Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha hesarikin paniikissa Israelin menestyksen takia😂
Kylläpä olisit sinäkin paniikissa (naurut myös hyytyisivät), mikäli lapsesi näännytettäisiin nälkään ja koko perheenne poltettaisiin elävänä pakolaistelttaanne.
Sellainen on Israel.
Miksei Hamas anna avustusrekkojen ruokia ja tarvikkeita kansalle, tai vapauta panttivankeja? Tältä kaikelta olisi vältytty ilman lokakuun seitsemännen verilöylyä, jota Palestiinan kansa kannatti.
Äkkiä ne kappaleet unohtuvat. Piti oikein käydä kuuntelemassa Youtubesta, miltä se pallinvilauttajan laulu kuullosti. Nimeäkään en muistanut. Tosin en näitä viisuja niin aktiivisesti seuraile.
Jos Erika on kieltäytynyt haastatteluista niin uskon että siihen on parikin syytä. Esim väsymys ja univelat. Ja varmasti myös v*tutus ja pettymys. Ihan ymmärrettävää. Tottakai kaikki kilpailijat haluaa pärjätä hyvin tai voittaa. Siihen nähden että finaalissa oli 26 kilpailijaa siihen nähden 11 sija on kelpo. Yleensä suomi on kuitenkin ollut viimeinen tai ainakin viimeisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään nemosta, mutta se viimeinen asu lavalla kyllä koetteli hyvän maun rajoja.
Ja se uusi kappale oli... no sanotaanko korrektisti erikoinen. Ei ainakaan ensi kuulemalta ihan avautunut.
Aijaa, minä tykkäsin, asukaan ei hätkäyttänyt.
Kuinka paljon olisit valmis maksamaan Nemon keikkaelämyksestä?
No mä olen eri, mutta olen menossa Nemon keikalle loppuvuodesta. Lippu oli reilut 40 euroa mikä mielestäni on ihan sopiva hinta.
Muista ottaa korvatulpat mukaan!
Mulla on aina keikoilla erittäin vahvat korvatulpat. Kuulon suojaaminen on tärkeää, ette halua tinnitusta ikuiseksi vaivaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään nemosta, mutta se viimeinen asu lavalla kyllä koetteli hyvän maun rajoja.
Ja se uusi kappale oli... no sanotaanko korrektisti erikoinen. Ei ainakaan ensi kuulemalta ihan avautunut.
No mä olen eri, mutta olen menossa Nemon keikalle loppuvuodesta. Lippu oli reilut 40 euroa mikä mielestäni on ihan sopiva hinta.
Kiva mennä katsomaan tuollaista omituista heilumista ja ulisemista..toisaalta makunsa kullakin..
Vierailija kirjoitti:
Missä lukee ettei Erika anna haastatteluja?
Ja nuo ehdotukset Käärijän uudesta valinnasta on täysin älyvapaita. Ei todellakaan mitään sääliuusintoja. Kuka voisi ensinnäkään iloita voitosta, joka tulee vain siksi, että esiintyjä on jo tunnettu? Ja toisekseen, hän ei taatusti voittaisi. Nähty juttu jo, ja päinvastoin lässäyttäisi koko Käärijän euroviisutarinan. Toista CCC:tä ei voi tulla, eikä missään nimessä pidä lähteä yrittämään. Mahdollisen seuraavan voiton pitää tulla uudella ja tuoreella jutulla.
Niinno ehkä olet oikeassa.
Tähän on tultu ja nyt sitten ne kanteleensoittajat kehiin. On sitten jotain uutta "vaihtelua" viisuihin.
Minä oon nyt pikkuhiljaa sitä mieltä, ettei me osata tehdä raateihin vetoavia biisejä. Tai ainakin tarvitaan ruotsalaiset siihen avuksi.
Ruotsalaiset tekivät Saara Aallon biisin, ei menestystä..
Vierailija kirjoitti:
Joko suomen pisteistä kertoneen asuvalinta on käsitelty.
-oliko se jokin kääriän bolero feat saamenpuku
Siitä pojot ettei näkynyt tissiä eikä persettä. Muuten tietysti pitää aina tavoitella niin väen vängällä jotain erikoisuutta jopa näissä pisteilmoituspätkissä. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan juryshow meni mielettömän hyvin! Paras esitys tähän mennessä Erikalta! Jurypisteitä tule varmasti!
Jos kuulen edes kerran and 12 points go to FINLAND niin lupaan huutaa.
No sen yhden kerran se 12 pistettä sieltä tulikin. En nyt vaan enää muista, mikä maa antoi.
Islanti
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa taas närkästyttiin kun Suonen juryt antoivat Ruotsille vain 10 pistettä. No itsekin ha antoivat Suomelle vain 6.
Ja se on aina näin. Suomesta Ruotsiin aina paljon pisteitä, Ruotsista Suomeen ei juuri mitään. Käärijä oli poikkeus. Mutta itsekin hämmästyin että Suomen jurylla oli rohkeutta antaa 12 sen varsin selkeästi ansainneelle Itävallalle! Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me osata tehdä raateihin vetoavia biisejä. Tai ainakin tarvitaan ruotsalaiset siihen avuksi.
Goldielocksilla kansainvälisen tason biisillään ja upeaakin useammalla esityksellään olisi ollut siihen täydet edellytykset.
Jälkiviisastelua, mutta olen tän kisan varrella miettinyt tätä, toinen vaihtoehto ois ollut tehdä Erikan esityksestä pelkistetympi eli itse olisin jättänyt isot tekstit ja räikeät värit pois ja jättimikinkin itseasiassa pois.
