Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan odota saavani mitään onnitteluja kaiken sen pervoilun ja v*ttuilun jälkeen. En edes juhli mitenkään. Ei ole aihetta siihen.
Kummiskin salaa haluat huomiota ;DDDD
ONNEA ihan v-tusti!
-winner-
Kuules: tässä ei ole ollut viime aikoina mitään aihetta juhlaan.
Jätä mut rauhaan.
Hän ei tarkoittanut kommentillaan aiemmin saamiasi onnentoivotuksia, vaan ihan toista kommentoijaa täällä.
Jos ohimennen sanon että olen parin päivän päästä 36 niin se ei välttämättä tarkoita onnittelujen kerjäämistä. En edes keksi järjellistä syytä miksi sen sanoin. Unohtakaa. Olen vain hävettävä ihminen jonka pitäisi pysyä piiloss
"Jokainen ihminen on laulun arvoinen, jokainen elämä on tärkeä..." - Veikko Lavi
Niin myös sinä. Keskustelupalsta ei vaan toimi siten, että tulet tänne asenteella, että kaikki on sua vastaan ja jokainen kommentti paitsi sinun on poistettava.
-winner-
Paikkoja jäljellä takakaarteissa ylähyllyllyllä ja sivuilla jonkin verran niitä Nova-radion kalliimpia paikkoja. Eli ne värilliset täplät, jos paikkakarttaa katsoo. Sivut ja takaosa harmaana pääosin. Ei sinne kovin isoja määriä australialaisia enää mahdu, eräs niitä oli sinne tuomassa tässä joku sivu sitten. :D Ja kyllä ne loput paikatkin menee, lokakuun 25. päivään on vielä pitkä aika.
Miten aiot kestää jos eivät mene? Mitä se tarkoittaa uumoilemallesi uuskonservatiiviselle painajaiselle, missä saisit sortaa ihmisiä vapaasti?
Mitä eilen katsoin niin ainakin kolmen tai neljän sorttisia istumapaikkoja oli vielä jäljellä ja lisäksi seisomapaikat, pari lippua näkyi vielä fansalessakin, että kyllä niitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan odota saavani mitään onnitteluja kaiken sen pervoilun ja v*ttuilun jälkeen. En edes juhli mitenkään. Ei ole aihetta siihen.
Kummiskin salaa haluat huomiota ;DDDD
ONNEA ihan v-tusti!
-winner-
Kuules: tässä ei ole ollut viime aikoina mitään aihetta juhlaan.
Jätä mut rauhaan.
Hän ei tarkoittanut kommentillaan aiemmin saamiasi onnentoivotuksia, vaan ihan toista kommentoijaa täällä.
Jos ohimennen sanon että olen parin päivän päästä 36 niin se ei välttämättä tarkoita onnittelujen kerjäämistä. En edes keksi järjellistä syytä miksi sen sanoin. Unohtakaa. Olen vai
En kokenut sitä onnittelujen kerjäämisenä, vain toteamisena ja siksi sinua vilpittömästi onnittelinkin: Se mitä kommenttia siitä sait muilta, niin ne voit unohtaa. Ainahan täällä on irvileukoja jotka vääntää hyvän paheksuttavaksi. Mutta siitä viis.
Vierailija kirjoitti:
Paikkoja jäljellä takakaarteissa ylähyllyllyllä ja sivuilla jonkin verran niitä Nova-radion kalliimpia paikkoja. Eli ne värilliset täplät, jos paikkakarttaa katsoo. Sivut ja takaosa harmaana pääosin. Ei sinne kovin isoja määriä australialaisia enää mahdu, eräs niitä oli sinne tuomassa tässä joku sivu sitten. :D Ja kyllä ne loput paikatkin menee, lokakuun 25. päivään on vielä pitkä aika.
Miten aiot kestää jos eivät mene? Mitä se tarkoittaa uumoilemallesi uuskonservatiiviselle painajaiselle, missä saisit sortaa ihmisiä vapaasti?
Älä sinä sitä murehdi. Kysymys kuuluu miten sitä kestät puhistumatta, kun tulee tieto että suurkeikka on loppuunmyyty :D :D
Ja ihmisen "tärkeyden" paljastaa just se, että vaikka miten viisaita elämänohjeita tänne kirjoittaisit, niin silti aivan täysin toisen vallassa on niiden poistuminen.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mitä eilen katsoin niin ainakin kolmen tai neljän sorttisia istumapaikkoja oli vielä jäljellä ja lisäksi seisomapaikat, pari lippua näkyi vielä fansalessakin, että kyllä niitä löytyy.
Toivottavasti olisi vielä ensi viikon alkupuolella jäljellä seisomapaikkoja. Menisin mieluummin kenttäkatsomoon. Jos ei niitä ole niin sit anniskelukatsomoon.
Vierailija kirjoitti:
No voi hellan lettas sentään, ihan sama. Mahtava keikka tulossa joka tapauksessa. Sekoitat minut johonkin toiseen henkilöön, mua tämmöiset "kilpailut" kiinnosta, kunhan ole huvikseni kommentoinut tuolle yhdelle vastarannan kiiskelle (sinulleko?). Täällä on sitä paitsi useampi KAJ kommentoija. Mun kommentteihin ei liity muitten artistien haukkumista tms.
