Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tosi positiivinen kuva jäänyt KAJ:sta. Tyypit esiintyy viisulavojenkin ulkopuolella positiivisesti ja iloisesti. Ihan ilokseen heidän haastattelujaan olen katsonut. Ei mitään lapsellista uhoa tai esittämistä. Lisää tuollaisia!
Kyllä! Oikean suomalaisuuden edustusta
Oikea suomalaisuus = suomenruotsalaisuus?
sivistynyt, positiivinen ja hyvä käytös äidinn_ssijoiksi nmittelyn sijaan
Eli toisin sanoen suomalaisille epätyypillinen käytös. Mistä hitosta lähtien meidät on tunnettu sivistyneenä ja positiivisena kansana? :D
Milloin ei
No vaikkapa tuo koko maamme historia.
Olet väärässä. Suomikuva on nimenomaan positiivinen ja sivistynyt
Johnny Logan näköjään kommentoinut Bara Bada Bastua, että kuulostaa saksalaiselta juomalaululta :D
"The Swedish entry also sounds more like a German drinking song for me. I'm sorry, but that's what it is."
Itävallan voittobiisikään ei ollut miellyttänyt.
Siis mikä v*tun ongelma sulla on mua kohtaan?? Ja millä oikeudella sä edes puhut niinku tuntisit mut tai tietäisit musta mitään! Sulla ei ole mitään asiaa mun ja mun perheen näköpiiriin! Pysy kaukana! Sä oot vaarallinen ja sua pitää varoa! Sulla on selvästi jtn väkivalta fantasioita! Toi on oksettavaa! Mä en asu missään huumeluolassa joten kuinka sä edes kehtaat?? Mä en todellakaan käytä huumeita! Vai onko sun mielestä vape ja energiajuoma huumeita??
No voi voi. Tiedä, että se olit SINÄ joka ensiksi uhkasit väkivallalla "tuu tänne ja susta jää läntti" uhoamisinesi. En tahdo tietää enkä kuulla tai lukea susta enää ikinä mitään. Painu vįttuun. PS. Vai vape ja energiajuoma? Kirjoita samantien rintaasi VALKOįNEN ROSKAVÄKį!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Miten tuo Erikan esitys tuo minulle naisena jotain? Olen vapaa ja ajattelen omilla aivoilla. Ja seksuaalinen olen, vaikka en sitä toitota kylillä ja kaduilla.
Minä nyt en vaan ymmärrä, miten tuollaisella esityksellä puhutaan ujojen , arkojen puolesta.Miten tuo esitys auttaa olemaan oma ittensä? Voi pyhä sylvi, hakoteillä ollaan......,
Öö, miksi täällä kiinnostais muita sinun seksijutut, eikä kukaan ole pakottanut saamaan Erikan esityksestä itselle yhtään mitään. Itse katsoin sen ihan lauluesityksenä ilman mitään elinten tuijotuksia tai muita teorioita.
Minä tuijotin siihen haarakiilaan aina kun sitä tarjoili, enkä ole edes lepso. Sehön siinä esityksessä oli se pääpointti. Ois pukenut lateksihousut jalkaan niin vulvan kohta ei olisi häikinyt silmään, nyt sen
Kyllä, ja se oli paras kohta esityksestä. Ei ole sarkasmia - mun suosikkikuvakulmat oli se kun kuvattiin alaviistosta ja Erika nytkäytti lantiotaan eteenpäin, ja se lopun haara-asento mikin päällä. Ja ihan viimeinen seisova asento jossa hänen jalkansa näyttivät uskomattoman pitkiltä. Olen miehistä pitävä nainen enkä kokenut minkäänlaista häirintää tästä. Samoin kun en kokenut vaikkapa Australian miehen peniksen muodon selkeää näkymistä housujen läpi. Hauskaa viihdettä ja hyvin esiintyvät.
Vierailija kirjoitti:
Johnny Logan näköjään kommentoinut Bara Bada Bastua, että kuulostaa saksalaiselta juomalaululta :D
"The Swedish entry also sounds more like a German drinking song for me. I'm sorry, but that's what it is."
Onks Dannyltä kysytty?Tai Abban jäseniltä?
Eli evvk
KAJ listat
https://kworb.net/spotify/track/2gThkoApt6B7ajBWZRLAVv.html
Tuon mukaan kiinnostus vs Erika on ollut kapeampaa, Suomi, Ruotsi, Norja, Islanti korostuu, muuten vähän hiljaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko te ihmeen jankkaajat lopettaa tuon henkilökohtaisuuksiin menevät keskenänne kinastelun ja toistenne solvaamisen? Ketään ei kiinnosta, tämän ketjun aiheena on Euroviisut.
Euroviisut oli jo. Usko kun sanotaan.
Miksi sä sitten vielä roikut täällä? Anna muiden keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko te ihmeen jankkaajat lopettaa tuon henkilökohtaisuuksiin menevät keskenänne kinastelun ja toistenne solvaamisen? Ketään ei kiinnosta, tämän ketjun aiheena on Euroviisut.
Entä sitten? Keskusteltavaa ja jälkipyykkiä vielä riittää.
Alatko sinäkin jäkättää minulle? Haastatko riitaa? Mieti! Se yksi sanoi minua huumehörhöksi! Olitko se sinä? Minä en käytä huumeita! Enkä asu huumeluolassa! Asun täysin normaalissa kodissa! Jopa kahdessa! Eikä ole mikään lähiö!
Mä alan uskomaan,että tämä riitelee itsensä kanssa.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatko sinäkin jäkättää minulle? Haastatko riitaa? Mieti! Se yksi sanoi minua huumehörhöksi! Olitko se sinä? Minä en käytä huumeita! Enkä asu huumeluolassa! Asun täysin normaalissa kodissa! Jopa kahdessa! Eikä ole mikään lähiö!
