Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt suoraan liity asiaan mutta olen parin päivän päästä 36 ja yleensä miesmakuni on räp ja rock tyypit. Yllätin itsenikin sillä että KAJN jäsenistä juuri Jakob alkoi kiinnostaa eniten. No mutta KAJ on hyvä yhtye muutenkin.
Noi KAJN jäsenetkin niin normaaleja mutta kuitenkin samalla niin kiinnostavia.
On mahtavaa että porukan tyypit ovat ns. tavallisia ja niin kunnollisen oloisia, hyväkäytöksisiä, kohteliaita ja huumorintajuisia. Ei keskiössä mitään ryyppäämis- tai alapääjuttuja. Pitkät parisuhteet kaikilla takana. Mitään kohuja heiltä on tuskin odotettavissa ja hyvä niin. Lisää tällaisia kiitos. Näyttävät pelkästään hyvää esimerkkiä.
Hassua miten normaali ja tavallinen on ollut unohduksissa.
On aika nostaa ka
Voi voi, sä et edes tiedä mitä on tavallinen tai käytöstavat. Mene pois, olet epäasiallinen ja ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finaaliesityksissä saunakappale ei todellakaan ole katsotuin, nyt puhutaan tän hetken luvuista ylipäätäänkin.
Hyvin monet katsookin sitä Melodifestivalenin finaalia, kun se on äänitekniikaltaan parempi eikä yleisöä ole vaimennettu niinkuin Baselissa. Luvut kasvavat koko ajan, reilu 15 miljoonaa katselukertaa ja 210 tuhatta tykkäystä ovat kyllä melkoisia lukuja.
Hihhih! Kaj-tyrkyttäjällä on hätä kädessä. Näinköhän puoli Australiaa lentää jäähallin keikallekaan? :D
Eipä mahtuisikaan, alkaa olla melko täynnä jo.
No ei ole lähimainkaan täynnä, mitä ihmettä nyt taas?!
Kirjoitti, että MELKO täynnä, eli ei mahdu enää sinne puolta Australiaa. Enemmän noita istumapaikkoja jo on myyty kuin jäljellä on vapaana. Seisomapaikkojen tilannetta emme tiedä. Saivarrellaanko vielä?
Yhden mielestä lasi on puoliksi täynnä, toisen mielestä puoliksi tyhjä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokseenkin vaikea uskoa että KAJTA fanittaisi kirkuvat teinitytöt vaikka koko perheen yhtye onkin."
Ainakin olivat hyppimässä ja kirkumassa tuolla Gröna Lundissa. KAJ'lla on luultavasti faneja kaikissa ikäryhmissä.
Turkytät taas sitä epäonnistunutta gröna lundin keikkaa.
Mikä siinä oli epäonnistunutta? Katsoin pari klippiä youtubesta. Ruotsia en oikein ymmärrä joten en tiedä mitä yleisölle puhuivat.
No joo ei nyt kannata kuitenkaan esittää, että KAJ olisi keksinyt jotain uutta. Johan tuo omien juurien, kielen ja murteiden esille tuominen on ollut muotia viime vuosina jos Euroviisuista puhutaan? Folk-poppikaan ei ole mitään uutta, viisuissa mm. Shum, Trenuletul, viime vuonna se Norjan folkrock jne.
KAJ enemmänkin noudattaa jo olemassa olevaa trendiä, ei se ole sitä luonut.
Vierailija kirjoitti:
No joo ei nyt kannata kuitenkaan esittää, että KAJ olisi keksinyt jotain uutta. Johan tuo omien juurien, kielen ja murteiden esille tuominen on ollut muotia viime vuosina jos Euroviisuista puhutaan? Folk-poppikaan ei ole mitään uutta, viisuissa mm. Shum, Trenuletul, viime vuonna se Norjan folkrock jne.
KAJ enemmänkin noudattaa jo olemassa olevaa trendiä, ei se ole sitä luonut.
