Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
24441/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Miten tuo Erikan esitys tuo minulle naisena jotain? Olen vapaa ja ajattelen omilla aivoilla. Ja seksuaalinen olen, vaikka en sitä toitota kylillä ja kaduilla.

Minä nyt en vaan ymmärrä, miten tuollaisella esityksellä puhutaan ujojen , arkojen puolesta.Miten tuo esitys auttaa olemaan oma ittensä?  Voi pyhä sylvi, hakoteillä ollaan......, 

Miksi pohdit tätä nyt, kun viisut jo menneet?

Sun mielestä menneistä ei tarvitse puhua eikä ottaa opiksi? Erika kuitenkin jatkanee samalla voimaantumisen linjalla jatkossakin.

Sinä nyt et ainakaan päätä mitä hän jatkaa ja mitä ei. Vituttaaks? :D

Ketään ei kiinnosta. 

Vierailija
24442/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juryt pilaa viisut noin isolla vaikutusmahdollisuudella. Pitäisi laittaa maksimissaan 40%. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24443/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://kworb.net/spotify/track/1H5GUNNCrurtyoOKbS2tT8.html

New day will rise. 

Ainakaan Spotifyssa ei ole juurikaan kuunneltu Israelin ulkopuolella ennen finaalipäivää!!

Vierailija
24444/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä v*tun ongelma sulla on mua kohtaan?? Ja millä oikeudella sä edes puhut niinku tuntisit mut tai tietäisit musta mitään! Sulla ei ole mitään asiaa mun ja mun perheen näköpiiriin! Pysy kaukana! Sä oot vaarallinen ja sua pitää varoa! Sulla on selvästi jtn väkivalta fantasioita! Toi on oksettavaa! Mä en asu missään huumeluolassa joten kuinka sä edes kehtaat?? Mä en todellakaan käytä huumeita! Vai onko sun mielestä vape ja energiajuoma huumeita?? 

No voi voi. Tiedä, että se olit SINÄ joka ensiksi uhkasit väkivallalla "tuu tänne ja susta jää läntti" uhoamisinesi. En tahdo tietää enkä kuulla tai lukea susta enää ikinä mitään. Painu vįttuun. PS. Vai vape ja energiajuoma? Kirjoita samantien rintaasi VALKOįNEN ROSKAVÄKį!

Sä et ole mitään muuta kuin valkoinen kasa roskaa e

Mitä ihmettä sä selität???

Vierailija
24445/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juryt pilaa viisut noin isolla vaikutusmahdollisuudella. Pitäisi laittaa maksimissaan 40%. 

Tälläkin kertaa juryt oli ainoat joilla oli järki päässä.

Vierailija
24446/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö yllätykset ole Euroviisujenkin suola ja sokeri? Hyvä, että kaikki raadit eivät laita esityksiä samaan järjestykseen. Toivottavasti raadeissa on myös eri ikäisiä ja eri taustaisia jäseniä.

Mutta raatien kuitenkin pitäisi noudattaa annettuja arvostelukriteerejä laulutaidosta, sävellyksestä ja taiteellisesta kokonaisvaikutelmasta. Nyt esimerkiksi Viro sai paljon raatiääniä ja Puola jätettiin melkein nollille. Raadit politikoivat ja suhmuroivat ihan samalla tavalla kuin suuri yleisökin.

Puola ja laulutaito? No meni ihan oikein.

Eikö Justyna ole sun mielestä hyvä vokalisti? Pitkät tasaiset nuotit, äänenvärillä ja dynamiikalla leikittelyä ja ne puhtaat ylä-äänet yläilmoiss

Kyllä, hyvin kaunis nainen ilman silarihärpäkkeitäkin.

Vierailija
24447/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Kolmas ulinavoittaja putkeen.

Vierailija
24448/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New day will rise. 

Ainakaan Spotifyssa ei ole juurikaan kuunneltu Israelin ulkopuolella ennen finaalipäivää!!

Spotify ei ole Välimeren maissa ollenkaan niin suosittu kuin meillä Pohjoismaissa.

Vierailija
24449/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. Kolmas ulinavoittaja putkeen.

Ja mitä meillä olisi ilman tuomareita? Propagandaulinavoittaja.

Vierailija
24450/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johnny Logan näköjään kommentoinut Bara Bada Bastua, että kuulostaa saksalaiselta juomalaululta :D

"The Swedish entry also sounds more like a German drinking song for me. I'm sorry, but that's what it is."

Itävallan voittobiisikään ei ollut miellyttänyt.

Onks Dannyltä kysytty?Tai Abban jäseniltä?

Eli evvk

Voi luoja, mikä se nyt meni tunteisiin?

Vierailija
24451/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaaja mainittu 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Ai nytkö olen jo sellainenkin?

