Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Vieraan valtion) tiliin saavutettu neljäs sija on yhtä kanan paskaa. Ei jääkiekossakaan juhlita neljättä sijaa. Kukaan ruotsissa ei enää vilkaisekaan Kain suuntaan. Sitä otettiin riski valitsemalla entisen siirtokunnan renkutus takuuvarman Zelmerlövin sijaan ja paskat tuli palkaksi. :D Sen tietää ettei vastaavaa enä ikinä tapahdu.
Miten tuo ıdiootti Kaj saikaan munittua kaiken noin vaikka oli Ruotsin massiivinen euroviisukoneisto ja maine takana? Kun on vöyrin ladon takana kasvanut ja kuullut koko ikänsä pelkkiä mammas älskling-kehuja niin kusi nousi hattuun. Muuta selitystä ei ole.
Eivät he mitään munineet. Ei viime vuonnakaan se norjalainen kaksikko yltänyt kuin 9. sijalle, vaikka oli englanninkielinen pop-biis
Mutta muistavat Bara Bada Bastun.
Vierailija kirjoitti:
Jacob<3
Kuka on Jacob?
Vierailija kirjoitti:
Otan viittani, nostan hattuni ja suuntaan kadun aurinkoisemmalle puolelle. Hauskaa illan jatkoa kaikille. Huomenna aukeaa lipunmyynti..Hej pä dej.
Uskaltaisiko lähteä yksin sellaiselle keikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan viittani, nostan hattuni ja suuntaan kadun aurinkoisemmalle puolelle. Hauskaa illan jatkoa kaikille. Huomenna aukeaa lipunmyynti..Hej pä dej.
Tarkoitan että mitä isompi keikka, sitä vähemmän ahdistaisi mennä yksin.
Nyt olisi kyllä hyvä aika pistää munalukko tähän ketjuun.
KAJ och Den Soligaste Sidan.
Ja, tack!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TottaKAJ uskaltaa! KAJtahan sinne mennään katsomaan/kuulemaan, hyvin onnistuu sekä seurassa että yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlen esikatselu Tommyn ongelmasta:
Tommy on identiteetiltään ja taustaltaan venäläinen, hänen naisystävänsä on venäläinen ja he puhuvat venäjää keskenään. Se estää hänen isompaa menestystään.
No ei ole venäläinen, kumpikaan vanhemmistakaan ei ole, Virossa syntynyt, Tommy on menestynyt jo ennen viisujakin.
Venäjänkielinen on, äiti taisi olla ukrainalainen. Mutta tämä on sen iltapulun jutun sisältö.
Puhuu täysin puhdasta viroa!!! Isä on virolainen Tammemets!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacob<3
Kuka on Jacob?
Varmaan joku amerikkalainen saippusarjahahmo.
Jakobin tiedän, se on sulonen poika. Se hymy valaisee synkänkin päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacobin muna lukko.
JaKobin.
JAKOBIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei uskaltaisi? Tuonnehan saa ostettua oman istumapaikan, ja yksittäisiä paikkoja voi löytyä jopa helpommin kuin useampia vierekkäisiä, jos liput myy hyvin. Ei sen kummempaa kuin leffassa tai teatterissa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ainakin menossa yksin, kun mies ei ole yhtä innostunut KAJ'sta kuin minä. Konsertti alkaa sen verran hyvissä ajoin, että ei tarvitse edes tulla yksin kotiin yömyöhällä.
Toivottavasti lippuja riittää kaikille halukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ainakin menossa yksin, kun mies ei ole yhtä innostunut KAJ'sta kuin minä. Konsertti alkaa sen verran hyvissä ajoin, että ei tarvitse edes tulla yksin kotiin yömyöhällä.
Yksi myös menossa. Sinne vaan rohkeasti mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Ja KAJ sijoittui ihan ansaitusti noinkin ylös.
Jacob ja Kevin <3
Jakob, Kevin ja Axel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlen esikatselu Tommyn ongelmasta:
Tommy on identiteetiltään ja taustaltaan venäläinen, hänen naisystävänsä on venäläinen ja he puhuvat venäjää keskenään. Se estää hänen isompaa menestystään.
No ei ole venäläinen, kumpikaan vanhemmistakaan ei ole, Virossa syntynyt, Tommy on menestynyt jo ennen viisujakin.
Venäjänkielinen on, äiti taisi olla ukrainalainen. Mutta tämä on sen iltapulun jutun sisältö.
Puhuu täysin puhdasta viroa!!! Isä on virolainen Tammemets!!!
Mitä väliä onko Tommy myös venäläinen, ei kai se sitä miksikään muuta. Kaikkea te jaksatte mussuttaa. Metk
Tuskin siellä niin sanotaan, kun kerran vanhemmat eivät ole, isovanhempien puolella saattaa olla, tän nyt näkee ihan wikipedia niin ei tartte keksiä omiaan.
Kyllä Youtubessa minua suomalaisena ainakin 20 eri kommentissa muistettiin haukkua, kuinka Suomi ei sitten muistanutkaan olla KAJ:n tukena. Vielä jopa eilen sain pari uutta kommenttia omiini, vaikka varmasti kaikille oli selvä homma tuomari- ja kansanäänten jakautuminen ja se, että KAJ ei tule olemaan se suurin tuomariäänien harava. Eikä koskaan tuomariääniä oltu edes täytenä povattu Ruotsille ja KAJ:lle täältä meiltäkään. Ruotsi on siis vielä huonompi häviäjä kuin Suomi, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Vielä on jopa UMK2024 ketju voimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Vielä on jopa UMK2024 ketju voimissaan.
No eihän ole, lukossahan toi ketju näyttää olevan.
Jacob<3