Kaj on tuonut omia juuriaan, kieltään ja murrettaan esille jo 16 vuotta. Eivät varmaankaan ole sitä keksineet, mutta johdonmukaisesti ovat olleet tyylilleen uskollisia alusta saakka. Kyllä se on heidän juttunsa ollut koko ajan, eivät ole sitä napanneet jostain viime vuosien trendeistä.
Onneksi viisuissa oli mukana myös Lucio Corsi, joka ei hirveästi tehnyt itsestään numeroa. Hengasiko hirveästi muiden artistien kanssa? Ei tainnut olla pre-partyissa mukana?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi viisuissa oli mukana myös Lucio Corsi, joka ei hirveästi tehnyt itsestään numeroa. Hengasiko hirveästi muiden artistien kanssa? Ei tainnut olla pre-partyissa mukana?
Ei tainnut olla. Ja joo, voi olin niin iloinen, kun biisi nousi niinkin korkealle kisassa! No olen kieltämättä suuri Italia-fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt suoraan liity asiaan mutta olen parin päivän päästä 36 ja yleensä miesmakuni on räp ja rock tyypit. Yllätin itsenikin sillä että KAJN jäsenistä juuri Jakob alkoi kiinnostaa eniten. No mutta KAJ on hyvä yhtye muutenkin.
Noi KAJN jäsenetkin niin normaaleja mutta kuitenkin samalla niin kiinnostavia.
On mahtavaa että porukan tyypit ovat ns. tavallisia ja niin kunnollisen oloisia, hyväkäytöksisiä, kohteliaita ja huumorintajuisia. Ei keskiössä mitään ryyppäämis- tai alapääjuttuja. Pitkät parisuhteet kaikilla takana. Mitään kohuja heiltä on tuskin odotettavissa ja hyvä niin. Lisää tällaisia kiitos. Näyttävät pelkästään hyvää esimerkkiä.
Hassua miten normaali ja tavalline
Kiitos. Jätä mut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla. Ja joo, voi olin niin iloinen, kun biisi nousi niinkin korkealle kisassa! No olen kieltämättä suuri Italia-fani.
Joko Lucio meni Damianon ohi kaikkien aikojen seksisymbolina?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan odota saavani mitään onnitteluja kaiken sen pervoilun ja v*ttuilun jälkeen. En edes juhli mitenkään. Ei ole aihetta siihen.
Kummiskin salaa haluat huomiota ;DDDD
ONNEA ihan v-tusti!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan odota saavani mitään onnitteluja kaiken sen pervoilun ja v*ttuilun jälkeen. En edes juhli mitenkään. Ei ole aihetta siihen.
ONNEA ihan v-tusti!
-winner-
Kuules: tässä ei ole ollut viime aikoina mitään aihetta juhlaan.
Jätä mut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONNEA ihan v-tusti!
-winner-
Jätä mut rauhaan.
Hän ei tarkoittanut kommentillaan aiemmin saamiasi onnentoivotuksia, vaan ihan toista kommentoijaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten huomanneet, että Damiano-keskustelu on niin suosittu, koska sehän on aiheesta Dami-ano ;DDDDD
-winner-
Olipas hauskaa.
Kiitos.
"On se ihana" -kommentilla päätyy Vauvan suosituimpien ketjujen joukkoon. Sekin on tosi hauskaa.
-winner-
Voi jeesus, ootko sä oikeasti jaksanut olla katkera tuosta asiasta neljä vuotta???
Katkera???
Minähän kehun sitä, miten vähällä ja siis kolmella sanalla (eikä edes mainintaa bändistä missään :) saa Vauvassa 20 000+ kommenttia aikaan.