Minä olisin ehkä toivonut, että biisi olisi ollut hieman yksinkertaisempi. Esim. Se lopun äänen "epävire" oli esitykseen kuuluva. Se tulkittiin kuitenkin epäonnistumiseksi.
Hienosti Erika pärjäsi ja todellakin on esiintyjä, joka pitää yleisön huomion itsessään.
Suomeltahan meni melko mukavasti nämä euroviisut.Erikan sijoitus ihan ok ja Kaj ihan hyvä ja sitten vielä Viron biisin tekijätiimiin kuului suomalainen. Ja suomalaiset tehneet voittajan koreografian ja puvustuksen. Aina ei tarvi oman maan voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se Vikman oli niin huono häviäjä, ettei edes haastatteluja antanut. Kyllä sen verran rehti pitäis olla, että vaikka ei voitakkaan, niin ne hoitaa kuitenkin.
Nolo...
Eikös Erika sanonut että top 10 on tavoite että pettyy muuten tai jtn.
Fanikuplan ansiosta selkeä tavoite ja kuvitelma oli, että voittaa, kaikki muu oli taas pelkkää valehtelua. Se kupla sitten poksahtikin oikein kunnolla.
No Wiwibloggsin haastattelussa sanoi sen top kympin, ei se kyllä mitään voittoa ole varmana pitänyt, eipä keksitä sanoja toisen suuhun.
Aiemmin puhui top 5:stä kun keikkui vedonlyöntitilastojen kärjessä ja semifinaalin jälkeisen fanien ja Suomen mediaan y
Ei Erika ole missään vaiheessa "keikkunut vedonlyöntitilastojen kärjessä".
Ja että ihan kuvitteli voittavansa :D
Olet huvittava. Jatka kaivamista, kuoppa ei vielä ole tarpeeksi syvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha hesarikin paniikissa Israelin menestyksen takia😂
Kylläpä olisit sinäkin paniikissa (naurut myös hyytyisivät), mikäli lapsesi näännytettäisiin nälkään ja koko perheenne poltettaisiin elävänä pakolaistelttaanne.
Sellainen on Israel.
Miksei Hamas anna avustusrekkojen ruokia ja tarvikkeita kansalle, tai vapauta panttivankeja? Tältä kaikelta olisi vältytty ilman lokakuun seitsemännen verilöylyä, jota Palestiinan kansa kannatti.
Koska niiden pointti on saada kaikki kääntymään Israelia vastaan. Ei niitä kiinosta että Palestiinalaiset kuolee, niitä kiinnostaa että maailma haluaisi taas hävittää juutalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan juryshow meni mielettömän hyvin! Paras esitys tähän mennessä Erikalta! Jurypisteitä tule varmasti!
Jos kuulen edes kerran and 12 points go to FINLAND niin lupaan huutaa.
No sen yhden kerran se 12 pistettä sieltä tulikin. En nyt vaan enää muista, mikä maa antoi.
Islanti
Vai oliko se Ruotsille eli KAJ:lle?
Nyt koitti viisuväsymys :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se Vikman oli niin huono häviäjä, ettei edes haastatteluja antanut. Kyllä sen verran rehti pitäis olla, että vaikka ei voitakkaan, niin ne hoitaa kuitenkin.
Nolo...
Eikös Erika sanonut että top 10 on tavoite että pettyy muuten tai jtn.
Fanikuplan ansiosta selkeä tavoite ja kuvitelma oli, että voittaa, kaikki muu oli taas pelkkää valehtelua. Se kupla sitten poksahtikin oikein kunnolla.
No Wiwibloggsin haastattelussa sanoi sen top kympin, ei se kyllä mitään voittoa ole varmana pitänyt, eipä keksitä sanoja toisen suuhun.
Aiemmin puhui top 5:stä kun keikkui vedonlyöntitilastojen kärjessä ja semifinaalin jälkeisen fanien ja Suomen mediaan y
Ja KAJ:n voittoa pidettiin selvänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa taas närkästyttiin kun Suonen juryt antoivat Ruotsille vain 10 pistettä. No itsekin ha antoivat Suomelle vain 6.
Ja senkin antoivat ruotsinsuomalaiset.
Ruotsin jurylta siis tuli Suomelle tuo 6. Yleisön pisteitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei KAJ päässyt top 3:een, vaikka onhan se 4. sija Euroviisuissa hyvä sijoitus. Yleisöäänissä menestyi hyvin.
Selkeästi 5 parhaan joukossa. Esim. Blind Channel jäi ikävästi juuri kuudenneksi.
Niin, muttei Suomelle meriittiä millään tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Kreikka oli yksi suosikeistani ja menestyikin hyvin. Tykkäsikö kukaan teistä?
Biisi oli hyvä ja solisti tyylikäs, mutta lavalla tapahtui liikaa. Liikaa punaista, räiskettä ja tulta. Olisi voinut rauhoittaa lavashowta niin esitys olisi ollut tyylikkäämpi ja parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva mennä katsomaan tuollaista omituista heilumista ja ulisemista..toisaalta makunsa kullakin..
Kyllä, on kivaa. Eikä me vielä edes tiedetä millainen se show tulee olemaan. Käyn lähes kaikilla Euroviisu-artistien keikoilla jotka nykyisessä asuinkaupungissani (ulkomailla) vaan järjestetään. Kivaa että on erilaisia artisteja ja saa heidän kauttaan erilaisia elämyksiä.
Liettua ja Latvia palkitsivat taas kerran toisiaan hyvillä pisteillä. Samoin Pohjoismaat+Viro.