Vierailija kirjoitti:
V*ttu oma perhekin syrjii tai mitä siitä nyt edes on jäljellä. Vihaan itseäni. En ansaitse elää.
Jos on samanlainen perhe ja suku kuin mulla, niin ei se ole syrjimistä. Ollaan vaan erilaisia, eikä olla jatkuvasti tekemisissä. Kerran vuodessa laitetaan jouluonnittelut ja kaksi heistä vihaa joulua, lahjoja ja uskontoa ;DDDDDD
Mä pärjään ihan hyvin itsekseni, onhan netti täynnä juttukavereita, mistä aiheesta vaan..
Pointti on se, ettei mene räytymään eikä räyhäämään ketjuihin joista voisi ihan hyvin pysyä poissakin ja tehdä elämästään siten helpompaa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttu oma perhekin syrjii tai mitä siitä nyt edes on jäljellä. Vihaan itseäni. En ansaitse elää.
Jos on samanlainen perhe ja suku kuin mulla, niin ei se ole syrjimistä. Ollaan vaan erilaisia, eikä olla jatkuvasti tekemisissä. Kerran vuodessa laitetaan jouluonnittelut ja kaksi heistä vihaa joulua, lahjoja ja uskontoa ;DDDDDD
Mä pärjään ihan hyvin itsekseni, onhan netti täynnä juttukavereita, mistä aiheesta vaan..
Pointti on se, ettei mene räytymään eikä räyhäämään ketjuihin joista voisi ihan hyvin pysyä poissakin ja tehdä elämästään siten helpompaa.
-winner-
Sun nimi kuulostaa tutulta. Taidat olla monellakin keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Joitain sortteja on kyllä jäljellä vain yksi paikka, kun klikkaa. Jokseenkin kaikki tavalliset paikat sivuilta ja takaa on menneet, jäljellä siis ne takakaarteiden ylähyllyt ja sivuilla vippipaikkoja plus permantopaikkoja.Istumapaikkoja jäähallissa on 8200, joista osa jää lavan takia käyttämättä, mutta tilalle tulee permantopaikat. Jokohan selvis. Vasta viikon ollut myynnissä, siihen nähden kyllä mennyt hyvin kaupaksi, ei varmasti tule tappiota.
Eihän se auta mihinkään mitään siis keikat. Mutta kyllä se vähän saattaisi piristää jos saisin annettua sen korun Käärijälle.
Juuri kun pääsin sanomasta että Käärijän keikka saattaisi vähän piristää niin ei tietenkään ole ensimmäistäkään keikkaa mihin olisi mahdollista päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj keikkaan on lähes 5 kuukautta aikaa! Miksi ihmeessä pitää nyt jo alkaa laskemaan, miten monta lippua on myyty ja miten monta jäljellä, ja meneekö ne kaikki vai eikö mene? En jaksa ymmärtää, miten joku bändi voi olla noin kamalan iso kivi ihmisten kengissä. Kun hiertää ja hiertää ja vielä kerran hiertää. Eikö teillä ole muuta elämää kuin vahtia jotain Kaj'ta?
Aiotteko tehdä oikein Excel-taulukot tilanteen seuraamista varten, että pääsette sitten ilkkumaan jos yksikin lippu jää myymättä?
Ärsyttää tää tyhjänpäiväinen keskustelu jo pikkuhiljaa.
Minäpä taustoitan. Erehdyin täällä kertomaan, että Australiasta asti on ollut kiinnostusta tulla suurkeikalle. Enkä arvannut että KAJn menestys onkin eräälle piikkinä lihassa.
Hah itsellesi. Minä en ole kilahtanut mistään yt-jotain kun en edes tiedä mitä yt tarkoittaa. Tai tiedän, se on yhteistoimintalaki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Sun nimi kuulostaa tutulta. Taidat olla monellakin keskustelupalstalla.
Ainoastaan Vauv
Ilmankos se kuulostaa niin tutulta.
Keskustelen paljon elokuvista, musiikista, politiikasta. Ja sitten minulle laitetaan joko alapeukku tai sitten kommenttini poistetaan, koska oli liian osuva kommentti ;DDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Sun nimi kuulostaa tutulta. Taidat olla monellakin keskustel
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Sun nimi
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Hah itsellesi. Minä en ole kilahtanut mistään yt-jotain kun en edes tiedä mitä yt tarkoittaa. Tai tiedän, se on yhteistoimintalaki.
Hah hah. Niinhän väität ja vaikka olis tottakin olet silti vihattava perse joka piikittelee Kaj-inhotuksen keikoilla joille lentää puoli Australiaa. Minä en halua nähdä enkä kuulla mokomasta kusipäiden idolista mitään.
Sitten kannattaa pysyä pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se auta mihinkään mitään siis keikat. Mutta kyllä se vähän saattaisi piristää jos saisin annettua sen korun Käärijälle.
Kiinnostaakohan Käärijää (tai yleensäkään ketään artistia) fanien antamat lahjat? En tarkoita tätä pahalla, kerron vain mielipiteeni. Luulisi, että siinä korussa pitäisi olla jotain todella spesiaalia joka koskettaisi lahjan saajaa tavalla, josta muilla ihmisillä ei ole aavistustakaan. Aika harvinaista varmaan että sellaista sattumaa tapahtuisi.