissa semifinaaleissa?
Vierailija kirjoitti:
ilpaili Melodifestivalenin neljännellä kierroksella ja pääsi suoraan finaaliin.
Kuva: SVEN LINDWALL
Nanne Grönvall Melodifestivalenissa 2020.
Ryhmä Nanne Grönvallin autossa.
Kuva: SVT / SVT
Melodifestivalenin lauantain semifinaalissa Nanne Grönvall haastatteli artisteja. Tällä kertaa haastattelut suoritettiin hänen autossaan, hän oli ratissa ja taiteilijat matkustajan istuimella ja takapenkillä.
Mutta tarkkaavainen katsoja saattoi nähdä, että yksi suomalaisen KAJ-ryhmän jäsenistä ei käyttänyt turvavyötä oikein. Axel Åhman vahvistaa, että tämä on totta ja selittää, kuinka se tapahtuu.
Åhman aloittaa huomauttamalla, että kaikki kolme jäsentä ovat itse asiassa sidoksissa.
Mutta Kevin oli todella hyvä tämän vyön kanssa, vinottain, mutta itse asiassa minulla oli virhe ja lävistäjä takanani, koska halusin päästä l
On yö,
Turvavyö...
Aloitin KAJ10 katselemisen Areenassa. Vahva itseironia on jätkien oma laji. Pienehköllä paikkakunnalla asuvana mua nauratti mm. säe "Kuollutta on, mutta maata piisaa. Sitä on ganstaelämä syrjäseudulla". Toinen helmi: "Äijälaulu on kuin muijalaulu. Mutta toisin päin" - Sanoitukset on parempia kuin sävellykset.
Suomen pitäisi laittaa mr. Lordi uudelleen jos haluamme vielä voittaa. Ruotsi kierrättää aiempia voittajia ja aina toimii.
Vaikka Lordi featuring Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
On yö -runoja lisää!
On yö,
Meren yllä on tähtien vyö,
Ja iltavuorolla loppuu työ
Kun kello yksitoista lyö.
You tuben trendaavissa
#1 Bara bada bastu
#15 Revolution
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku neuvostovirolainen Tomas Tammemets, nyt pitää puhua Ruotsista! Kuka tänne tuota Eestiä koko ajan sotkee mukaan? Ja ei Erika ole eestimiesten makuun, siellä tykätään hoikemmasta.
Täällä on yksi aktiivinen kirjoittelija joka on nyt ottanut asiakseen töräytellä fantasioitaan seksisuhteesta, jonka kuvittelee Tommyn ja Erikan välillä olevan. Parempi vaan ohittaa nuo viestit.
Erika ei julkista kumppaniaan. Entäs tommy?
Twitter X:ssä Revolutionia ehdittiin kuunnella julkaisemisen jälkeen ennen eilistä live-esitystä noin 260 000 kertaa.
ilpaili Melodifestivalenin neljännellä kierroksella ja pääsi suoraan finaaliin.
Nanne Grönvall Melodifestivalenissa 2020.
Ryhmä Nanne Grönvallin autossa.
Kuva: SVT / SVT
Melodifestivalenin lauantain semifinaalissa Nanne Grönvall haastatteli artisteja. Tällä kertaa haastattelut suoritettiin hänen autossaan, hän oli ratissa ja taiteilijat matkustajan istuimella ja takapenkillä.
Mutta tarkkaavainen katsoja saattoi nähdä, että yksi suomalaisen KAJ-ryhmän jäsenistä ei käyttänyt turvavyötä oikein. Axel Åhman vahvistaa, että tämä on totta ja selittää, kuinka se tapahtuu.
Åhman aloittaa huomauttamalla, että kaikki kolme jäsentä ovat itse asiassa sidoksissa.
Mutta Kevin oli todella hyvä tämän vyön kanssa, vinottain, mutta itse asiassa minulla oli virhe ja lävistäjä takanani, koska halusin päästä lähemmäs Nannea, Åhman sanoo.
Olin kateellinen vierelläni istuvalle Jakobille, hän sanoo nauraen ja osoittaa Jakob Norrgårdia.
Näin sanoo liikennesäännöt
Myös Ruotsin liikenneviraston tiedottaja Mikael Andersson vahvistaa, että turvavyötä on käytetty väärin.
Liikennesäännöissä sanotaan, että jos matkustat autossa, jossa on turvavyö, sitä on käytettävä, niin meillä on Ruotsin liikenneviraston itse määräys, joka säätelee yksityiskohtia, Andersson sanoo.