Blind Channel-ketjujen ja aiempien UMK/ESC-ketjujen hullusta moderoinnista voisi olla ennemminkin katkera, mutta samat jankkaajatrollit ja peukuttajat ja poistajat täällä on tänäkin vuonna, joten ne tavallaan kuuluvat jo kalustoon ja heidät tunnistaa välittömästi. Sitten onkin jo ihan oma valinta miten heihin suhtautuu.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokseenkin vaikea uskoa että KAJTA fanittaisi kirkuvat teinitytöt vaikka koko perheen yhtye onkin."
Ainakin olivat hyppimässä ja kirkumassa tuolla Gröna Lundissa. KAJ'lla on luultavasti faneja kaikissa ikäryhmissä.
Turkytät taas sitä epäonnistunutta gröna lundin keikkaa.
Mikä siinä oli epäonnistunutta? Katsoin pari klippiä youtubesta. Ruotsia en oikein ymmärrä joten en tiedä mitä yleisölle puhuivat.
No ei mikään epäonnistunut. Kaj esiintyi energisesti ja yleisö viihtyi. Tuolla yhdellä on nyt vaan päähänpinttymä,
Sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONNEA ihan v-tusti!
-winner-
Jätä mut rauhaan.
Hän ei tarkoittanut kommentillaan aiemmin saamiasi onnentoivotuksia, vaan ihan toista kommentoijaa täällä.
Jos ohimennen sanon että olen parin päivän päästä 36 niin se ei välttämättä tarkoita onnittelujen kerjäämistä. En edes keksi järjellistä syytä miksi sen sanoin. Unohtakaa. Olen vain hävettävä ihminen jonka pitäisi pysyä piilossa. Ihan oikein että koko maailma vihaa. Vihaan itsekin itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONNEA ihan v-tusti!
-winner-
Jätä mut rauhaan.
Jospa vaan poistuisit tältä palstalta, etkä kirjoittelisi tänne enää, niin saat varmasti olla rauhassa. Me muutkin saataisiin olla rauhassa sinusta.
Rauhassa minusta?
Minusta joka täysin asiallisesti tänäänkin yritin jotain asiaa kysyä.
Ihminen joka kysyy asiallisesti jonkun kysymyksen ei ole häiriöksi kenellekään.
Älä uhriudu. Sun viestistä lähtee ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ONNEA ihan v-tusti!
-winner-
Jätä mut rauhaan.
Jospa vaan poistuisit tältä palstalta, etkä kirjoittelisi tänne enää, niin saat varmasti olla rauhassa. Me muutkin saataisiin olla rauhassa sinusta.
Vai että olen minä sitten tälläkin kertaa MUKA ainoa joka on ikinä käyttäytynyt huonosti täällä.
En tiennytkään että jos kysyy keikoista ja lahjoista että se on huonoa käytöstä.
Älä uhriudu. En ole ainoa joka on käyttäytynyt huonosti. Tänään olen ainakin käyttäytynyt hyvin.
Sinä tuskin olet tätä ketjua luonut. Sinulla ei ole oikeutta määrätä kuka saa kirjoitella. Jätä mut rauhaan. Joka ikisestä viestistä jossa puhut minulle lähtee ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin aluksi, mutta sen viittaukset Bowieen, kuuluiko ne tuohon biisiin vai matkiiko aina Bowieta?
Ziggy Stardust-paita Hammersmith Odeon keikalta, valkoinen naama mimiikasta ja Lindsay Kempiltä, korkeapohjaiset punaiset kengät ja isot olkatoppaukset Ziggyltä, laulu samaan mikrofoniin, kuten Ziggy ja Mick Ronson jne.
... ja siis onnittelen ihan KAIKKIA tasapuolisesti, joilla ketjussa on syntymäpäivä, eivätkä ole pelkkiä bottikeskustelijoita, jotka on ohjelmoitu kuplassaan kinastelemaan keskenään, jotta ketju näyttäisi suositulta ja tänne erehtyisi joku oikea ihminen sekaan kaikkien hämähäkkien verkkoon rimpuilemaan...
-winner-
Meitä KAJ "tyrkyttäjiä" on täällä useita.