Ei sulla kyllä ole kaikki pennaset koneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne ilmestyi 2023 finaalinkin jälkeen heti seuraavana aamuna viestejä että "mitä te tästä vieläkin jauhatte, viisuthan oli jo". No joo jauhetaan edelleen. Eikä Torinon olympiahopeakaan ole vieläkään unohtunut... 😅 Nämä joiden mukaan mistään ei saa puhua minuuttia kauempaa ovat varmaan todella mukavaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Juomalauluvertaus on itse asiassa aika osuva. Ehkä vähän hitaammalla tempolla laulettuna, mutta onhan siinä saksalaista poljentoa.
Vierailija kirjoitti:
KAJ listat
https://kworb.net/spotify/track/2gThkoApt6B7ajBWZRLAVv.html
Tuon mukaan kiinnostus vs Erika on ollut kapeampaa, Suomi, Ruotsi, Norja, Islanti korostuu, muuten vähän hiljaisempaa.
Sori. Minulla oli eri suodatus kuin Erikan biisissä. Joten unohtakaa tämä muulta osin kuin noiden maiden joissa ykkönen. Muitakin on.
Jaa. Nyt jääkiekkoa sitte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Joo. Tekee tuota jatkuvasti jos haluaa tyrehdyttää keskustelun jostain syystä. Esim Israelista puhuminen tässä todennäköisesti takana. Tai sitten jotain -looseria- harmittaa kun ketään ei kiinnosta sen mielipiteet 😊
Toivottavasti Erika lopettaa pian tuon julkisella seksillä voimaantumisen ja suomalisten seksielämän dissaamisen. Hän hyvä artisti jolla on varmasti ihan kiinnostavia asioita tulossa. Mut nää nykyisten biisien hokemat saa miettimään että onko hänellä ennen ollut jotenkin estynyt meininki ja luulee niin muillakin olevan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne ilmestyi 2023 finaalinkin jälkeen heti seuraavana aamuna viestejä että "mitä te tästä vieläkin jauhatte, viisuthan oli jo". No joo jauhetaan edelleen. Eikä Torinon olympiahopeakaan ole vieläkään unohtunut... 😅 Nämä joiden mukaan mistään ei saa puhua minuuttia kauempaa ovat varmaan todella mukavaa seuraa.
eikä unohdeta vuotta 1995
Never forget. Ville 🎖🏅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Jep ja sen lisäksi on häiriköinyt tätä ketjua käytännössä päivittäin 3 kk ajan. Aihe vähän vaihtuu mutta alkaa yhtäkkiä suoltaa jotain jaskaa sivukaupalla monen päivän ajan kunnes sitä keksii jonkun toisen aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Miten tuo Erikan esitys tuo minulle naisena jotain? Olen vapaa ja ajattelen omilla aivoilla. Ja seksuaalinen olen, vaikka en sitä toitota kylillä ja kaduilla.
Minä nyt en vaan ymmärrä, miten tuollaisella esityksellä puhutaan ujojen , arkojen puolesta.Miten tuo esitys auttaa olemaan oma ittensä? Voi pyhä sylvi, hakoteillä ollaan......,
Öö, miksi täällä kiinnostais muita sinun seksijutut, eikä kukaan ole pakottanut saamaan Erikan esityksestä itselle yhtään mitään. Itse katsoin sen ihan lauluesityksenä ilman mitään elinten tuijotuksia tai muita teorioita.
Minä tuijotin siihen haarakiilaan aina kun sitä tarjoili, enkä ole edes lepso. Sehön siinä esityksessä oli se pääpointti. Ois pukenut lateksihousut jalkaan nii
No kai ne näyttää pitkiltä kun on tolppakorot jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tästä jo puhetta?
Tämän kaavion mukaan 2 maata jätti "ammattiraadissa" Suomen ihan viimeiseksi. Ei siis pisteiden ulkopuolelle vaan viimeiseksi!
Ne Maat olivat.... se joostin Hollanti, ja Luxemburg. !!!!!! Vika?????
Ja tämä vielä yllättävämpää; Italian jury antoi 12 pistettä isobritannialle.. Ja arvaatteko kenet jätti viimeiseksi? Siis ihan viho viimeiseksi, kaikkein vikaksi.eli huonoimmaksi.
..No Itävallan JJ:n!!????
Niinkuin mitä.
Katselin mattin videota ja siellä oli toi taulukko. On noi jurytkin sekaisin. Ja vetää kotiinpäin.
N.ajassa 21.30 -->
https://www.youtube.com/live/NCyyuhyqvoI?si=g2x2qs_riagWA1wt
Jyryjen pisteytys oli kyllä tänä vuonna erikoinen. Olin etukäteen täälläkin veikannut että ne jakautuvat tänä vuonna tasaisemmin, mutta en ihan tällaista odottanut.
No kai ne näyttää pitkiltä kun on tolppakorot jalassa.
Niin? Näytti upealta!!!
Jos raateja katsoo niin mä voisin yhtä hyvin tai jopa paremmin noudattaa noita kriteerejä ja arvostella biisejä sillä tavalla. Enkä ole mikään "musiikinammattilainen".
Suomen raati sentään antoi JJ:lle sen 12 pistettä.
Olipa tuolla muutamalla Ukrainakin vikana..
Raatien tulokset ja perustelut niille pitäisi melkein olla saatavilla.. avoimuuden takia. Haluaisin kuulla ne Italian raadin perustelut :D "ei oikein osaa laulaa, ei ole erityinen esitys.. vai mitä ne meinasi?"