Olet. Olisipa kiva kuulla että kukakohan sitten on sellainen nainen mikä olisi mieleen? Tai itse asiassa ei ole. Sama se mitä sä paska venkoilet ja selität milloinkin. Kaikki näkyy susta läpi kilometrin päähän. 

Ei kuulkaa kiinnosta euroviisuketjussa kenenkään palstalaiset suuntautumiset ja elämäntarinat.

Ei sunkaa mielipiteet. Eri

Vierailija
24452/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Miten tuo Erikan esitys tuo minulle naisena jotain? Olen vapaa ja ajattelen omilla aivoilla. Ja seksuaalinen olen, vaikka en sitä toitota kylillä ja kaduilla.

Minä nyt en vaan ymmärrä, miten tuollaisella esityksellä puhutaan ujojen , arkojen puolesta.Miten tuo esitys auttaa olemaan oma ittensä?  Voi pyhä sylvi, hakoteillä ollaan......, 

Öö, miksi täällä kiinnostais muita sinun seksijutut, eikä kukaan ole pakottanut saamaan Erikan esityksestä itselle yhtään mitään. Itse katsoin sen ihan lauluesityksenä ilman mitään elinten tuijotuksia tai muita teorioita.

Minä tuijotin siihen haarakiilaan aina kun sitä tarjoili, enkä ole edes lepso. Sehön siinä esityksessä oli se pääpointti. Ois pukenut lateksihousut jalkaan niin vulvan kohta ei olisi häikinyt silmään, nyt sen

Niin määkin. Nainen olen ja hetero. Onko muka joku joja, ei katsonut Erikan jalkoväliä aina kun kyykki tai työnsi sen esiin? Mihin katoitte sillon? 

Vierailija
24453/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johnny Logan näköjään kommentoinut Bara Bada Bastua, että kuulostaa saksalaiselta juomalaululta :D

"The Swedish entry also sounds more like a German drinking song for me. I'm sorry, but that's what it is."

Itävallan voittobiisikään ei ollut miellyttänyt.

Onks Dannyltä kysytty?Tai Abban jäseniltä?

Eli evvk

Voi luoja, mikä se nyt meni tunteisiin?

Se että joku vuosikymmeniä sitten pari  biisiä tehnyt ei tykännyt JJ:stä.

Miksi kiinnostaisi? Onko ihka kun teya tehnyt jo kaksi perättäistä voittajaviisua..

Vierailija
24454/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*uhka

Vierailija
24455/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

New day will rise. 

Kappale, jota ei ole edes kuunneltu maailmalla, maagisesti onkin nimenomaan yleisösuosikki.

Sillä lailla, sano Tarvajärvi.

-winner-

Ei sitä tarvinnut erikseen kuunnella,kun lähti itsestään pyörimään. Se mainos oli youtuubissakin koko biisi alusta loppuun.🤷

Mistä lienet katsonut? Youtubessa on mahdollisuus est'ää evästeet, ihan kuten Vauvassakin ja selaimeen saa mainosten eston ja vpn:n päälle. Kokeile, niin netti on paljon fiksumpi paikka ilman sinulle syötettyjä asioita. Muihin käyttäjiin tällä et tietysti voi vaikuttaa, mutta heitä varten sulla on järki.

Tietty, jos elämä on vain somen seuraamista, niin eihän nuo neuvot auta, kun itse haet sinulle AI:n antamat pahimmat ärsykkeet sieltä.

-winner-

Vierailija
24456/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lapset! Nyt loppuu tappelu ja keskitytään itse asiaan. 

Vierailija
24457/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole aika lopettaa tämä ketju. 

Vierailija
24458/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole aika lopettaa tämä ketju. 

Syystä että?

Vierailija
24459/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset lapset! Nyt loppuu tappelu ja keskitytään itse asiaan. 

Sanoppas se sille joka alkoi latelemaan musta ties mitä syytöksiä. Mä vaan puolustauduin.

Hei haloo, mitä väliä jonkun randomin mielipiteillä on? 

Vierailija
24460/26028 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko te ihmeen jankkaajat lopettaa tuon henkilökohtaisuuksiin menevät keskenänne kinastelun ja toistenne solvaamisen? Ketään ei kiinnosta, tämän ketjun aiheena on Euroviisut.

Euroviisut oli jo. Usko kun sanotaan.

Entä sitten? Keskusteltavaa ja jälkipyykkiä vielä riittää.

Alatko sinäkin jäkättää minulle? Haastatko riitaa? Mieti! Se yksi sanoi minua huumehörhöksi! Olitko se sinä? Minä en käytä huumeita! Enkä asu huumeluolassa! Asun täysin normaalissa kodissa! Jopa kahdessa! Eikä ole mikään lähiö!

Mä alan uskomaan,että tämä riitelee itsensä kanssa.

-ohis

Juu. Näin taitaa olla. Toivottavasti saa apua.

Ketju on lukittu.